XXL Nutrition

Jas gestolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

+1

ik kan ook beter even wachten met douchen anders ben ik net erna weer terug bezweet

zo gaat het bij mij ook , eerst effe chille thuis en eten daarna lekker in bad
en afdouche ;)
 
Neem niet je nieuwste dure kleren mee naar de gym. Leg zoveel mogelijk in kluisjes als daar de mogelijkheid voor is. Laat spullen als telefoons en mp3-spelers niet onbeheerd achter, of laat ze thuis.

En zorg dat je in een gym sport waar introduces niet af en aan sjouwen ;)
 
laatst zijn mn schoene gejat op mn werk! heb het bedrijf het mooi laten vergoeden :)
 
horloge van +100 euro
losse dumbbells die ik meenam van thuis
 
@ een ouwe gym is een keer een goede fiets [euro of 500-700] van me gejat, 2 sloten erop ofzo. Toen ik klaar was met trainen kon ik nog eens 4km naar huis lopen ^^

Nog een keer een andere fiets van me gejat van een euro of 800+, niet @ de gym though.


Elke dag @ de gym wordt mn hart weer gejat.... :heart: wat een lekkere dames trainen er toch
 
Ik flikker altijd alles in mijn kluisje. Ik laat mijn shizzl echt niet een uur onbeheerd in een kleedkamer liggen waar elke gek naar binnen kan.
 
Begrijp eigenlijk niet waarom ze dan die pasjes controle hebben, ze kunnen toch zo nakijken wie er in de desbetreffende tijd is geweest.

even een check bij elke melding van diefstal en dezelfde namen die er steeds uit komen zullen terug gaan naar 10-15 leden.

piece off-cake;)
 
ben ik even blij, ik draag geen merkkleding dus hoef er niet bang voor te zijn:D
scapino rullezz.
En kluisjes?
hebben we zat alleen de sleutels zijn weg???

En douchen vind ik altijd het fijnst daar:D

behalve als er mensen als Jonko bij staan;)

wel vaak jat ik de shampoo daar:p als ze die laten staan is die van mij:cool:
 
ben ik even blij, ik draag geen merkkleding dus hoef er niet bang voor te zijn:D
scapino rullezz.
En kluisjes?
hebben we zat alleen de sleutels zijn weg???

En douchen vind ik altijd het fijnst daar:D

behalve als er mensen als Jonko bij staan;)

wel vaak jat ik de shampoo daar:p als ze die laten staan is die van mij:cool:

hey fish, you dropped your soap.... ;)
 
daarom juist liever niet dat er personen als Jonko erbij staan:gay:
 
Zonde joh! Beter laat je die spullen thuis. effe kijken op de zwarte markt of je daar je jas terug vindt.
 
Hassan heeft een nieuwe jas an. :D
 
Ik heb tijdens mijn vakantie een nike trainingsjas gekocht voor 10 eurotjes en met verrotte airmax. Ik zou nooit met dure kleding naar de gym gaan.
 
hmmmm is bij ons gelukkig niet zo .....er trainen gelukkig allemaal eerlijke mensen bij ons;)
 
Back
Naar boven