XXL Nutrition

Jaren bezig en amper resultaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel slaap je per nacht? Heb gelezen dat 8-9 uur slaap echt mega belangrijk is. Misschien overtraining?
 
Hoe is het er nu mee?
 
Beste medeforummers,

Ik train al 5 jaar alleen heeft het tot nu toe niet opgeleverd wat ik zou willen. Ik moet zeggen dat het de eerste jaren zonder plan of doel was, maar ook toen deed ik wel aan krachttraining. Ook was ik de eerste 3 jaar bescheiden qua eiwitiname, aangezien ik nog maar één nier heb door nierkanker. In principe moet ik alleen letten op zoutiname, maar ik vond het de eerste jaren eng om te hoog te zitten in eiwitiname. Iets over mij:
- Leeftijd: 20 jaar;
- Gewicht: nu 77KG, toen ik begon was dat 60KG;
- Lengte 1,87 meter.

Ik sport 6 keer per week om 6 uur in de ochtend en als dat niet lukt in de avond. Ik volg een splitschema: borst + armen, rug + schouders en benen + buik. In de afgelopen 2 jaar heb ik geprobeerd om meer eiwitten in mijn voeding te verwerken. Daarnaast ben ik steeds meer calorieën gaan eten. Ik eet per dag 3500 calorieën en zo'n 150 eiwitten. Qua voeding eet ik wel erg eenzijdig (veel brood en yoghurt) en dat valt ook niet heel erg lekker in m'n maag. Ik heb/had een enorm slanke bouw, maar geniet enorm van krachttraining en geloof ook dat ik zeker resultaat kan gaan zien. Aan mijn doorzettingsvermogen ligt het zeker niet, ik sport altijd en sla nooit een maaltijd over. Ook in weekenden houd ik me strak aan mijn schema. Alleen baal ik er erg van dat ik geen resultaat zie. Heeft iemand tips om veelzijdiger te eten en om sowieso eindelijk echt te bulken? Moet ik nog meer gaan eten?
Nooit een maaltijd overslaan vind ik nou niet direct een uiting van doorzettingsvermogen. Ik drink elke dag alcohol en ben daar ook niet trots op.
 
Heb je al 5 jaar hetzelfde schema of verander je dat elke 6-8 weken?
 
Heb je al 5 jaar hetzelfde schema of verander je dat elke 6-8 weken?
Ik gooi mijn schema om na 8-10 weken, al houd ik de compounds wel altijd hetzelfde.
 
Hoeveel slaap je per nacht? Heb gelezen dat 8-9 uur slaap echt mega belangrijk is. Misschien overtraining?
Ik slaap van 22:00-05:30 meestal, dus 8 uur haal ik niet, goeie tip wel aandachtspuntje voor mij. Qua voeding wissel ik nu meer af, vooral met broodbeleg, dus gaat de goede kant op.
 
Back
Naar boven