XXL Nutrition

Jay Cutler 4 days out!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

damn die benen :eek: ****ing ripped! .. ben echt benieuwd naar deze olympia! ..alleen jammer van die k*ttijd :mad: wil het toch wel live zien!
 
Have you seen pics of some of the other competitors online and if so what do you think of them?

I haven’t seen much of anyone else so I can’t really say. I don’t really pay attention to anyone else because I’m so focus on myself.

How are you going to make sure you beat the former champ?

“I already beat him four times in a row last year and I don’t even think he’ll place second this year. I’m not worried about him.”[/QUOTE]


Haha........ hij zegt dat ie niet naar de concurrentie heeft gekeken. hij focust zogenaamd alleen op zichzelf. En dan zegt ie aan het eind dat Ronnie geen bedreiging is. Hoe weet hij dat hij kijkt toch alleen naar zichzelf. Of is dat die arrogantie van de saaiste bodybuilder ter wereld?
Oh ja de laatste 2 grandprix hier in europa was ronnie alweer beter als cutler volgens de kenners. Ik hoop dat die "k*t ler" klop krijgt.
The big nasty rules.
 
den body: die uitspraken van cutler zijn gewoon sensatiemakend ouwe ;) hij maakt zich echt wel druk om de concurrentie hoor...maar het gaat ook om de sensatie eromheen..anders leest niemand meer zo'n interview!
 
4 days out....... nog steeds geen aders op zn arm.
 
is die 2e foto ook 3%vet? Ik dacht die je armen dan gedefinieerder zouden zijn
 
is die 2e foto ook 3%vet? Ik dacht die je armen dan gedefinieerder zouden zijn

Inderdaad, jay heeft de vasculariteit van een gesmolten pak boter.

Verder is hij wel buff, maarja hij zal nooit de definitie van een Coleman hebben.
 
Inderdaad, jay heeft de vasculariteit van een gesmolten pak boter.

Verder is hij wel buff, maarja hij zal nooit de definitie van een Coleman hebben.
Benen van Cutler zijn juist beter gedefinieerd! Op deze foto's moet het vocht nog van bovenlichaam. En idd Ronnie heeft wel een betere vasculariteit. Maar dat is geen onderdeel waar jury naar kijkt hoor ;)
 
gasten de zichtbaarheid van je aders is genetisch vastgelegd. bijna iedere atleet vd olympia staat tijdens de wedstrijd echt wel rond de 3% bf. dat je de aders van coleman beter ziet is een genetisch plaatje
 
Inderdaad, jay heeft de vasculariteit van een gesmolten pak boter.

Verder is hij wel buff, maarja hij zal nooit de definitie van een Coleman hebben.

Aders en definitie zijn niet hetzelfde gast. Zie de strepen op zijn quads, hoeveel definitie wil je hebben? :rolleyes:

En dat hij saai zou zijn. Bijna al die gasten zijn saai. Beetje trainen en daarna weer rusten, dvdtje kijken. :D
 
jay cutler

arms: 57 cm

benen: 78 cm

is dit egt zo 78 cm????
 
zal dit jaar wel nr 1 worden als het ronnie niet is.toch vind ik vic en dex mooier.
 
goede pote zeg!!!!! armen zullen wel vol zitten...
 
[

Re denBody

Haha........ hij zegt dat ie niet naar de concurrentie heeft gekeken. hij focust zogenaamd alleen op zichzelf. En dan zegt ie aan het eind dat Ronnie geen bedreiging is. Hoe weet hij dat hij kijkt toch alleen naar zichzelf. Of is dat die arrogantie van de saaiste bodybuilder ter wereld?
Oh ja de laatste 2 grandprix hier in europa was ronnie alweer beter als cutler volgens de kenners. Ik hoop dat die "k*t ler" klop krijgt.
The big nasty rules.[/QUOTE]

standaard BigRon gaat hem zwaar ownen op de Olympia. Als ik zo zijn shape zie maakt Victor ook een hele grote kans.
 
Cutler for President!! :P
 
Battie K*tlucht is de enige die weer voor Ron gaat.
Die benen van Cutler ownen Ron zwaar en de pens van Ronnie kan niet tegen die van Jay op.
Jay heeft echt veel verandering in zijn mid section weten te krijgen.
En dat Jay zegt over Ron dat hij geen nummer 2 wordt zal wellicht wel komen doordat Jay wel weet hoe je fysiek in orde moet wezen en laten we eerlijk wezen dikke aders, haar op je schedel zorgen niet voor een titel.
En met die ingedeukte lat zie ik het somber in misschien springt ie wel van het hotel:D
 
Battie K*tlucht is de enige die weer voor Ron gaat.
Die benen van Cutler ownen Ron zwaar en de pens van Ronnie kan niet tegen die van Jay op.
Jay heeft echt veel verandering in zijn mid section weten te krijgen.
En dat Jay zegt over Ron dat hij geen nummer 2 wordt zal wellicht wel komen doordat Jay wel weet hoe je fysiek in orde moet wezen en laten we eerlijk wezen dikke aders, haar op je schedel zorgen niet voor een titel.
En met die ingedeukte lat zie ik het somber in misschien springt ie wel van het hotel:D

:roflol:
 
Have you seen pics of some of the other competitors online and if so what do you think of them?

I haven’t seen much of anyone else so I can’t really say. I don’t really pay attention to anyone else because I’m so focus on myself.

How are you going to make sure you beat the former champ?

“I already beat him four times in a row last year and I don’t even think he’ll place second this year. I’m not worried about him.”


Haha........ hij zegt dat ie niet naar de concurrentie heeft gekeken. hij focust zogenaamd alleen op zichzelf. En dan zegt ie aan het eind dat Ronnie geen bedreiging is. Hoe weet hij dat hij kijkt toch alleen naar zichzelf. Of is dat die arrogantie van de saaiste bodybuilder ter wereld?
Oh ja de laatste 2 grandprix hier in europa was ronnie alweer beter als cutler volgens de kenners. Ik hoop dat die "k*t ler" klop krijgt.
The big nasty rules.
Hij weet ook wat wij weten...dat ronnie geen 1e wordt :D
 
Back
Naar boven