XXL Nutrition

Jarenlang PIP

  • Topic starter Yfit96
  • Startdatum
  • Reacties 76
  • Weergaven 5K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Als ik logisch nadenk denk ik niet dat er 1 compound is die test kan vervangen, aangezien testosteron ook natuurlijk in het lichaam word aangemaakt… daardoor dat we normaal gezien enkel op test cruisen…
+ (bijna) elk compound is en afsleuteling van testosteron als ik mij niet vergis ook 😅
 
Als ik logisch nadenk denk ik niet dat er 1 compound is die test kan vervangen, aangezien testosteron ook natuurlijk in het lichaam word aangemaakt… daardoor dat we normaal gezien enkel op test cruisen…
Ja weet ook niet meer hoe het exact zat hoor :p
 
Weet van de dierenarts dat het voor paarden was/is gebruikt, die zgn verzwakt waren. .5mg per lbs lichaamsgewicht. wat gem uitkomt op 440mg per 3 weken op een paard van 400kilo.
Bij een volwassen man van 90kg is het 100mg. 50mg/ml 50ml vial
 
Gisteren voor de 1x IM injectie gezet ventrogluteaal met 1ml test & boldenone.

Ging helemaal perfect, geen bloed, geen pijn, en na 24u nog steeds niets van zwelling en zeer lichte pijn (bijna niet voelbaar)

Bedankt voor de raad! Timba
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor de 1x IM injectie gezet ventrogluteaal met 1ml test & boldenone.

Ging helemaal perfect, geen bloed, geen pijn, en na 24u nog steeds niets van zwelling en zeer lichte pijn (bijna niet voelbaar)

Bedankt voor de raad! @vntl
Fixed 😉
ventro had Ano_281122 het over als optie.

zou je andere bericht maar wissen als je geen ban wilt
 
Gisteren voor de 1x IM injectie gezet ventrogluteaal met 1ml test & boldenone.

Ging helemaal perfect, geen bloed, geen pijn, en na 24u nog steeds niets van zwelling en zeer lichte pijn (bijna niet voelbaar)

Bedankt voor de raad! Timba
Die plek is chill. Pak je wel pip heb je er alsnog vrij minimaal last van :)
Hoop dat je volgende shots op die plek ook zo gaan. Kunt er, dacht ik zo uit m'n hoofd, 3ml in kwijt :)
 
Denk eerder dat het komt door mengen met Bold, wat vntl aangaf(om te mengen)
 
Die plek is chill. Pak je wel pip heb je er alsnog vrij minimaal last van :)
Hoop dat je volgende shots op die plek ook zo gaan. Kunt er, dacht ik zo uit m'n hoofd, 3ml in kwijt :)
Geloof mij, ventro pip kan meer dan 'minimaal' pijn doen. :roflol:
 
20220808_224904.jpg
Vanmorgen 0.3ml test-e gezet, meer dan dat wordt een bijzet tafel lol. Dit trekt wel weg na 1 of 2 dagen btw.
 
Geloof mij, ventro pip kan meer dan 'minimaal' pijn doen. :roflol:
Heb hem daar ook wel eens flink gehad, kon toen wel lopen maar niet op die zij liggen. Vind dezelfde pip in m'n schouders of quads erger dan daar. Maar hoe hard jij opgezwollen raakt is mij nooit overkomen, holy shit...
 
Ik heb ook PiP van gister. beetje te wild de spuit er uit getrokken, direct bloeden. had eoa spasme of zo
 
Ik heb ook PiP van gister. beetje te wild de spuit er uit getrokken, direct bloeden. had eoa spasme of zo
Ik had week of twee terug voor de eerste keer een fonteintje. Dat is echt naar😂
 
Back
Naar boven