XXL Nutrition

jay cutler 11 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
je kan me zeggen wat je wilt maar Dennis ziet er toch stukken beter uit dan Jay ,ook al zijn zo'n pics moeilijk te beoordelen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
pfff, weeral.....
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
bad karma boforli :mad:
 
Je moet ze ff downen en ergens anders uploaden.
 
Breaking news: Imageshack doet het niet op DBB!

(Oh nee, is geen breaking news, is al ongeveer 2 jaar zo.)

En nee, Dennis ziet er niet beter uit dan Jay. Vandaag niet, morgen niet en op de Olympia ook niet. Te veel zwakke punten.
 
Breaking news: Imageshack doet het niet op DBB!

(Oh nee, is geen breaking news, is al ongeveer 2 jaar zo.)

En nee, Dennis ziet er niet beter uit dan Jay. Vandaag niet, morgen niet en op de Olympia ook niet. Te veel zwakke punten.

+1

Jay wint gewoon voor de 3e keer de Sandow zonder ongelukken, Dennis wel top 5.
 
Breaking news: Imageshack doet het niet op DBB!

(Oh nee, is geen breaking news, is al ongeveer 2 jaar zo.)

En nee, Dennis ziet er niet beter uit dan Jay. Vandaag niet, morgen niet en op de Olympia ook niet. Te veel zwakke punten.

wist ik ook wel ,maar soms gaan ze wel,dan weer niet .Nu moet ik ze allemaal gaan omzetten :eek: dat gaat jullie wel hopen karma kosten ze :D
En Jay beter ,dream on :D Jay gaat de O wel winnen als hij hem vorig al heeft mogen winnen met zo'n slechte shape , helaas voor dennis ....
 
wist ik ook wel ,maar soms gaan ze wel,dan weer niet .Nu moet ik ze allemaal gaan omzetten :eek: dat gaat jullie wel hopen karma kosten ze :D
En Jay beter ,dream on :D Jay gaat de O wel winnen als hij hem vorig al heeft mogen winnen met zo'n slechte shape , helaas voor dennis ....

Karma kosten... als je niet snel bent kun je een paar beuken verwachten ouwe gek....
 
Dit is er één van
nnk77p.jpg


Alleen die piek in z'n bi al !! :eek:

Nee sry Boforli ,... dit keer nog niet voor dennis ,... 2e plaats lijkt me mooi voor hem !!!
 
mooie piek,maar wie kijkt er nu naar de biceps ? schouders en rug zijn het belangrijkste ,daar ownt dennis hem ,als dennis zijn rug spreidt zie je Jay nog niet meer staan :D

Maar dat is geen foto van wat ik gepost heb...
 
What i gotta say? You cant beat jay:cool:
 
Back
Naar boven