XXL Nutrition

Jasper's Offseason Log

Bezoekers in dit topic

Gaat idd goed hier. Ik zie wel wat gyno dat aan het vormen is. Als je er nog niets aan doet zou ik er snel mee beginnen.
Die gyno zit er al een hele tijd en in nu zelfs iets minder. Slik al verschillende dingen ertegen. Laatste weken voor de wedstrijd ook raloxifene erbij
 
Net terug van jannes, hij heeft 2 lage dagen per week toegevoegd. Week ziet er nu zo uit:

Zo: Med (3137Kcal / 329C / 315P /56F)
Ma: Med (3137 Kcal / 329C / 315P /56F)
Di: Med (3137 Kcal / 329C / 315P /56F)
Wo: Low (2713 Kcal / 274C / 303P / 39F)
Do: Low (2713 Kcal/ 274C / 303P / 39F)
Vr: High (4011 Kcal / 516C / 336P / 59F)
Za: High (4011 Kcal / 516C / 336P / 59F)

Weekgemiddelde van 3265 Kcal

Cardio nogsteeds op 30min fasted & 10.000 stappen per dag.

Volgens jannes loopt alles prima op schema dus ben benieuwd.
 
Net terug van jannes, hij heeft 2 lage dagen per week toegevoegd. Week ziet er nu zo uit:

Zo: Med (3137Kcal / 329C / 315P /56F)
Ma: Med (3137 Kcal / 329C / 315P /56F)
Di: Med (3137 Kcal / 329C / 315P /56F)
Wo: Low (2713 Kcal / 274C / 303P / 39F)
Do: Low (2713 Kcal/ 274C / 303P / 39F)
Vr: High (4011 Kcal / 516C / 336P / 59F)
Za: High (4011 Kcal / 516C / 336P / 59F)

Weekgemiddelde van 3265 Kcal

Cardio nogsteeds op 30min fasted & 10.000 stappen per dag.

Volgens jannes loopt alles prima op schema dus ben benieuwd.
En ik ben al blij als ik de 10.000 stappen haal dmv cardio
:roflol:
 
En ik ben al blij als ik de 10.000 stappen haal dmv cardio
:roflol:
Ik vind wandelen laatste tijd heerlijk, heb tijdens het wandelen even afleiding en geen honger. Dus ik zet laatste tijd 15 tot 20 duizend stappen haha
 
Checkin van gisteren: 91,6kg
Fotos genomen op lege maag na mn cardio dus erg flat.

VideoCapture_20230304-094050.jpg
VideoCapture_20230304-094056.jpg
VideoCapture_20230304-094102.jpg
VideoCapture_20230304-094107.jpg
VideoCapture_20230304-094113.jpg
VideoCapture_20230304-094111.jpg
VideoCapture_20230304-094117.jpg
VideoCapture_20230304-094119.jpg
VideoCapture_20230304-094138.jpg
 
Je benen zijn naarmate je leaner wordt wel een beetje volume aan het verliezen, zo lijkt het. Op je foto’s aan het begin van je log waren je benen best okay, nu vind ik ze een beetje dun worden in vergelijking met je bovenlichaam. Vooral de sweep van de buitenkant. Of mss is het ook een kwestie van poseren… je zakt misschien een beetje te weinig door je knieën en draait je tenen iets te weinig naar buiten? Zo kan je ze iig wel wat groter laten lijken.

Upper body weinig op aan te merken… alles goed in verhouding en voor een junior ook genoeg massa denk ik.
 
Je benen zijn naarmate je leaner wordt wel een beetje volume aan het verliezen, zo lijkt het. Op je foto’s aan het begin van je log waren je benen best okay, nu vind ik ze een beetje dun worden in vergelijking met je bovenlichaam. Vooral de sweep van de buitenkant. Of mss is het ook een kwestie van poseren… je zakt misschien een beetje te weinig door je knieën en draait je tenen iets te weinig naar buiten? Zo kan je ze iig wel wat groter laten lijken.

Upper body weinig op aan te merken… alles goed in verhouding en voor een junior ook genoeg massa denk ik.
Ik merk dat mn benen hele dag moe aanvoelen en slecht herstellen ondanks verlaagde vollume. Miss door dagelijke cardio waar ze veel worden gebruikt.
 
Ik merk dat mn benen hele dag moe aanvoelen en slecht herstellen ondanks verlaagde vollume. Miss door dagelijke cardio waar ze veel worden gebruikt.
niet te overdreven cardio doen, en houd aan wat Jannes je zegt
 
Ik merk dat mn benen hele dag moe aanvoelen en slecht herstellen ondanks verlaagde vollume. Miss door dagelijke cardio waar ze veel worden gebruikt.

Zou het voorleggen aan je koots
 
Goed fysiek, delts springen er uit man!

Classic is een goede keuze.
 
Even een korte update:

Gisteren hele leuke dag gehad met team onlywhey. Paar toffe en grote gasten leren kennen die me veel kennis en tips mee gaven. Na de training gingen we met zn alle naar de mac en had ik mn eerste cheatmeal in 6 weken tijd.

Enige probleem bij mij is, als ik eenmaal begin met eten kan ik niet meer stoppen (sinds deze prep). Heb me daar zo extreme vol gevreten, 2 menu's, 9 kleine burgers, 3 mc flurries, 1 ice frappe.. zo erg dat ik doodziek in de auto zat erna. En toen ik thuis kwam en het eten gezakt was dacht ik fuck it en heb ik thuis ook enorm zitten bingen en heb uiteindelijk ruim 10.000 kcal op die avond...

Heb de volgende ochtend jannes meteen opgebiecht dat ik thuis ook exteem heb zitten vreten en heb vandaag daardoor een hele low carb day gehad.

Net tijdens mn pull training zag ik er het groots uit wat ik ooit uit heb gezien, aders liepen overal, delts waren kanonnen en was zo wijdt als een flatgebouw. Iedereen kwam naar me toe van wtf heb jij gedaan. Die binge eat heeft op mn fysiek dus wel een goed effect gehad maar dit moet niet nog een keer gebeuren haha.

Ben wel bang voor hoe het na mn wedstrijd gaat zijn, hoe ik mezelf dan onder controle kan houden.

Vandaag dus low carb en vanaf morgen weer 100% on track met schema en knallen
 
Even een korte update:

Gisteren hele leuke dag gehad met team onlywhey. Paar toffe en grote gasten leren kennen die me veel kennis en tips mee gaven. Na de training gingen we met zn alle naar de mac en had ik mn eerste cheatmeal in 6 weken tijd.

Enige probleem bij mij is, als ik eenmaal begin met eten kan ik niet meer stoppen (sinds deze prep). Heb me daar zo extreme vol gevreten, 2 menu's, 9 kleine burgers, 3 mc flurries, 1 ice frappe.. zo erg dat ik doodziek in de auto zat erna. En toen ik thuis kwam en het eten gezakt was dacht ik fuck it en heb ik thuis ook enorm zitten bingen en heb uiteindelijk ruim 10.000 kcal op die avond...

Heb de volgende ochtend jannes meteen opgebiecht dat ik thuis ook exteem heb zitten vreten en heb vandaag daardoor een hele low carb day gehad.

Net tijdens mn pull training zag ik er het groots uit wat ik ooit uit heb gezien, aders liepen overal, delts waren kanonnen en was zo wijdt als een flatgebouw. Iedereen kwam naar me toe van wtf heb jij gedaan. Die binge eat heeft op mn fysiek dus wel een goed effect gehad maar dit moet niet nog een keer gebeuren haha.

Ben wel bang voor hoe het na mn wedstrijd gaat zijn, hoe ik mezelf dan onder controle kan houden.

Vandaag dus low carb en vanaf morgen weer 100% on track met schema en knallen
Ook dat doorgeven aan Jannes dat je vol stond tijdens je training. Enne prima fysiek kerel. :thumbs:
Na je wedstrijd ook gewoon je voedingsschema volgen.
 
Ik heb die binges ook gehad. (Tijdelijk) Leuk voor je fysiek maar het geeft toch een vies gevoel om die controle kwijt te raken imo.

Na je prep voldoende calorieën eten uit ‘clean food’, was het enige dat hielp.
 
Ik heb me netjes gedragen gisteren :-)
 
Was jij niet 1.5kg zwaarder 😂
Kilo geloof ik maar moest nog wc.

Onit

1x mcbacon
1x chili chicken geloof ik
1x andere burger met kip
1,5 medium friet
1x appeltaart
1x cheesecake
1x mcflurry (half opgegeten vond hem vies)

+ 3 meals van m'n schema dus al met al valt het wel mee want 3 meals niet gehad.
 
Kilo geloof ik maar moest nog wc.

Onit

1x mcbacon
1x chili chicken geloof ik
1x andere burger met kip
1,5 medium friet
1x appeltaart
1x cheesecake
1x mcflurry (half opgegeten vond hem vies)

+ 3 meals van m'n schema dus al met al valt het wel mee want 3 meals niet gehad.
Hahah ja jij zat lekker aan de taartjes idd.
 
Back
Naar boven