MuscleMeat

Jay Cutler pre-contest dieetplan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snelle stofwisseling.. zat op 5000 kcal en daalde nog in mn vet %.. Zit rond 6000 kcal op onderhoud :p

6000 cal op onderhoud haha?meen je dit bro, zieke shit
bij snelle stofwisseling heb je het voordeel dat je niet snel vet word,wat je aan massa pakt is dan puur spier maar om aan te komen moet je wel als een gek eten.

Ja ik maak geen grap.. Ben ook nog nooit boven de 8/9% geweest.. Helaas, ik wil wel graag wat meer vet in me bulk maar het wil gewoon niet.. Maarja, massa is wel kwaliteit idd.. en altijd hard ;)
 
David, twee vraagjes. Hoeveel drink jij hier op een dag ongeveer bij.
Ik zit nu op de 6800 kcal per dag eet me nu al klem dus vind het knap wat je doen.

Tweede vraagje is misschien een rare vraag maar zit je niet ontzettend vaak op de wc door die 8000 kcal?
 
David, twee vraagjes. Hoeveel drink jij hier op een dag ongeveer bij.
Ik zit nu op de 6800 kcal per dag eet me nu al klem dus vind het knap wat je doen.

Tweede vraagje is misschien een rare vraag maar zit je niet ontzettend vaak op de wc door die 8000 kcal?

Drink meestal een litertje of 2/3 aan water, half litertje energy drink en 2 tot 4 liter (halfvolle) melk..

En ik zit zo'n 2 keer per dag op de wc (toen ik begon met dit schema zat ik vaak wel 4 keer per dag op de wc aan de dunne :P)
 
cheapass caps,hoe kom je daarbij?? dat zijn ook allemaal erkende ,goedgekeurde supplementen van bekende en minder bekende merken
Heb nu geen tijd, maar heb ooit eens een onderzoek gezien naar de zuiverheid van bepaalde merken van omega3 caps, en daar zaten wel meer dan toegelaten waarden aan zware metalen in. Als je NOW gebruikt zal je wel goed zitten.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Caps waar ik het over heb zijn van NOW, dus dat van die vervuilde cheapass caps kan je wel vergeten.. (en blijkbaar weet je ook niet welke winkel ik het over heb, aangezien je het een "winkeltje" noemt)

oohw ik zie het al, je bent geen Nederlander :rolleyes:
Juist :D Jij bent die persoon die verkapte reclame komt maken over de supp winkel waar je werkt
 
Heb nu geen tijd, maar heb ooit eens een onderzoek gezien naar de zuiverheid van bepaalde merken van omega3 caps, en daar zaten wel meer dan toegelaten waarden aan zware metalen in. Als je NOW gebruikt zal je wel goed zitten.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------


Juist :D Jij bent die persoon die verkapte reclame komt maken over de supp winkel waar je werkt

Haha ik ga me niet weer verdedigen over die reclame.. Ik denk alleen dat het niet zo goed gaat met sportfood.nl in deze moeilijke tijd, aangezien hij bijna moet huilen als ik een algemeen topic open voor positieve/negatieve ervaringen van een winkel die geen boardsponsor is.. maarja :rolleyes:
 
dat er 2 gram eiwit per lichaamsgewicht wordt aanbevolen en (120 kg x 2 = 240 gram eiwitten) en hij dus aan 350 gram in principe genoeg zou hebben.

sprak voor zichzelf nam ik eigenlijk aan:rolleyes:

Ik weet wel wat ze ermee bedoelen. Maar ik vind het weinig (zeker voor 120 kg)... Er zit ook geen enkele onderbouwing bij, dus vandaaar: Wat wil je hiermee zeggen :D
 
Back
Naar boven