AndroidHealthClinic

Japan traintrip

Bezoekers in dit topic

RozePowerRanger

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 apr 2015
Berichten
264
Waardering
138
Lengte
1m80
Massa
92kg
Is er hier al iemand naar Japan geweest ? Ben aan het kijken voor een solo trip tussen de 7 en 14 dagen.
 
Zou in ieder geval naar Tokyo en Kyoto gaan. In die twee steden ben je al een weekje zoet. Als je meer tijd hebt nog naar Osaka en vanuit Osaka nog naar Himeji Castle gaan. Mocht je nog meer tijd hebben zou ik nog Hiroshima of Nagasaki meepakken. Ben alleen in Hiroshima geweest, maar Nagasaki schijnt interessanter te zijn. Nagasaki ligt wel weer meer uit de buurt. En bij Hiroshima heb je nog Itsukushima eiland met de Torri Gate. Dat hele eiland is wel nice!

Ik raad je ook aan ergens een overnachting in een ryokan of tempel te gaan boeken! Qua eten vond ik de rotatingsushirestaurants geweldig. Be aware dat de meeste mensen geen Engels spreken. Er zijn zelfs steden waar alles maar dan ook alles in Japans geschreven staat. Ook op stations. In Tokyo en Kyoto, valt dat enigszins nog wel mee. Mocht je interesse hebben in sumoworstelen, ik kan me heugen dat die wedstrijden rond deze tijd van het jaar waren. :roflol:
 
Back
Naar boven