AndroidHealthClinic

Jay Cutler 3 weeks out

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Jay 3 weeks out @ 287lbs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6bd84rp.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo! hij staat er goed bij!
Ik vond vorig jaar z'n taille iets minder dan we van hem kennen, maar het lijkt of hij er dit jaar wel aan gewerkt heeft!
 
Nog foto's van zijn rug toevallig?
 
nope, hier kan Ronny niet tegenop.
 
Nog foto's van zijn rug toevallig?

Nee, jammer genoeg niet.

I just got off the phone with Jay and he asked me to post these 2 pics from yesterday, Sunday Sept 9th, 2007. They were taken during the filming of Jay's segment of the new 2007 Battle for the Olympia. Jay weighted 287 at 11:30am and pretty much just has the water to lose at this point. He's happy, confident and just waiting the show.

Waren dus eerst 2 foto's, later nog 1 bij gekomen. Meer is er dus niet :)
 
Hij ziet er erg goed uit :eek:

Maar het lijkt wel of alles nog iets groter is geworden behalve z'n armen ? Of ligt dat net aan de pose?
 
Hij ziet er erg goed uit :eek:

Maar het lijkt wel of alles nog iets groter is geworden behalve z'n armen ? Of ligt dat net aan de pose?

Z'n biceps zijn wel iets groter geworden volgens mij, maar Jay heeft nooit echt die piek gehad die Coleman wel heeft.
 
Ja toch, ik ben geen Ronnie of geen Jay fan, maar ik vind toch dat Jay allesogent veel mooier staar dan Ronnie hoor!
 
Lights out, game over!
 
hier kan Coleman niet tegen op?:roflol::lol::laugh::hahaha::haha::splat: Eerst effe afwachten op recente pics van Coleman want die laastst die zijn gepost zijn niet recent.


[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ronnie staat er wel droger bij... maar ik verwacht een winst voor Jay
 
als ik mag kiezen is het Jay dit jaar terug :)

traps en kuiten ogen mooier by jay :)

borst is ook ronder :)

jay for the win!
 
het ronny-tijdperk is voorbij jongens.. accepteer het :nope: hij staat wel droger maar toch.. he's an old man
 
Hehe mensen denken dat ronnie droger is dan Jay vanwege de aders. Maar vasculair en droog is imo niet geheel hetzelfde.
Plus je kan zien dat Jay naarmate hij ouder word ook vasculairder word. Is normaal als je ouder word.

Ronnie is imo ook gewoon te oud aan het worden.
Blijft een beest, maar zal hem imo niet meer winnen.
 
De shape van Jay is al beter dan een tijdje terug..vooral zijn benen:yes:.
De strijd zal close zijn tussen Jay en Ronnie;)...maar of de shape van beide heren voldoende is om b.v. een Freeman, Wolf en Martinez achter zich te houden....is afwachten.

Heb de laatste weken dus niets gezien van Freeman, Wolf en Martinez...denk dat we serieus met deze gasten rekening moeten houden, Ronnie is al wat ouder en Jay is dit jaar te veel on tour geweest...:scratch:.
 
Dit is bodybuilding :thumbs:
 
Back
Naar boven