AndroidHealthClinic

jay cutler dvd "my house" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

July 2007 staat er op het einde..... en nog niet online?
 
Ik kijk nu ripped to shreds van Jay cutler, hij heeft flink wat dure wagens. Maar waarom woont hij dan in zo een huis? Zelfde als Ronnie Coleman, aan zijn huis en interieur valt niet te zien dat hij rijk is ofzo :o
 
Z'n nieuwste huis vind ik toch wel prachtig hoor..
 
iemand die ne rapidshare link kent???
 
Ik kijk nu ripped to shreds van Jay cutler, hij heeft flink wat dure wagens. Maar waarom woont hij dan in zo een huis? Zelfde als Ronnie Coleman, aan zijn huis en interieur valt niet te zien dat hij rijk is ofzo :o

Zo rijk is hij ook niet...
 
Idd als je kijkt naar prijzengeld van de meeste shows... (jaja hij heeft ook sponsors etc), dan denk ik dat zijn laatste cent in dat huis en die auto's zit. Bedenk wel dat huizen en auto's VEEL goedkoper zijn in de vs dan hier.
 
Idd als je kijkt naar prijzengeld van de meeste shows... (jaja hij heeft ook sponsors etc), dan denk ik dat zijn laatste cent in dat huis en die auto's zit. Bedenk wel dat huizen en auto's VEEL goedkoper zijn in de vs dan hier.

Nou...denk dat maar niet.
Jay heeft zijn toekomst al gezekerd.
Door oa zijn geld goed te investeren.
 
Nog altijd noppes?
gedverdikke
 
jammer wil hem ook wel zien
 
Filmpje uit 2007.

Bob Cicherillo die bij Jay Cutler op bezoek gaat. Let op de klompen die Jay Cutler laat zien uit Nederland.

Mooi huis heeft die.

[Link niet meer beschikbaar]
 
heeft iemand hem al kunnen vinden?
 
Heb ook proberen te zoeken maar niks gevonden. Heb wel All Access en From Jay to Z deel 1 en 2 kunnen vinden.
Heeft iemand nog andere dvd's van Jay? Zet dan ff de torrent online dan kunnen ik en eventueel andere die ook downloaden.
 
Idd, wil hem graag zien maar geen zin om daar het geld aan uit te geven:p

voor sommige heb ik het er wel voor over,maar dan moet hij hardcore en motiverend zijn zoals die van branch en dorian en coleman maar voor die van jay ,neen dank u .
 
nog steeds niemand ne link?
 
Back
Naar boven