AndroidHealthClinic

Jas gestolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

keys

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2007
Berichten
151
Waardering
6
Lengte
1m92
Pff, gister lekker gefitnesst. In de race naar de 100kg nu 6x80 gedrukt :D, kom ik terug om me om te kleden en naar huis te gaan. Is mijn vette leren jas a 300 euro gejat... Aangezien ik geen geld heb voor een nieuwe jas voorlopig hoop ik maar dat het nog lekker weer blijft en ik in mijn zomerjasje kan blijven lopen :).
Pff.. belachelijk dat mensen zoiets doen. Jullie ooit zoiets gebeurd?

groeten, keys
 
yups ... mijn bomberjacket van Harley Davidson ... 250 euro foetsie
Zat nog een memory stick in en mijn supplementen voor die dag.
Heb de jas nooit meer terug gezien. Maar goed ook, want degene die erin
zat was er niet goed van geweest dan.

Ach ja, shit happens.
 
hmmm niet op de sportschool ...wel in een kroeg ach ja shit happens ...hoop dat je die het gedaan heeft nog eens ziet als ie jouw jas aan heeft.
 
Hm ja, dat hoop ik ook. Ik snuffel wel wat rond op marktplaats, misschien probeert 'ie m te verkopen. Kans dat hij die jas aantrekt naar the gym is niet erg groot :p.
 
verrotte shit is dat bro
je kan je spullen niet meer laten liggen tegenwoordig :(
 
. Jullie ooit zoiets gebeurd?

Nee dat niet maar gister helemaal kapot na een FB training en zag zowat sterretjes voor mijn ogen. Dacht al dat ik dit keer wel heel erg goed opgepompt en dat mijn jas daaromniet goed paste. Toen heb ik hem maar achterin mijn auto geflikkerd :)
 
:haha:

Ze hebben bij mij eens me riem uit mijn broek gejat, maar goed dat ik gesquat had zo bleef
de broek nog wel even goed zitten :p
 
Haha ik ben met squatten wel eens uit mn broek gescheurd :p. Niet bij mn ass maar bij de knoopjes aan de voorkant :p. Voortaan altijd trainingsbroeken hehe.

btw Masallah waar train jij? Ik zag je altijd op Saxion (zit nu zelf op de UT).
 
No offence, maar IMO ben je gewoon een droplul als je dure kleding meeneemt naar de sportschool als er geen kluisjes zijn..
 
Haha ik ben met squatten wel eens uit mn broek gescheurd :p. Niet bij mn ass maar bij de knoopjes aan de voorkant :p. Voortaan altijd trainingsbroeken hehe.

btw Masallah waar train jij? Ik zag je altijd op Saxion (zit nu zelf op de UT).

Haha hoe krijg je dat voor mekaar dan?

Ik train bij Olympic gym in Hengelo, worden wel vaker spullen gejat, voortaan ook altijd alles in een kluisje. Waar train jij dan?
 
Haha geen idee, ik denk omdat ik altijd mijn broek heel laag draag, en dan drukken mn benen of mijn glutes mijn broek kapot :p. En ik train bij Bodygym in Enschede, in Enschede zijn niet zo veel fitnesscentra met dumbbells tot 50kg of zelfs een squatrek. Nadeel wel dat ze daar geen kluisjes hebben... Althans alleen voor mobiel, sleutels ed.

No offence, maar IMO ben je gewoon een droplul als je dure kleding meeneemt naar de sportschool als er geen kluisjes zijn..
Heb je ook wel gelijk in eigenlijk, maar ik heb.. correctie: had.. gewoon die jas als winterjas, en ik draag graag mooie kleding. Ik ga niet speciaal voor fitness een extra winterjas kopen? Maar goed ik zit er 4x per week, is het misschien wel waard hehe.
 
mjah ik doe gewoon een ouwe verrotte bomber aan. Niemand wil die hebben hehe. Vind het trouwens ook goor om bezweet in mijn goeie jas te gaan lopen.
 
mjah ik doe gewoon een ouwe verrotte bomber aan. Niemand wil die hebben hehe. Vind het trouwens ook goor om bezweet in mijn goeie jas te gaan lopen.

Daarvoor hebben ze die dingen aan de muur hangen waar water uit komt :rolleyes:.. Althans, bij ons dan :cool:..

Ohw wacht, nu krijgen we de 'pis-voetschimmel-homo-ik-ga-niet-douchen-discussie'
 
ga je niet eens douchen dan???

Wat?


Nee ik ga niet met me brandslang tussen die andere gasten staan, douch thuis wel, ik zweet meestal toch weer op de bike, dus douche zodra ik thuis ben
 
douchen is smerig
 
Pff, gister lekker gefitnesst. In de race naar de 100kg nu 6x80 gedrukt :D, kom ik terug om me om te kleden en naar huis te gaan. Is mijn vette leren jas a 300 euro gejat... Aangezien ik geen geld heb voor een nieuwe jas voorlopig hoop ik maar dat het nog lekker weer blijft en ik in mijn zomerjasje kan blijven lopen :).
Pff.. belachelijk dat mensen zoiets doen. Jullie ooit zoiets gebeurd?

groeten, keys

Blijven hopen kerel, het regent hier al 3 dagen aan een stuk door. :(
 
Ook ooit een lederen jas van 375 kwijtgeraakt, zie je nooit meer terug dat wordt elders doorverkocht om aan geld voor drugs te geraken. Beste is zo snel mogelijk vergeten en een nieuwe kopen, en nooit meer ergens onbeveiligd achterlaten.
 
Oh nouja ik douch altijd eigenlijk na trainen. Die 10 minuutjes fietsen ruik ik niet :). 't Is hier nog droog gelukkig :D.
 
Back
Naar boven