MassOrPass
Dutch Bodybuilder
- Lid geworden
- 17 okt 2022
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
- Topic Starter
- #1.101
Die 3 zitten alle 3 in pink salt ook toch?Magnesium en natrium inderdaad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Die 3 zitten alle 3 in pink salt ook toch?Magnesium en natrium inderdaad.
Die 3 zitten alle 3 in pink salt ook toch?
De doseringen mineralen in Himalaya zout zijn zodanig laag dat je het daarvoor niet hoeft te doen.De meeste Pink Himalayan salt is fake heb ik weleens gelezen trouwens
Dunno of het waar is, maar ik koop het nooit
Je kan supplementen slikken wat je wil, maar als je na je wedstrijd langer dan 2 dagen te veel gaat eten kunnen daar geen supplementen tegenop.Meende dat kalium (potassium) samen met natrium de vochthuishouding regelt.
Je kan kijken om LO zout te gebruiken ipv gewoon zout/ Himalaya zout.
Nee tuurlijk niet. Afvallen is stap 1 idd maar dat was al verteldJe kan supplementen slikken wat je wil, maar als je na je wedstrijd langer dan 2 dagen te veel gaat eten kunnen daar geen supplementen tegenop.
Is mn eigen domme schuld haha. Op schema van jannes verliep alles top, alleem had afgelopen dagen alleenmaar bbq's en uiteten enzo en daar ging het foutpaar low carb days en veel drinken pis je alles eruiten daarna lamgzaam opbouwen.
fijn he die rebound?![]()
Dat is niet de schuld van die BBQ en uiteten he. Dat is JOUW schuld hahahaIs mn eigen domme schuld haha. Op schema van jannes verliep alles top, alleem had afgelopen dagen alleenmaar bbq's en uiteten enzo en daar ging het fout
wel lekker vol zo hahahHier mn checkin van vandaag, je ziet duidelijk hoeveel vocht ik vasthoud, vooral in benen
Hoe is je bloeddruk sinds je zoveel vocht vasthoud? Neem je talmisartan?Hier mn checkin van vandaag, je ziet duidelijk hoeveel vocht ik vasthoud, vooral in benen
Hahah ja dat welwel lekker vol zo hahah
Bloeddruk was prima dus neem geen lalmisartanHoe is je bloeddruk sinds je zoveel vocht vasthoud? Neem je talmisartan?
Ik kreeg van men coach talmisartan toen men bloeddruk hoog was en ik veel vocht vasthield na men show. Was binnen no time weg.
Talmisartan voert ook vocht afBloeddruk was prima dus neem geen lalmisartan