MuscleMeat

Jay Cutler pre-contest dieetplan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik geloof niet in de fabeltjes die in de boeken staan van de "pro's". Het is puur commercieel en om geld mee te verdienen. Net alsof hij zogenaamd de heledag muscletech supplementen inneemt. In een film van hem ging hij 2 x per dag naar een restaurant om biefstuk met groente+mais te eten. En dan komen ze hier aankakken met nitrotech... Ik eet zelf al 400gr eiwitten per dag en dan zou Jay minder eten hahaha, das knap zeg!

Het gaat om geld, niet om jullie advies te geven over hoe jullie moeten eten/leven/trainen. Zou jij je geheimen aan iedereen vertellen als jij tot de top behoorde?? Ik in ieder geval niet. Ik zou gewoon mee lullen met de rest en wat basis tips geven die je overal zo kunt vinden op Inet.

Ik zeg altijd maar: Een eerlijke zakenman, wordt nooit een rijke zakenman.
 
Vergeet voorql ook niet de shitload aan supplementen en bovenal een gram test per week (of whatever hij ook maar in zijn koelkast heeft staan)
 
Jay doet nooit meer dan drie dagen cardio achter elkaar omdat de hoge trainingsintensiteit hem anders de das om doet.

dat is het verschil tussen pro's en amateurs: amateurs denken ettelijke dagen na elkaar te kunnen blijven gaan, pro's kennen hun grenzen
 
ik geloof niet in de fabeltjes die in de boeken staan van de "pro's". Het is puur commercieel en om geld mee te verdienen. Net alsof hij zogenaamd de heledag muscletech supplementen inneemt. In een film van hem ging hij 2 x per dag naar een restaurant om biefstuk met groente+mais te eten. En dan komen ze hier aankakken met nitrotech... Ik eet zelf al 400gr eiwitten per dag en dan zou jay minder eten hahaha, das knap zeg!

Het gaat om geld, niet om jullie advies te geven over hoe jullie moeten eten/leven/trainen. Zou jij je geheimen aan iedereen vertellen als jij tot de top behoorde?? Ik in ieder geval niet. Ik zou gewoon mee lullen met de rest en wat basis tips geven die je overal zo kunt vinden op inet.

Ik zeg altijd maar: Een eerlijke zakenman, wordt nooit een rijke zakenman.

+1000
 
370gr rijst
Als dat ongekookt is... WTF :D
 
kheb persooonlijk altijd het idee dat ze hun echte schamas waarmeee ze zich op dat moment voorbereiden nooit publiceren...
 
Super post BOF!!!!

Heerlijk om te lezen...Ik ga ook maar eens wat honing aan mijn havermout toevoegen ;-)
Smaakt ie stukken beter.
 
Leuk om te lezen maar twijfel wel aan de echtheid ervan.

Tevens heeft Jay in meedere interviews gezworen bij rood vlees in zijn voorbereiding. Niks geen vis.
 
Ik geloof niet in de fabeltjes die in de boeken staan van de "pro's". Het is puur commercieel en om geld mee te verdienen. Net alsof hij zogenaamd de heledag muscletech supplementen inneemt. In een film van hem ging hij 2 x per dag naar een restaurant om biefstuk met groente+mais te eten. En dan komen ze hier aankakken met nitrotech... Ik eet zelf al 400gr eiwitten per dag en dan zou Jay minder eten hahaha, das knap zeg!

Het gaat om geld, niet om jullie advies te geven over hoe jullie moeten eten/leven/trainen. Zou jij je geheimen aan iedereen vertellen als jij tot de top behoorde?? Ik in ieder geval niet. Ik zou gewoon mee lullen met de rest en wat basis tips geven die je overal zo kunt vinden op Inet.

Ik zeg altijd maar: Een eerlijke zakenman, wordt nooit een rijke zakenman.

:roflol::roflol::roflol:

Een simpel antwoord op je clowntekst:

JIJ ZAL NOOIT PRO WORDEN!

Niet iedereen heeft zoveel eiwitten nodig, dus wtf lul je.
 
Mooi schema'tje :D

Hij eet wel met weinig variatie...
Best moeilijk om dat elke keer naar binnen te spelen denk ik.
Ik heb het al moeilijk om veel te eten .. laat staan dat je altijd hetzelfde moet eten.
 
Mooi schema'tje :D

Hij eet wel met weinig variatie...
Best moeilijk om dat elke keer naar binnen te spelen denk ik.
Ik heb het al moeilijk om veel te eten .. laat staan dat je altijd hetzelfde moet eten.

Variatie heb je niet nodig alleen juist voedsel met de goede stoffen hardcore baby hahaha
 
:roflol::roflol::roflol:

Een simpel antwoord op je clowntekst:

JIJ ZAL NOOIT PRO WORDEN!

Niet iedereen heeft zoveel eiwitten nodig, dus wtf lul je.

Ten eerste wil ik niet eens een pro worden. Vind het knap van ze maar vind het te ver gaan... Beetje overdreven soms en je wordt er te lomp van, laat staan dat je ooit fatsoenlijke kleren kunt kopen.

En als jij denkt dat iemand, die zijn leven lang zich toewijd aan 1 sport en allemaal experts aan hun kont hebben hangen met schema'tjes waar zij voor betaald worden, JOU een schema geven, nou dan ben jij gewoon dom. Hun verdienen een fortuin aan geld als zij jou misleiden om hun supps te kopen of hun schema's te gebruiken.... Ronnie neemt bijvoorbeeld in 1 youtube filmpje een eiwit shake met een halve pot syntha-6 erin... En dan zou hij maar 300gram eiwitten eten per dag als dat al 1 maaltijd is... Hij neemt zowiezo 3 tot 4 x zijn lichaamsgewicht aan eiwitten en hij weegt zeker 130kg.. Dus reken maar uit.. kom je toch rond de 400-500gr eiwitten per dag.

Jij bent gewoon 1 van de velen die erin trappen, daarom zijn zij succesvol.. Denk je nu echt dat iemand zijn tactieken even in 5min aan jou zal uitleggen terwijl hij zich er kapot voor heeft gewerkt... JIJ zal nooit een pro worden.
 
En rond zn slin hgh en igf ... waar staat dat?
 
Leuk om te lezen maar twijfel wel aan de echtheid ervan.

Tevens heeft Jay in meedere interviews gezworen bij rood vlees in zijn voorbereiding. Niks geen vis.

Jah idd, rood vlees, niks met vis, ikzelf ben er ook gek :P maar dan wel de magere of extra magere versies kiezen;)
 
Wat een dommerik. Volgens mij vergeet ie dextrose te nemen na zijn training. Zo zal ie nooit groot worden vrees ik. :cool:
 
En wat wil je hier mee zeggen?

De gangbare berekening hoeveel eiwitten een BB nodig heeft per dag is 2-3 gram per kilo lichaamsgewicht.

On topic:
En ik vind Jay een hele toffe kerel maar ik geloof niet dat profesionele BB-ers hun werkelijke dieet neer gaan planten. 80-90% zal vast wel kloppen maar er blijven altijd "geheimen van de smit" die ze achterwege laten.
Ze moeten toch hun geld er mee verdienen, vandaar dat er ook vaak reclame producten bij hun "dieet" staan.
 
En wat wil je hier mee zeggen?
dat er 2 gram eiwit per lichaamsgewicht wordt aanbevolen en (120 kg x 2 = 240 gram eiwitten) en hij dus aan 350 gram in principe genoeg zou hebben.

sprak voor zichzelf nam ik eigenlijk aan:rolleyes:
 
Back
Naar boven