MuscleMeat

Jay Cutler & Dexter Jackson guestposing (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat voor een vetpercentage hebben deze beesten hier nu, zo offseason? Ik kan daar echt niks meer op schatten met zoveel massa aanwezig :)
 
wat een traps heeft die dex zeg!
 
Jay heeft meer kwantiteit, maar Dexter heeft meer kwaliteit.

Alhoewel ik moet zeggen dat ik de buik van dexter groter vindt geworden.
Mag hopen dat hij niet doorslaat met HGH.
 
dexter mist zeker geen massa!

kvind hem er beter uitzien dan cutler
 
Dexter ziet er imo veel beter uit. Hij heeft ook meer massa dan voorheen lijkt het, vollere spieren, dikke rug, goede armen en aardig droog. Ik snap ook echt niet dat je Jay hier beter kunt vinden dan Dexter.
 
Jay is echt wel beter mensen, alles klopt bij hem. Geen achterlopende spiergroepen goede symentri en een dot meer massa.
 
dex heeft alweer flinke progressie geboekt,the boy is on a roll :D
 
allebei hebben ze serieus veel massa! Jay toont groter, ok hij is groter en heeft meer massa, Dexter zijn poses zijn altijd mooi afgewerkt, zkr die manieren van back lat spread, zijn kleur komt hem ook ten goede hé, Jay is ook beest, mwah vind ze allebei ontzettend groot, Ben niet kenner genoeg om ze zo te gaan keuren!
 
Damn, die trayps van dexter.
 
Als leek zijnde vind ik Dexter er een stuk mooier bij staan. De separatie tussen de spieren/spiergroepen is veel duidelijker.
En Jay is een pannenkoek.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind overigens dat Dexter in verhouding veel meer massa heeft en veel voller oogt.
 
ik vind jay er echt goed bij staan, bij dexter heb ik altijd het gevoel dat het zo normaaltjes is (misschien betekend dat juist wel dat zijn symetrie en estethiek wel klopt ;))
 
Dexter ziet er ****ing goed uit.
 
Wat een grappenmakers hier, dexter ziet er nu idd beter uit ja. Maar check dat massa verschil bij back double biceps, als jay komt heeft dexter niks in te brengen.
 
Wat een grappenmakers hier, dexter ziet er nu idd beter uit ja. Maar check dat massa verschil bij back double biceps, als jay komt heeft dexter niks in te brengen.

Hahahaha een smaller middel misschien beunhaas?
 
Hahahaha een smaller middel misschien beunhaas?

Ik vind die buik van hem anders aardig uitpuilen, kijk maar het filmpje uit de eerste post, rond de 45 seconden. Misschien is zijn middel nog steeds smaller, maar het ziet er slechter uit dan dat van Jay.
 
Back
Naar boven