XXL Nutrition

Jawel hoor, alweer een schema! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LPNL

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2008
Berichten
20
Waardering
0
Intro

Ik heb me sinds een week aangemeld op dit forum en leer elke dag weer meer. Nu zou ik graag jullie mening willen horen over mijn training en voeding ;-) Ik train nu al jaren, maar sinds kort ben ik er echt serieus mee bezig.

Leeftijd: 20 jaar
Gewicht: 78 kilo
Lengte: 191 m

Totale energie behoefte = 2563,08
Eiwit behoefte: Tussen de 117 gram en 156 gram


Trainingsschema:

Dag 1: Borst, Triceps, Schouders, Onderarmen, Buikspieren

Dag 2: Rug, Biceps, Buikspieren

Dag 3: 1 uur boksen

Dag 4: Benen. Buikspieren

Dag 5: Borst, Rug, Onderarmen, Buikspieren

Dag 6: 1 uur zwemmen

Dag 7: Rust

Voordat ik elke training in de sportschool begin doe ik 20 minuten cardio. . Per spiergroep doe ik 4 oefeningen die ik in 4 setjes doe en 8 keer herhaal. (behalve onderarmen en buikspieren).


Gemiddelde voeding op een dag:

09:00 uur

- 2 boterhammen worst
- 500 gram magere kwark
- 2 stukjes ontbijtkoek
- Whey shake


11:00 uur

- Appel
- 2 boterhammen pindakaas


12:00 uur tot 13:00 uur

- Sportschool

13:00 uur

- Whey shake

14:00 uur

- 2 pistoletjes of boterhammen met kipfilet (100 gram)
- banaan
- vifit

16:00 uur
-banaan (124)

17:30 uur

- Avondeten, wat de pot schaft, ik probeer wel vaak pasta's te eten


22:00 uur

- 500 gram magere kwark


Er zullen vast dingen zijn die anders en beter kunnen, vandaar ook deze post. Als ik nog meer informatie moet geven, shoot :-)
 
Laatst bewerkt:
1) meer eten, veel meer. Neem maar 3000+ kcal om te beginnen en 200+ eiwitten.

2) Waarom doe je cardio voor je training? tenzij je het heel licht doet als warming up kan ik het verstaan, alhoewel 20min veel is. Je gaat je zelf enkel vermoeien vooraleer je aan je krachttraining begint. Als je cardio wilt doen, doe het er dan na.

3) Je schema ziet er degelijk uit, maar post eens welke oefeningen je doet.