MuscleMeat

Jay Cutler 2006 vs Jay Cutler 2007!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die loser heeft wel zo ongeveer alles gewonnen wat er te winnen valt in de bb scene dus voordat jij beter doet misschien ff je kop houden? :rolleyes:

Sorry hoor, maar in de shape hoe Ron er vorig jaar bij stond was een blamage voor de sport en voor hemzelf.
En dan ook nog ontkennen dat hij niks heeft in mijn ogen ben je dan gewoon een loser punt uit.
Dat hij meer behaalt heeft komt enkel omdat er beoordeeld werd op massa in welke vorm dan ook dat bewees de uitslag van vorig jaar wel toen Big Ron 2e werd, terwijl hij het imo niet eens verdiende.
 
moeilijk te beoordelen.
 
Hehe Lahcen quit the hating man!:D

Laat hem maar Richard wij staan straks weer te juichen voor Jay en hij weer duizenden topics aanmaken over hoe onrechtvaardig Jay zijn winst wel niet was :roflol:
 
Sorry hoor, maar in de shape hoe Ron er vorig jaar bij stond was een blamage voor de sport en voor hemzelf.
En dan ook nog ontkennen dat hij niks heeft in mijn ogen ben je dan gewoon een loser punt uit.
Dat hij meer behaalt heeft komt enkel omdat er beoordeeld werd op massa in welke vorm dan ook dat bewees de uitslag van vorig jaar wel toen Big Ron 2e werd, terwijl hij het imo niet eens verdiende.

je zegt het goed hé, in jou opinie, jou opinie doet er geen zak toe.
moge de beste winnen maar een groot kampioen zo neerhalen is gewoon ronduit zielig, en dat ontkennen kan afhangen van sponsordeals etc. dus daar kan jij niets van zeggen, je kent de situatie niet.
en nagenoeg elke kampioen van welke sport dan ook heeft dieptepunten gekend, erg kinderachtig om enkel het dieptepunt aan te halen.
zoals ik al zei, als JIJ beter doet dan ronnie mag je hem een loser noemen, maar ik zie dat zo 123 nog niet gebeuren...
 
Moet enrico gelijk geven ...

Volgens sommige mensen heeft hy zn glorietyd gehad, maar vergeet niet wat die mens allemaal bereikt heeft!

Hy is en zal altyd 1 van de groten zijn...
 
je zegt het goed hé, in jou opinie, jou opinie doet er geen zak toe.
moge de beste winnen maar een groot kampioen zo neerhalen is gewoon ronduit zielig, en dat ontkennen kan afhangen van sponsordeals etc. dus daar kan jij niets van zeggen, je kent de situatie niet.
en nagenoeg elke kampioen van welke sport dan ook heeft dieptepunten gekend, erg kinderachtig om enkel het dieptepunt aan te halen.
zoals ik al zei, als JIJ beter doet dan ronnie mag je hem een loser noemen, maar ik zie dat zo 123 nog niet gebeuren...

Jij doet ook niks anders dan jouw opinie geven dus volgens jouw beredenering doet ook jouw uitspraak er geen zak toe.
En ik neem dus aan dat jij de trainingspartner bent van Ron en jij kent de situatie wel:rolleyes:
En enkel de leukste dingen bekijken en de slechtse dingen vergeten zorgen er bij jou voor dat jij dit allemaal objectief kunt bekijken?
Ik relativeer enkel bij mij is een dieptepunt de wil om er harder tegen aan te gaan uit jouw woorden blijkt dat jij liever alleen het positieve wil zien en het negatieve vergeet.
Je zult een hele hoop mensenkennis hebben met een hele nuchtere kijk op de wereld.
Grow up son ik mag mijn mening geven en als die niet bevalt zet die grote roze bril eens af en bekijk de Mr.O pics nog eens goed ik vind het knap als je uit dat beroerde fysiek nog iets positiefs kunt halen.
Het enige wat ik zeg over vorig jaar de nummer 3 werd genaait daar en niet Ron.
 
ik zie geen verschil...
 
Laat hem maar Richard wij staan straks weer te juichen voor Jay en hij weer duizenden topics aanmaken over hoe onrechtvaardig Jay zijn winst wel niet was :roflol:

Ik hoop echt dat Ronnie hem dit jaar wint.
Enige reden daarvoor is dat jij dan hopelijk eens je kinderachtige mond gaat houden.
 
Jij doet ook niks anders dan jouw opinie geven dus volgens jouw beredenering doet ook jouw uitspraak er geen zak toe.
En ik neem dus aan dat jij de trainingspartner bent van Ron en jij kent de situatie wel:rolleyes:
En enkel de leukste dingen bekijken en de slechtse dingen vergeten zorgen er bij jou voor dat jij dit allemaal objectief kunt bekijken?
Ik relativeer enkel bij mij is een dieptepunt de wil om er harder tegen aan te gaan uit jouw woorden blijkt dat jij liever alleen het positieve wil zien en het negatieve vergeet.
Je zult een hele hoop mensenkennis hebben met een hele nuchtere kijk op de wereld.
Grow up son ik mag mijn mening geven en als die niet bevalt zet die grote roze bril eens af en bekijk de Mr.O pics nog eens goed ik vind het knap als je uit dat beroerde fysiek nog iets positiefs kunt halen.
Het enige wat ik zeg over vorig jaar de nummer 3 werd genaait daar en niet Ron.
je verdraait mijn woorden weer helemaal in jou voordeel hé:rolleyes:
de conclusies die jij trekt zijn echt té debiel.
waar heb ik bijvoorbeeld gezegd dat ik de situatie ken? heb je er enkel op gewezen dat jij die niet kent, wel ff een verschil hé?
en ik zeg ook helemaal niet dat je enkel de goede kanten moet herinneren, maar jij kijkt enkel naar een slechte prestatie (welke nog altijd niet evenaard wordt door 99% van de bodybuilding scene dus slecht is nog altijd heel relatief, voor zover JOU nuchterheid).
 
en dat je geen ronnie fan ben is je goed recht, ik ben geen jay fan, maar ik ga nergens roepen dat jay een loser is, ook nooit gedaan, terwijl ie wel de eeuwige runner up was tot 2006....
R E S P E C T noemt men dat!
 
en dat je geen ronnie fan ben is je goed recht, ik ben geen jay fan, maar ik ga nergens roepen dat jay een loser is, ook nooit gedaan, terwijl ie wel de eeuwige runner up was tot 2006....
R E S P E C T noemt men dat!

Respect moet je verdienen en door met een halve lat op het podium te gaan staan en ontkennen dat er niks aan de hand is, tsja:D
 
Rot toch op man dat is een loser met een Mr.O vergelijken :D
Op die foto linksonder is jay behoorlijk zwart :roflol:

Ik dacht eerst dat dat Ronny was man:P

Jezus wtf smeert die gast op zijn lijf joh, smeerolie ofzo???
 
Ik vind zijn biceps ook wat groter
 
Schouders lijken imo groter
 
jongens waar lullen we over, dit zijn foto's van nog enkele weken voor de wedstrijd, zonder tanning en totaal andere belichting. Je ziet duidelijk dat Jay al keihard staat alleen nog geen diuretica ertegenaan heeft gegooid, dus nog ietwat vocht. Vergelijk de buikspieren maar eens met de dubbel bicep voor. Daarnaast zijn zn benen en biceps stuk beter. Jay staat er nu al top bij en de wedstrijd is compleet tussen Ronnie en Jay. De rest staat erbij om de top 10 te vullen.
 
Schouders en benen lijken ietsjes beter, maar ik heb 'r dan ook weer niet zoveel verstand van:)
 
aan de andere kant je kunt van een ijskast ook moeilijk een sportwagen bouwen. Toch + punten voor het proberen.
 
de poses kloppen ook voor geen reet als je
2006 en 07 zijn niet hetzelfde
 
Back
Naar boven