AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

• Merl nog 0,0 van de hgh. Zit op 2iu pd dus nu al maandje ruim (tussendoor toen even higer 3 dagen gezeten maar door de pip nu 2 al tijd weer)

Nog week aankijken en dan naar 3 verhogen dan maar
    Ik merkte al wel na een week een vollere look en zwaarder gewicht, maar dat was wel op 3iu
    En op het begin ook betere slaap, en een betere huid

Maar wat wil je "merken"?

Btw goede video's man, ik zat er ook al een tijd over na te denken om dit soort "stijl" video's te maken.
    Is vermakelijk om na te kijken en ook een soort gymcontent wat in Nederland wat meer de overhand mag nemen imo

In het begin merk je meer bijwerkingen, dan voordelen. slaap vind ikzelf best wel een belangrijke eigenschap die je snel zou moeten merken

Slaap idd wel lekker. En volheid idk of het door de npp of hgh komt haha. Maar heb 0 sides dat is wel fijn (buiten die pip na prikken om)

VideoCapture_20230914-130949.jpg

Pull workout van vrijdag met als main oefeninf rackpulls:

heb dus een PPLA split. Armendag coach heeft schema gemaakt alleen armen dag mocht ik zelf indelen. dit is de armen dagen die ik heb gemaakt en doe. Ik pas het FST7 principe van hanny rambod toe ene keer op biceps en andere keer op triceps.

Arms V1: (Triceps Focussed)

Deel 1: Triceps + FST-7
    • Tricep Rope Pushdown: 3x12-18
    • Smithmachine Closegrip Benchpress: 3x8-12
    • Tricep Dips: 3x12-16
    • Overhead Tricep Extension Cable: FST7 Style (7 sets 8-12 reps 30s rust)

Deel 2: Biceps (focus op unilateraal om disbalans weg te werken)
    • Unilateral DB Preacher curl: 3x8-12
    • Unilateral Overhead Cable Curl: 3x10-14
    • Alternating Pinwheel Curl: 3x10-14

Arms V2: (Biceps Focussed)

Deel 1: Biceps + FST-7

• Ez-Bar Preacher curl: 3x8-12
    • Incline Spider Curl Ez-bar: 3x10-14
    • Rope Hammer Curl: 3x12-16
    • Seated Dumbbell Curl: FST7 Style (7 sets 8-12 reps 30s rust)

Deel 2: Triceps (focus op unilateraal om disbalans weg te werken)
    • Dumbbell Skullcrusher: 3x8-12
    • Unilateral Tricep Pressdown: 3x10-14
    • Unilateral Overhead Extension Dumbbell: 3x10-14

• Like
    Waarderingen: 6am
    Checkup day!

Vorrige week: 98,7kg
    Vandaag: 99,5kg (+0,8kg)

Heb hele dag door een pomp, voel me heel vol en trainingen gaan heerlijk. Deze week 2x uiteten geweest en ondanks dat als ik naar de fotos kijk iets voller en wel wat droger.

Bijlagen

VideoCapture_20230919-095136.jpg VideoCapture_20230919-095144.jpg VideoCapture_20230919-095157.jpg VideoCapture_20230919-095209.jpg VideoCapture_20230919-095220.jpg VideoCapture_20230919-095225.jpg VideoCapture_20230919-095229.jpg VideoCapture_20230919-095235.jpg
    Jelly. Bij mij lopen ze juist een beetje achter. Als ik aan het blasten ben en veel carbs eet valt het wel mee, maar in een cruise en dieet zijn ze echt bedroevend lol.
    Wat voor mij heel erg hielp voor delts waten zware laterals, en dan finishen met partials. En offcouse genen haha

Kom erachter dat ik miss bunk gear heb. Haal het bij een nieuw iemand allemaal van UP. maatje van me heeft nu ook bij hem en sinds hij die heeft op trt zn libido flink omlaag enzo.

Ik zal fotos van de vials in het echt nep toppic plaatsen.

Miss merk ik daarom ook niks van de hgh ofzo

In ieder geval iets kwa vocht ofzo

In ieder geval iets kwa vocht ofzo
    huh met de iu's die je zet ga je niets van zien of voelen.
    Je merkt het enkel aan je vet% die langer laag blijft bij een hogere intake.

Mijn operatie herstel is aanzienlijk sneller door de hgh.

huh met de iu's die je zet ga je niets van zien of voelen.
    Je merkt het enkel aan je vet% die langer laag blijft bij een hogere intake.

Mijn operatie herstel is aanzienlijk sneller door de hgh.
    Want je had deze operatie ook al zonder gh gedaan natuurlijk :hamer:

Want je had deze operatie ook al zonder gh gedaan natuurlijk :hamer:
    Er staat gewoon een gemiddelde voor herstel en de chirurg was zeer verbaast over het snelle herstel.
    Daaruit trek ik dan maar de voorzichtige conclusie dat het daaraan ligt.
    Of dacht je dat het kwam omdat ik zo trouw met koude compressie heb gewerkt. :roflol: Je kent me toch.:p

Soortgelijke topics

Back
    Naar boven