AndroidHealthClinic

Jas gestolen

Bezoekers in dit topic

ga je niet eens douchen dan???

Daarvoor hebben ze die dingen aan de muur hangen waar water uit komt :rolleyes:.. Althans, bij ons dan :cool:..

Ohw wacht, nu krijgen we de 'pis-voetschimmel-homo-ik-ga-niet-douchen-discussie'

Ja thuis ja. Weet niet of jullie wel eens hard getraind hebben. Maar als ik meteen ga douchen na een intensieve training, dan zweet ik na het douchen net zo hard. Me lichaam moet eerst afkoelen.
 
Ja thuis ja. Weet niet of jullie wel eens hard getraind hebben. Maar als ik meteen ga douchen na een intensieve training, dan zweet ik na het douchen net zo hard. Me lichaam moet eerst afkoelen.

+1

ik kan ook beter even wachten met douchen anders ben ik net erna weer terug bezweet
 
hebben jullie geen scan met pasjes zodat je ongeveer weet wie het zouden kunnen zijn ?
 
Rekken jullie na de training? Als ik rustig rek, wat water drink en ff ga pissen en daarna douchen ben ik snel 10 a 15 minuten verder. Dan zweet ik al niet meer. Maar maakt ook niet uit, doe wat t beste voor je werkt.

p.s. KaLe 43x100 squat.. impressive! :|
 
hebben jullie geen scan met pasjes zodat je ongeveer weet wie het zouden kunnen zijn ?

Jawel maar denk niet dat de big boss toestemming geeft om iedereen van die avond te gaan ondervragen. Als ik nou heel veel macht zou hebben:rolleyes:
 
Ja thuis ja. Weet niet of jullie wel eens hard getraind hebben. Maar als ik meteen ga douchen na een intensieve training, dan zweet ik na het douchen net zo hard. Me lichaam moet eerst afkoelen.

Exactly
 
Jawel maar denk niet dat de big boss toestemming geeft om iedereen van die avond te gaan ondervragen. Als ik nou heel veel macht zou hebben:rolleyes:

Ik zou het wel melden.
 
Heb 't ook wel gemeld, maar hij ging er verder niet op in anders dan dat t erg k*t was. Maar goed, zoals Big-T als zei, ik zet me er wel overheen. Beetje snuffelen op marktplaats nog, maar kan er toch niks aan doen dus tja. Dat wordt dik aankleden komende tijd hehe.
 
Is het deze jas ??

[Link niet meer beschikbaar]

:wave: :dunno:
 
Mijn schoenen... Ze waren trouwens ook nog oud. Nja sindsdien doe ik mijn spullen altijd in een kluisje.
 
Paar Rockport schoenen, net een week oud. 300 gulden pleite, was 15 jaar geleden een hoop geld voor mij. Toch maar een nieuw paar gekocht, alleen nooit aangetrokken als ik naar de gym ging.
 
Oh ja nu schiet me te binnen dat bij voetbal ooit eens een Bjorn Borg boxershort van me gestolen is. Ik had er net in gespeeld. Wat ze daar nu mee moeten :dunno:



Foutje of toch sniffers.....?
 
een tijdje terug hebben ze mijn jas gestolen,kostprijs 250 euro:(
 
m'n racefiets 'splinternieuw' 1500 euro (gelukkig was ie 2e hands, die krengen zijn nieuw echt te duur voor woorden) ben maar gelijk gestopt doe nu 1x in 2 weken op de fiets van m'n broer ;)

Maarjah was ook dom van me om geen kettingslot mee te nemen...
 
Haha hoe krijg je dat voor mekaar dan?

Ik train bij Olympic gym in Hengelo, worden wel vaker spullen gejat, voortaan ook altijd alles in een kluisje. Waar train jij dan?


Zit die meid van overklift daar nog op.?
 
geef me je bankrekening nr maar even dan zal ik je voor deze keer matsen.
 
Hebben ze hem nu gestolen of heb jij hem kado gedaan :dunno:

ja ik was even naar m'n oma :o binnen de achtertuin gezet, alleen ja dat houdt blijkbaar niet iedereen tegen ghehe beetje naief :(
 
mjah ik doe gewoon een ouwe verrotte bomber aan. Niemand wil die hebben hehe. Vind het trouwens ook goor om bezweet in mijn goeie jas te gaan lopen.

;)
 
Back
Naar boven