MuscleMeat

Jay Cutler... in een slecht zittende pantalon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Waardering
3
Onbekende pic's uit de oude doos. Guest posing bij de 2000 Nationals, verdomd huge voor een 26jarige (daar nog). Alleen die broek... zelfs ik laat m'n broeken afknippen anders zit het nergens naar. De "schrale" bantam niggers naast hem maken dat ze wegkomen in zoveel beef geweld :rolleyes:

Geweldige kuiten overigens, dat valt me hier weer erg op dat mag ik altijd graag zien.

00nationalscutler002.jpg
00nationalscutler003.jpg


00nationalscutler004.jpg
00nationalscutler005.jpg


00nationalscutler006.jpg
00nationalscutler008.jpg
 
Ziet er ook zeker goed uit, vind die huge combinatie van zijn schouders/traps/borst altijd goed vet.
 
mooi kereltje is het ook he :)
 
Hij blijft samen met ruhl mijn favoriet.
 
vind die broek wel meevallen,heb ergere gezien...maar ik zie jay toch wel t liefst zonder broek :roflol: PRACHT KEREL!
 
Ook maar weinig verandert eigenlijk.
 
Mars zei:
Ook maar weinig verandert eigenlijk.
Tja wat wil je als je eigenlijk al bijna tegen je maximum aan zit, hij kan niet zoals een beginner 20kg in een jaar extra aankomen ofzo he. ;)
 
Der zijn genoeg pros die aardig wat verandert zijn hoor.
 
Ben toch benieuwd wanneer hij de O gaat winnen. Hij heeft altijd gezegd op zn 33ste te willen stoppen om gezondheidsproblemen te voorkomen. Volgens mij is ie nu zo'n 31. Mot ie wel opschieten dus.
 
waarom ziet iedereen een afbeelding en ik niet?
 
vind het een prachtig fysiek.
 
andrew zei:
waarom ziet iedereen een afbeelding en ik niet?

Niemand ziet een afbeelding.. We praten gewoon de topicstarter naar de mond, in de hoop dat we wat karma krijgen voor onze vriendelijke woorden.
 
Schandalig wat die daar deed, eerst de prijzen uitdelen bij de bantamweights. En daarna de bantamgewichten voor schut zetten haha. Kreeg ie later nogal veel boze reacties op.
 
andrew zei:
waarom ziet iedereen een afbeelding en ik niet?
je bent elitemember, en je word gediscrimineerd door het gewone volk:cool:

als jay op zn 33ste stopt issie gek, en dat weet hij zelf ook, ik wed dat hij pas stopt als hij de titel heeft :o
 
Sport2000 zei:
je bent elitemember, en je word gediscrimineerd door het gewone volk:cool:
Ik heb t maar zwaar te verduren van jullie paupers... :cool:

Sport2000 zei:
als jay op zn 33ste stopt issie gek, en dat weet hij zelf ook, ik wed dat hij pas stopt als hij de titel heeft :o
Denk eerlijk gezegd niet dat hij nog echt lang door zal gaan hoor.
 
is hij van plan te stoppen dan ? :(
 
in een (lees 3) woord(en) allemachtig wat prachtig!
 
Hij ziet er altijd damn good uit, Coleman zal het zeer zwaar krijgen dit jaar
 
Mooie foto`s, prachtig fysiek!
 
hitman zei:
Hij ziet er altijd damn good uit, Coleman zal het zeer zwaar krijgen dit jaar

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :haha: :haha:

wat een humor jongen, wat een humor zeg :o
 
Back
Naar boven