MuscleMeat

Contest Log Jasenkos Shredlog! Shredden naar mijn beste fysiek ooit

Bezoekers in dit topic

Ja, waarom niet. Al gaat mijn voorkeur uit naar gestoomd vis. Gewoon wat peper, zout, (vis/kip) kruiden en citroen. Daarna preppen met je groenten. Hieronder een filmpje dat ik heb gemaakt.


Als je calorievrij wil bakken kun je Pam spray gebruiken. Anders is kokosolie of olijfolie ook prima, IIFIYM, goede vetten i.i.g.
Ik heb trouwens Philips Air Fryer aangeschaft, maar nog niet getest. Schijnt ook goed te zijn (voor gehakt waarschijnlijk niet lijkt mij, maar wel voor vetvrij eten bereiden).

Ja, vis vind ik prima. Dat stoom ik ook regelmatig. Heerlijk! Kip daarentegen...lijkt me niet zo. Maar proberen kan geen kwaad ;)
Zelf gebruik ik ook af en toe een airfryer, voornamelijk voor zoete aardappelfrietjes.
Werkt echt ideaal! Lekker knapperige zoete aardappel met 0 vet ofzo erbij.

Vandaag trouwens rustdag, wel 30 min cardio gedaan
 
Vandaag trouwens rustdag, wel 30 min cardio gedaan

Rustdag? Rustdagggg? Met een rustdag worden geen competities gewonnen hè?? Go go go :flexbiceps::lifter:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Zelf gebruik ik ook af en toe een airfryer, voornamelijk voor zoete aardappelfrietjes.
Werkt echt ideaal! Lekker knapperige zoete aardappel met 0 vet ofzo erbij.

Vandaag trouwens rustdag, wel 30 min cardio gedaan
Heb ook zo'n ding, hoe lang en hoeveel graden doe je dat erin?
Ook gewoon met normale aardappelen mogelijk lijtk me
 
Ja, van rust schijnen je spieren te groeien? Nog nooit uitgeprobeerd eigenlijk... :D
Eens proberen dan ;) Less is more

Heb ook zo'n ding, hoe lang en hoeveel graden doe je dat erin?
Ook gewoon met normale aardappelen mogelijk lijtk me
Ja ideaal en kan zeker, kan je echt bijna alles in doen :P
Zoete aardappelen meestal een portie van zeg 400 gram voor 20 min op 190 graden ofzo. Afhankelijk van hoe dik je ze snijdt en hoe knapperig je ze wilt hebben
 
Zoete aardappelen meestal een portie van zeg 400 gram voor 20 min op 190 graden ofzo. Afhankelijk van hoe dik je ze snijdt en hoe knapperig je ze wilt hebben

Is inderdaad super lekker met zoete aardappelen. Gooi er zelf vaak ook nog rode ui doorheen, paprika en courgette en/of aubergine.......als het klaar is wat noten eroverheen en feta er door en smullen maar......
 
Ja, van rust schijnen je spieren te groeien? Nog nooit uitgeprobeerd eigenlijk... :D

Je kan echt wel voor die paar week all out gaan als je daarna maar weer iets rustiger percentage draait.

Oh ja, deze is nice :D\

54230333.jpg
 
Je kan echt wel voor die paar week all out gaan als je daarna maar weer iets rustiger percentage draait.

Oh ja, deze is nice :D\

Bekijk bijlage 89784
Wat is all out gaan dan? Ik doe al jaren 5/6 keer per week krachttraining met nooit een week pauze en eigenlijk ook nooit deloads (al denk ik dat dat me juist goed zou doen).
ook elke keer weer all out op de zware compounds terwijl ik juist denk dat ik te veel doe :P
 
Wat is all out gaan dan? Ik doe al jaren 5/6 keer per week krachttraining met nooit een week pauze en eigenlijk ook nooit deloads (al denk ik dat dat me juist goed zou doen).
ook elke keer weer all out op de zware compounds terwijl ik juist denk dat ik te veel doe :P

Zo doe ik het ook.
Jarenlang 6x pw trainen.
Zware basis oef plus beetje iso.
Nooit deload ook nee.
Ik laat nooit een rep in de tank zitten zeg maar. (Wel als het me vorm helemaal verneukt natuurlijk) maar soms heb ik daar ook schijt aan en is het snap city tijd :D
 
Zo doe ik het ook.
Jarenlang 6x pw trainen.
Zware basis oef plus beetje iso.
Nooit deload ook nee.
Ik laat nooit een rep in de tank zitten zeg maar. (Wel als het me vorm helemaal verneukt natuurlijk) maar soms heb ik daar ook schijt aan en is het snap city tijd :D
Doe ik dus ook, maar of het echt ideaal is betwijfel ik eigenlijk...
Ach... Hoe dan ook een prima verslaving natuurlijk :P
 
Doe ik dus ook, maar of het echt ideaal is betwijfel ik eigenlijk...
Ach... Hoe dan ook een prima verslaving natuurlijk :P

Gaat mij erom dat ik plezier heb/geniet.

Trainen op 50/60/70% zou voor mij hel zijn. Dan zou ik niet genieten.

Ik hou van mezelf pushen.
Het maakt je mentaal ook zoveel sterker.
Tegenslagen lach je gewoon om (bijna dan)
 
Pull dagje ging weer prima.

Rug Biceps
T-bar row
12x70
10x77,5
8x82,5 Zwaar
8x87,5 beetje zwaaien wel

Pull ups
9xbw
8xbw

Lat pulldown
8x75
8x75

Seated row close grip
8x90
8x90

Lat pulldown V grip
9x75
9x75
8x75

Barbell shrugs
18x140
18x150
17x150

Cable curls tegelijk (fdb pose)
13x20
10x25
9x25
9x25
8x25

Concentration curls tegen de muur
7x12
9x10
9x10

En nog 25 min cardio

Lekkere training, cardio een beetje aan het uppen en gaat prima zo

 
Zo doe ik het ook.
Jarenlang 6x pw trainen.
Zware basis oef plus beetje iso.
Nooit deload ook nee.
Ik laat nooit een rep in de tank zitten zeg maar. (Wel als het me vorm helemaal verneukt natuurlijk) maar soms heb ik daar ook schijt aan en is het snap city tijd :D

Doe ik dus ook, maar of het echt ideaal is betwijfel ik eigenlijk...
Ach... Hoe dan ook een prima verslaving natuurlijk :P

Yeah !! :hedbang:
 
Zo doe ik het ook.
Jarenlang 6x pw trainen.
Zware basis oef plus beetje iso.
Nooit deload ook nee.
Ik laat nooit een rep in de tank zitten zeg maar. (Wel als het me vorm helemaal verneukt natuurlijk) maar soms heb ik daar ook schijt aan en is het snap city tijd :D
En als ik mezelf erop betrap dat ik een rep meer had kunnen doen doe ik een extra set of probeer ik opvolgende sets die extra rep te compenseren ook al zit ik al op m´n max. Soms is toch ook een mentaal spel en kan je als het echt moet nog wel een rep (of 1-2 sec. rust en nog een rep eruit persen).
 
Vandaag push

Push

Cable flyes naar beneden
13x20
12x25
12x30
12x32

Cable flyes recht vooruit
12x25
12x27

Incline hammer strength bench press
15x20
13x30
11x35
9x40 Hierbij geen last van mijn pols :)

Barbell shoulder press
8x50 beetje au pols
8x50 beetje au
8x50 beetje au

Dumbbell front raises hammer grip
11x16

Seated dumbbell side raises
15x10
12x12
11x14

Dumbbell kickbacks
15x12
11x16
11x16
11x16

Rope extentions
13x17,5
13x20
11x22,5

Rope extentions overhead
13x15
12x17,5
10x20

En een superset.

Vervolgens 27 min op de crosstrainer
En mijn huidige shape:


Klinkt misschien gek, zeker voor iemand die al jaren traint en nooit echt tevreden is... Maar eigenlijk ben ik gewoon tevreden met mijn huidige shape en voel me er echt lekker bij. Natuurlijk kunnen een hoop dingen beter, zoals mijn armen en van alles maar ik ben wel tevreden :)
 
Shape ziet er idd al erg goed uit, doe zo verder man! I like the biceps veins
 
Klinkt misschien gek, zeker voor iemand die al jaren traint en nooit echt tevreden is... Maar eigenlijk ben ik gewoon tevreden met mijn huidige shape en voel me er echt lekker bij. Natuurlijk kunnen een hoop dingen beter, zoals mijn armen en van alles maar ik ben wel tevreden :)
Lucky you! Shape ziet er goed uit..echt een massive chest ook!
 
Mooie overgang van borst naar schouders man...super shape!
:superman:
 
Back
Naar boven