AndroidHealthClinic

Jay Cutler 3 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik hoop echt dat dit jaar een outsider de Olympia wint. Ronnie wordt al een dagje ouder en Jay heb ik nooit een mooie bodybuilder gevonden (voor alle Jay fanboys sorry ik kan er niks aan doen).
Deze foto's van Cutler laten me wat denken aan de foto's van Yates op z'n sokken een jaar of 12 geleden. Maar yates vond ik toen stukken indrukwekkender.
 
van voren gezien zal jay toch nooit winnen mm is voor ron net als biceps pose en side chest etc. ben meer benieuwd na back pose van beide :P
 
Ik hoop echt dat dit jaar een outsider de Olympia wint. Ronnie wordt al een dagje ouder en Jay heb ik nooit een mooie bodybuilder gevonden (voor alle Jay fanboys sorry ik kan er niks aan doen).
Deze foto's van Cutler laten me wat denken aan de foto's van Yates op z'n sokken een jaar of 12 geleden. Maar yates vond ik toen stukken indrukwekkender.

Is maf he, soms kijk je naar bodybuilders van vroeger, dan denk je: Zo damn, als die vandaag nog mee zou doen, dan maakt hij een goede kans. Vreemd is dan als je kijkt naar gewicht, dat Yates zo rond de 260lbs op het podium stond, en Coleman vorig jaar rond de 300lbs :D Cutler zal zo rond de 280lbs zitten dit jaar.
 
Coleman had beter de eer aan zichzelf gehouden, nu word ie terug 2de of erger.
 
Ik denk dat de shape van de dag zal bepalen wie het gaat worden....

Het wordt vooral bepaald door de $$$$, aan wie ze het meeste kunnen verdienen zal winnen vrees ik....ik denk dus RON, omdat het een comeback zou zijn EN de ULTIMATE 9 wins zou zijn....dat levert veeeeeeeel media aandacht op en dus $$$$

Maar we shall see :D
 
Haha als ze Ron laten winnen hoe zal dat overkomen op het publiek,fans en de media.
Ik denk en ik weet bijna wel zeker dat ze hun hele geloofwaardigheid verliezen als Ron zou winnen.
 
Die benen en kuiten ................de tering. Hoop dat ie um pakt.
 
Wat wen je toch snel aan die foto's met monsters er op. Jay lijkt geen eens zo groot. :roflol:
 
damn gruwelijk!!!

wordt spannend dit jaar!
 
Haha als ze Ron laten winnen hoe zal dat overkomen op het publiek,fans en de media.
Ik denk en ik weet bijna wel zeker dat ze hun hele geloofwaardigheid verliezen als Ron zou winnen.

weer onzin aan het uitkramen zie ik :rolleyes:. Mocht hij winnen kunnen ze allemaal langs hans anders worden je aandelen ook meer waard zie het als iets positiefs :p
 
Laatst bewerkt:
weer onzin aan het uitkramen zie ik :rolleyes:. Mocht hij winnen kunnen ze allemaal langs hans anders worden je aandelen ook meer waard zie het als iets positiefs :p

NiEt HaTuH RoN lOvEr
 
Nog een foto uit de zelfde reeks... :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben geen Jay of Ronnie fan ,

Vind Jay er goed uitzien , mooi pack Quads.

Word een spannende Olympia dit jaar , er zijn veel BB in goede shape. (tot nu toe)

;)
 
Ja zeker, word echt heel spannend!
Zowel ronnie en na het zien van deze foto,s jay ook allebei in top shape.
 
jay staat er zeker goed bij. alleen vind de vormen in zijn armen niet zo mooi
 
Jezus:eek: Ik vind Jay er wel heel goed bij staan hoor! Die wheels:eek:
 
Back
Naar boven