MuscleMeat

Jay Cutler pre-contest dieetplan

Bezoekers in topic

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Ik geloof niet in de fabeltjes die in de boeken staan van de "pro's". Het is puur commercieel en om geld mee te verdienen. Net alsof hij zogenaamd de heledag muscletech supplementen inneemt. In een film van hem ging hij 2 x per dag naar een restaurant om biefstuk met groente+mais te eten. En dan komen ze hier aankakken met nitrotech... Ik eet zelf al 400gr eiwitten per dag en dan zou Jay minder eten hahaha, das knap zeg!

Het gaat om geld, niet om jullie advies te geven over hoe jullie moeten eten/leven/trainen. Zou jij je geheimen aan iedereen vertellen als jij tot de top behoorde?? Ik in ieder geval niet. Ik zou gewoon mee lullen met de rest en wat basis tips geven die je overal zo kunt vinden op Inet.

Ik zeg altijd maar: Een eerlijke zakenman, wordt nooit een rijke zakenman.

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
Vergeet voorql ook niet de shitload aan supplementen en bovenal een gram test per week (of whatever hij ook maar in zijn koelkast heeft staan)

SquatIt

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 jan 2008
Jay doet nooit meer dan drie dagen cardio achter elkaar omdat de hoge trainingsintensiteit hem anders de das om doet.

dat is het verschil tussen pro's en amateurs: amateurs denken ettelijke dagen na elkaar te kunnen blijven gaan, pro's kennen hun grenzen

Usernamed

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2007
ik geloof niet in de fabeltjes die in de boeken staan van de "pro's". Het is puur commercieel en om geld mee te verdienen. Net alsof hij zogenaamd de heledag muscletech supplementen inneemt. In een film van hem ging hij 2 x per dag naar een restaurant om biefstuk met groente+mais te eten. En dan komen ze hier aankakken met nitrotech... Ik eet zelf al 400gr eiwitten per dag en dan zou jay minder eten hahaha, das knap zeg!

Het gaat om geld, niet om jullie advies te geven over hoe jullie moeten eten/leven/trainen. Zou jij je geheimen aan iedereen vertellen als jij tot de top behoorde?? Ik in ieder geval niet. Ik zou gewoon mee lullen met de rest en wat basis tips geven die je overal zo kunt vinden op inet.

+1000

SynQ

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 okt 2007
370gr rijst
Als dat ongekookt is... WTF :D

knaller

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 mei 2007
kheb persooonlijk altijd het idee dat ze hun echte schamas waarmeee ze zich op dat moment voorbereiden nooit publiceren...

bodylojohn

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 dec 2006
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Super post BOF!!!!

Heerlijk om te lezen...Ik ga ook maar eens wat honing aan mijn havermout toevoegen ;-)
Smaakt ie stukken beter.

Caesar

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 sep 2007
Leuk om te lezen maar twijfel wel aan de echtheid ervan.

Tevens heeft Jay in meedere interviews gezworen bij rood vlees in zijn voorbereiding. Niks geen vis.

Brutality

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 dec 2007
Lengte
1m74
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Ik geloof niet in de fabeltjes die in de boeken staan van de "pro's". Het is puur commercieel en om geld mee te verdienen. Net alsof hij zogenaamd de heledag muscletech supplementen inneemt. In een film van hem ging hij 2 x per dag naar een restaurant om biefstuk met groente+mais te eten. En dan komen ze hier aankakken met nitrotech... Ik eet zelf al 400gr eiwitten per dag en dan zou Jay minder eten hahaha, das knap zeg!

Het gaat om geld, niet om jullie advies te geven over hoe jullie moeten eten/leven/trainen. Zou jij je geheimen aan iedereen vertellen als jij tot de top behoorde?? Ik in ieder geval niet. Ik zou gewoon mee lullen met de rest en wat basis tips geven die je overal zo kunt vinden op Inet.

:roflol::roflol::roflol:

Een simpel antwoord op je clowntekst:

JIJ ZAL NOOIT PRO WORDEN!

Niet iedereen heeft zoveel eiwitten nodig, dus wtf lul je.

The Bonsai

AddictedToTheGym
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
5 dec 2007
Lengte
1m74
Massa
74kg
Vetpercentage
7%
Mooi schema'tje :D

Hij eet wel met weinig variatie...
Best moeilijk om dat elke keer naar binnen te spelen denk ik.
Ik heb het al moeilijk om veel te eten .. laat staan dat je altijd hetzelfde moet eten.

Ironeather

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2008
Lengte
1m93
Massa
121kg
Vetpercentage
11%
Mooi schema'tje :D

Hij eet wel met weinig variatie...
Best moeilijk om dat elke keer naar binnen te spelen denk ik.
Ik heb het al moeilijk om veel te eten .. laat staan dat je altijd hetzelfde moet eten.

Variatie heb je niet nodig alleen juist voedsel met de goede stoffen hardcore baby hahaha

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
:roflol::roflol::roflol:

Een simpel antwoord op je clowntekst:

JIJ ZAL NOOIT PRO WORDEN!

Niet iedereen heeft zoveel eiwitten nodig, dus wtf lul je.

Ten eerste wil ik niet eens een pro worden. Vind het knap van ze maar vind het te ver gaan... Beetje overdreven soms en je wordt er te lomp van, laat staan dat je ooit fatsoenlijke kleren kunt kopen.

En als jij denkt dat iemand, die zijn leven lang zich toewijd aan 1 sport en allemaal experts aan hun kont hebben hangen met schema'tjes waar zij voor betaald worden, JOU een schema geven, nou dan ben jij gewoon dom. Hun verdienen een fortuin aan geld als zij jou misleiden om hun supps te kopen of hun schema's te gebruiken.... Ronnie neemt bijvoorbeeld in 1 youtube filmpje een eiwit shake met een halve pot syntha-6 erin... En dan zou hij maar 300gram eiwitten eten per dag als dat al 1 maaltijd is... Hij neemt zowiezo 3 tot 4 x zijn lichaamsgewicht aan eiwitten en hij weegt zeker 130kg.. Dus reken maar uit.. kom je toch rond de 400-500gr eiwitten per dag.

Jij bent gewoon 1 van de velen die erin trappen, daarom zijn zij succesvol.. Denk je nu echt dat iemand zijn tactieken even in 5min aan jou zal uitleggen terwijl hij zich er kapot voor heeft gewerkt... JIJ zal nooit een pro worden.

Sava

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 jul 2007
En rond zn slin hgh en igf ... waar staat dat?

fiddy

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
22 jan 2008
Lengte
1m72
Massa
94kg
Vetpercentage
20%
Leuk om te lezen maar twijfel wel aan de echtheid ervan.

Tevens heeft Jay in meedere interviews gezworen bij rood vlees in zijn voorbereiding. Niks geen vis.

Jah idd, rood vlees, niks met vis, ikzelf ben er ook gek :P maar dan wel de magere of extra magere versies kiezen;)

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
+10 jaar member
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Wat een dommerik. Volgens mij vergeet ie dextrose te nemen na zijn training. Zo zal ie nooit groot worden vrees ik. :cool:

eViNCaR

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2009
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
En wat wil je hier mee zeggen?

De gangbare berekening hoeveel eiwitten een BB nodig heeft per dag is 2-3 gram per kilo lichaamsgewicht.

On topic:
En ik vind Jay een hele toffe kerel maar ik geloof niet dat profesionele BB-ers hun werkelijke dieet neer gaan planten. 80-90% zal vast wel kloppen maar er blijven altijd "geheimen van de smit" die ze achterwege laten.
Ze moeten toch hun geld er mee verdienen, vandaar dat er ook vaak reclame producten bij hun "dieet" staan.

romano1986

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 apr 2006
En wat wil je hier mee zeggen?
dat er 2 gram eiwit per lichaamsgewicht wordt aanbevolen en (120 kg x 2 = 240 gram eiwitten) en hij dus aan 350 gram in principe genoeg zou hebben.

sprak voor zichzelf nam ik eigenlijk aan:rolleyes:

Naar boven