Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

Bezoekers in dit topic

Het volgende naar mn coach gestuurd net:

Ben mezelf beetje gek aan het maken kwa trainingsschemas merk ik😅

Zat op eem medium volume schema met veel intensifiers en hele erge focus op overload voor 5 maanden nu ongeveer. Toen las ik een stukje van milos sarcev en hany rambod over higher volume training en bodypart split op high carb en hoe effectief dat is dus ben ik deze week op die manier aan trainen maar ben nu weer aan twijfelen of lower volume en 2 werksets niet weer beter is enzo. Maak mezelf beetje gek merk ik.

Wat denkje dat voor mij nu beter is? Gewoon weer mn oude split en de topser backoff met wat restpauze sets of wat ik nu doe de 20/25 sets high volume bodypart split met fst7 sets als laatste?
 
Imo moet je alles proberen.

Maar proberen betekent het wel een eerlijke kans geven van minimaal een paar maanden en kijken wat het je brengt en niet 2 weekjes iets doen en dan weer iets anders proberen.
 
#waaromwisselenvanschema
 
Wat dacht je van gewoon doen wat je coach zegt?
Volgens mij begeleidde Jannes hem alleen op voeding etc. en deed hij zijn trainschema’s zelf

Maar ik zou idd lekker je coach volgen, het is juist dat je hem betaald om dit gestress niet te hebben
 
Imo moet je alles proberen.

Maar proberen betekent het wel een eerlijke kans geven van minimaal een paar maanden en kijken wat het je brengt en niet 2 weekjes iets doen en dan weer iets anders proberen.
Ja true. Nu 5 maanden low volume gedaan en nu moet ik gewoon dit ff vasthouden
 
Wat dacht je van gewoon doen wat je coach zegt?
Jannes begeleid me alleen kwa voeding vooral. En kwa training houd ie me alleen beetje in gaten, hij is zelf vooral van de high volume en ik wou low volume een kans geven paar maanden terug
 
Het belangrijkste voor massa aanzetten is gewoon zo intensief mogelijk trainen met oefeningen die jou goed liggen. Als voor jou een squat goed werkt doe je een squat. Als een pendulum squat goed werkt doe je die. Hoeveel sets is een beetje afhankelijk van waar je goed op kan herstellen en heel blijft op lange termijn. Belangrijkste blijft intensiteit.
 
Ik heb zelf nu geen coach en loop mezelf gek te maken, alleen jij hebt er wel een en doet het ook :roflol:

Je hebt nu tijdje low volume geprobeerd, doe je nu tijdje high volume en vergelijk het verschil

Maar zoals Spambod zegt, geef het de tijd
Aan de andere kant, als je nu al na 2 weken twijfelt om te switchen betekent dat je er niet genoeg plezier uit haalt om dit consistent te gaan blijven doen en zou ik terug gaan naar je low volume
 
Het belangrijkste voor massa aanzetten is gewoon zo intensief mogelijk trainen met oefeningen die jou goed liggen. Als voor jou een squat goed werkt doe je een squat. Als een pendulum squat goed werkt doe je die. Hoeveel sets is een beetje afhankelijk van waar je goed op kan herstellen en heel blijft op lange termijn. Belangrijkste blijft intensiteit.
Intensity zit wel goed. Ga alles tot falen en laatste set altijd nog partials erbij.

Heb dus nu een andere split maar bijna al de oefeningen uit mn oude schema komen hier terug omdat die gewoon lekker voor me werken
 
Als je 20/25 sets tot écht falen doet weet je in ieder geval zeker dat je niet hersteld.
 
106,3kg vanochtend. Push begonnen op 97kg dus al flink wat erbij. Pasen even iets teveel gegeten whoops.

Ben nu al 3kg boven eind vorrige push op een veel lager vet% nog (zie laatste foto voor vergelijking)
VideoCapture_20240405-081452.jpg
VideoCapture_20240405-081459.jpg
VideoCapture_20240405-081509.jpg
VideoCapture_20240405-081512.jpg
VideoCapture_20240405-081517.jpg
20240405_081945.jpg
VideoCapture_20240405-081522.jpg
 
Gaat goed, doe je een wedstrijd dit jaar?
 
Ik zou dus nu al weer gaan cutten maar daarom ben ik wss smol af

Wat meet je bloedglucose?
 
Back
Naar boven