XXL Nutrition

Jarenlang PIP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yfit96

Cool Novice
Lid geworden
3 aug 2022
Berichten
41
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Beste Leden,

Ik heb mij net even voor het eerst een account aangemaakt.

Ik train al sinds mijn 15 jaar & ik ben nu 26 jaar, ik gebruik al een 6 tal jaar testosteron enanthate (cruise & blast) en anavar of dianabol tijdens mijn blast.

Nu heb ik steeds na elke wekelijkse injectie last van pip en bijna altijd is het niet te houden van de pijn & ben ik 5-6 dagen als een manke aan het rond strompelen, waardoor ik dikwijls de eerste dagen zelf niet kan trainen van de pijn en mijn koortsachtig gevoel…

Ik heb al verschillende naalden (lengtes en diktes uitgeprobeerd)

Verschillende merken test e uitgeprobeerd.

Masseren, verwarmen, voltaren of ibuprofen gebruiken erna…

Maar helemaal niets werk!

Nu dacht ik enkel nog een andere ester uit te proberen, sustanon of cypionate 1x week.

Als dit niet werkt weet ik het echt niet meer… bij deze mijn vraag…

Heeft er iemand raad voor mij?

Of heeft iemand hier net hetzelfde ooit meegemaakt dat hij steeds na elke prik en pijnlijk gezwel voor minimum een paar dagen heeft?

Alvast bedankt voor de raad mannen!

Greets!
 
Welke naalden gebruik je, vaak te dik en te lang. En rustig injecteren helpt ook, en je aantal mg verdelen per week
 
Ik heb de volgende naalden al geprobeerd :

21g 0.8mm op 38mm & 40mm (groen)
25g 0.6mm op 16mm (oranje)
23g 0.6mm op 30mm = ga ik dit weekend proberen en ik denk dat dit de beste maat zal zijn voor mijn glutes.

(Ik doet al mijn injecties IM in mijn glutes)

Tijdens mijn cruise ongeveer 3/4 van 1ml 1x week, tijdens mijn blast rond de 2ml 1x week.

(Ik kan niet sneller dan 1x week injecteren want ik herstel heel traag van mijn PIP)

Test die ik momenteel gebruik is 300mg/ml gedoseerd.
 
E heb je normaal minste last van. ik gebruik in Cruise 27G 19mm voor quads(kan ook in je billetjes). Sust heb je dan meer last van door de prop.
In kuur en als ik mijn slin opmaak gebruik ik backloaded slin U100 met 29G 13mm. Chest, bicep, quad kan op veel plekken als je erbij kunt.
Je 23G kun je wel als optreknaald gebruiken, geeft minste schade aan het rubber van je vial. In zgn blast kun je de 21G wel op maken als optreknaald.

* Als je PIP ervaart met 25G 16mm hoef je niet naar 23G 30mm natuurlijk.
 
Bedankt voor jouw reacties!
Jaa ik kom er even niet meer uit wat ik nog kan doen… in ieder geval word er medisch aangeraden voor IM injecties in de glutes te zetten met een naald van 38mm-40mm.

Bij mijn korte naald van 16mm dacht ik dan dat ik dat gezwel had om dat ik waarschijnlijk subq had geïnjecteerd i.p.v IM door de lengte die tekort was en daardoor de olie vast zat tussen de spier en de vetlaag…

Na veel opzoek werk denk ik dat dat 30mm een prima lengte is voor de glutes en 38mm-40mm onnodig lang is, zeker als je maar rond de 8-10% vetpercentage zit.
 
Bedankt voor jouw reacties!
Jaa ik kom er even niet meer uit wat ik nog kan doen… in ieder geval word er medisch aangeraden voor IM injecties in de glutes te zetten met een naald van 38mm-40mm.

Bij mijn korte naald van 16mm dacht ik dan dat ik dat gezwel had om dat ik waarschijnlijk subq had geïnjecteerd i.p.v IM door de lengte die tekort was en daardoor de olie vast zat tussen de spier en de vetlaag…

Na veel opzoek werk denk ik dat dat 30mm een prima lengte is voor de glutes en 38mm-40mm onnodig lang is, zeker als je maar rond de 8-10% vetpercentage zit.
Dat is basisadvies, maar moet aangepast worden aan het vetpercentage. Zo heeft vaak een transman meer vet dan jij als bodybuilder, of chubby 50+ er op TRT(NEBIDO)
 
Inderdaad, daar ben ik akkoord mee.
In ieder geval gaat het bij mij niet aan de maat van de naalden liggen aangezien ik al verschillende lang en kort heb gebruikt met steeds hetzelfde resultaat, maar zeer waarschijnlijk aan de ester of de benzyl alcohol erin… ik zou niet weten wat het nog anders kan zijn… ☹️
 
BA zit er altijd in natuurlijk, en sust wordt gekookt met arachide olie, en door de prop vaak gevoeliger. E moet normaal het minst gevoelig zijn. maar ja, het is jouw keuze wat je gaat gebruiken.
Lijkt mij frapant dan je met 23G en 30mm wat dikker en langer is dan 25G 16mm geen last hebt. waarom probeer je niet je quads btw ?
Denk dat je een beetje de weg kwijt bent met het zoeken naar. en nogmaals, rustig injecteren
 
Jaa klopt test e zou normaal het minst gevoelige moeten zijn… ik zal dan eens veranderen naar cypionate En kijken wat dat geeft aangezien deze ester het dichts bij enanthate aanleunt…

En nee hoor ik heb met elke maat van naald last van PIP, maar ik ga de 25g 16mm niet meer gebruiken omdat deze volgens mij niet lang genoeg is voor IM injecties in de glutes. Daarom de keuze voor de grotere langere naald van 30mm.

Begrijp je mij?
 
Quads heb ik o.a ook al geprobeerd en net hetzelfde effect… maar de quads vind ik niet ideaal om te prikken aangezien er daar veel meer zenuwen lopen…
 
Ventroglute ooit geprobeerd te prikken? Als je dan toch constant brute pip moet pakken dan zit ie daar het minst kut.
 
Volgens mij is het psychosomatische.
 
Neen dat heb ik nog niet geprobeerd!
Lijkt mij inderdaad wel een minder lastige plaats, bedankt voor de raad!

Maar het nadeel is dan weer dat je daar waarschijnlijk niet veel kwijt kunt…
Ik ga het in ieder geval eens proberen tijdens mijn cruise 😉
 
Neen dat heb ik nog niet geprobeerd!
Lijkt mij inderdaad wel een minder lastige plaats, bedankt voor de raad!

Maar het nadeel is dan weer dat je daar waarschijnlijk niet veel kwijt kunt…
Ik ga het in ieder geval eens proberen tijdens mijn cruise 😉
Toevallig vandaag opgezocht. Tot 3ml kun je kwijt in die ventroglute ;)
 
Ken er wel die 3ml in hun schouder hebben gezet, voor langere tijd,
 
Probleem ligt bij de Test E waarschijnlijk, switch eens naar Test-Cyp, grote kans geen last meer hebt dan
 
Probleem ligt bij de Test E waarschijnlijk, switch eens naar Test-Cyp, grote kans geen last meer hebt dan
Dan wel Cyp 200, hogere dosis geeft vaker soort van PIP.
 
Dan wel Cyp 200, hogere dosis geeft vaker soort van PIP.
Klopt. Maar veel merken wereldwijd hebben problemen met PIP van Test E, probleem ligt waarschijnlijk bij de Test E grondstof. Is overigens al wel ruim een jaar zo
 
Back
Naar boven