Fitness Seller

Jay Cutler 3 weeks out

Bezoekers in dit topic

Ze zijn allebei even groot, het zal op kleine details aankomen wie er wint.
 
jay wint dit jaar terug,coleman out of the game ;)
 
De foto's van Coleman zijn al een stuk ouder dan deze foto's van Cutler. De foto's van Ronnie stonden (en staan hier nog steeds) als 3 weeks out, maar ze zijn, als ik me niet vergis, van 9 weeks out. Er vanuitgaande dat Jay alleen nog wat vocht hoeft te verliezen, en je zelfs al aders ziet bij Jay, wat hij normaal niet zoveel heeft, denk ik dat de shape van Jay beter is dan die van Ronnie.
 
De foto's van Coleman zijn al een stuk ouder dan deze foto's van Cutler. De foto's van Ronnie stonden (en staan hier nog steeds) als 3 weeks out, maar ze zijn, als ik me niet vergis, van 9 weeks out. Er vanuitgaande dat Jay alleen nog wat vocht hoeft te verliezen, en je zelfs al aders ziet bij Jay, wat hij normaal niet zoveel heeft, denk ik dat de shape van Jay beter is dan die van Ronnie.

Waarom worden ze dat geposts met 3 weeks out? Misschien ff modje aanpassen
 
De foto's van Coleman zijn al een stuk ouder dan deze foto's van Cutler. De foto's van Ronnie stonden (en staan hier nog steeds) als 3 weeks out, maar ze zijn, als ik me niet vergis, van 9 weeks out. Er vanuitgaande dat Jay alleen nog wat vocht hoeft te verliezen, en je zelfs al aders ziet bij Jay, wat hij normaal niet zoveel heeft, denk ik dat de shape van Jay beter is dan die van Ronnie.


En waarop baseer je dat dan? De pics van Ronnie zijn 9 weken oud. Wie weet hoe Ronnie voor de dag komt.
 
En waarop basseer je dat dan? De pics van Ronnie zijn 9 weken oud. Wie weet hoe Ronnie voor de dag komt.

Omdat het wel een beetje te voorspellen is in welke shape Ronnie zal komen. Zal niet veel scherper/droger dan vorig jaar zijn. Jay daarintegen heeft meer vasculariteit dit jaar, waardoor ik dus denk dat Jay z'n shape beter zal zijn on stage.

Peoples zei:
Waarom worden ze dat geposts met 3 weeks out? Misschien ff modje aanpassen

Omdat de foto's eerst bekend stonden als 3 weeks out, maar na 3 dagen ofzo kwam er opheldering, en bleek dat de foto's van een photoshoot enkele dagen daarvoor waren.
 
Omdat het wel een beetje te voorspellen is in welke shape Ronnie zal komen. Zal niet veel scherper/droger dan vorig jaar zijn. Jay daarintegen heeft meer vasculariteit dit jaar, waardoor ik dus denk dat Jay z'n shape beter zal zijn on stage.


Okay aannames dus :)
 
Nou zo denderend vind ik hem er niet uit zien hoor...

Idd heb hem ook beter gezien;)...Geef Ronnie dan ook meer kans dan Jay.
Maar wat ik al aangaf, er zijn meer gasten die dit niveau tegenwoordig benaderen.
 
Zen benen zijn en blijven echt wel gruwelijk mooi!
 
het blijven toch maar allemaal gissingen we zien wel op de mister o ;)
 
wie o wie heeft de beste sponsor??
 
Als 2 honden vechten om een been, ..............


Hopelijk dit jaar eens een complete verrassing.
 
Victor Martinez :D

iemand foto's van hem, 3 weeks out?
 
het verbaasd me eerlijk gezegd.en voor ronnie : aant werk jongen,waar ben je mee bezig :D jay is nog jong en doet het goed.maar ik kan nog niks zeggen tot de olympia :o
 
wat ik denk...jay staat nu al te scherp...en het zit er dik in dat hij (zoals voorafgaande jaren) niet goed getimed heeft en als een vochtklomp op het podium komt...ik hoop van niet...maar ik denk het wel...deze foto's zien er zeker en vast al heel goed uit,ik hoop dat hij z'n shape kan vasthouden of zelfs nog iets verbeteren!
 
ik vind de vasculariteit bij ron veel mooier/bruter.
Zag hem ook altijd graag winnen, maar ik vind het wel een lachertje als hij dit jaar wint.
De symetrie is nog ver te zoeken (ook al heeft ie zich aardig verbeterd)

Ik zeg Jay eindigd boven ron .
 
Back
Naar boven