Fitness Seller

Contest Log Jasenkos Shredlog! Shredden naar mijn beste fysiek ooit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


hoeveel cardio nu per week homie?
Nu op rustdagen ~35 min hardlopen en na de krachttraining meestal 20-30 min afhankelijk van mijn workout.

Ik ga niet meer lang door met cutten, ben tevreden met mijn shape en als ik dieper ga dan dit weet ik dat ik massa ga verliezen en heb ik er niet voor over.
Nog eventjes en dan al fotos maken dus :)

Vandaag push

Push

Cable flyes naar beneden
13x20
12x25
12x30
12x32

Cable flyes recht vooruit
12x27
12x27

Incline hammer strength bench press
16x25
15x32,5
11x40
9x45 net Hierbij geen last van mijn pols :)

Barbell shoulder press
8x52,5 beetje au pols
8x52,5 beetje au
8x52,5 beetje au

Dumbbell front raises hammer grip
11x16

Seated dumbbell side raises
15x10
12x12
11x14

Dumbbell kickbacks
15x12
11x16
11x16
11x16

Rope extentions
13x17,5
13x20
11x22,5

Rope extentions overhead
13x15
12x17,5
10x20

En een superset

En nog een casual semi flexed gym pic :)

 
Dus wel elke dag cardio?

Hoe vaak een refeed?

Waar schat je je vp op?
 
Je doet cardio na al je kracht trainingen inclusief op rustdagen? Of lees ik verkeerd? :D
 
Natty card gedropt :$?
 
Dus wel elke dag cardio?

Hoe vaak een refeed?

Waar schat je je vp op?

Je doet cardio na al je kracht trainingen inclusief op rustdagen? Of lees ik verkeerd? :D
Elke dag wel, na benen meestal 10 min ofzo, na de rest 25-30 min. Op rustdagen rondje hardlopen nu. Vind het totaal niet moeilijk of saai, kan makkelijk veeeeel meer maar doen maar zoals ik al zei wil ik niet te veel massa verliezen en als ik echt richting de 4-5% wil gaan weet ik uit ervaring dat ik een hoop kilo aan spiermassa ga verliezen en zie ik er alleen maar slechter uit imo. Sommigen vinden dat super shredded en aders overal mooi, ik heb liever nog wel wat massa en redelijk droog.

Edit: refeed 1x in de week, vaak sushi in het weekend en vp schat ik op 8-9% ofzo
 
Nice, flinke gains gemaakt.
 
Vandaag pull dagje. Wilde weer meer deadliften, helaas geen 5x gelukt.

Pull
Deadlift
15x60
12x100
5x140
5x180
4x237,5 Zwaar... filmpje hieronder

Lat pulldowns
13x70
10x75
8x80
7x85

Close grip pulldowns
12x70
10x75
9x80
8x85

Dumbbell rows op bankje
12x34
9x38
8x40

Concentration curls zittend zonder pauze
12x10
10x10
9x10

Hammer curls
15x14
12x16

Deadlift filmpje:

 
Zag m al voorbij komen!Lekker die deadlift:)
 
Elke dag wel, na benen meestal 10 min ofzo, na de rest 25-30 min. Op rustdagen rondje hardlopen nu. Vind het totaal niet moeilijk of saai, kan makkelijk veeeeel meer maar doen maar zoals ik al zei wil ik niet te veel massa verliezen en als ik echt richting de 4-5% wil gaan weet ik uit ervaring dat ik een hoop kilo aan spiermassa ga verliezen en zie ik er alleen maar slechter uit imo. Sommigen vinden dat super shredded en aders overal mooi, ik heb liever nog wel wat massa en redelijk droog.

Edit: refeed 1x in de week, vaak sushi in het weekend en vp schat ik op 8-9% ofzo
Lekker, ik houd ook van cardio! Meer en langer moet je inderdaad niet doen, maar 20 - 30 minuten na je KT kan prima denk ik.

Lekkere DL weer!!
 
Zag m al voorbij komen!Lekker die deadlift:)
Je was er snel bij dan! Thanks!

Lekker, ik houd ook van cardio! Meer en langer moet je inderdaad niet doen, maar 20 - 30 minuten na je KT kan prima denk ik.

Lekkere DL weer!!
Thanks man! Ja ik vind het met dit weer zo buiten zeker lekker. Maar moet ook niet te lang duren haha
 
Ziek hoor! Je weet de kracht op deze manier goed te behouden.
 
Er wordt over je heen gelezen bruh
Beetje kansloze post en geen zin in nutteloze discussies. Kan er niks mee
Ziek hoor! Je weet de kracht op deze manier goed te behouden.
Thanks man, nu ik niet zo heeeel diep ga inderdaad ja, wel lekker. Wil morgen eigenlijk voor een PR squat gaan na straks pushday en daarna ayce wokken :D
 
Beetje kansloze post en geen zin in nutteloze discussies. Kan er niks mee

Thanks man, nu ik niet zo heeeel diep ga inderdaad ja, wel lekker. Wil morgen eigenlijk voor een PR squat gaan na straks pushday en daarna ayce wokken :D
Wat is het squatdoel? :D
 
Back
Naar boven