XXL Nutrition

Jay Cutler, Shawn Ray, Ronnie Coleman en anderen. Check it out!

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Waardering
3
Lauwe foto van Jay, Shawn, onbekend mannetje in mijn ogen, Milos Sarcev, Ronnie en Gunter:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Van een amerikaans Board geplukt. Veel mensen vinden daar dat Gunter's linkerarm er "verdacht uitziet". Kan natuurlijk aan de hoek liggen he. Synthollerig:p

Ronnie ziet er wreed uit. Dikke ronde schouders, tieten, armen en traps. Die Olympia heeft ie in ze zak. Die hele rage rondom Gunter en Jay. Gunter is alleen groot, heeft geen mooie vorm. En Jay is blokkerig en assymetrisch. Ronnie heeft een veel ergere V-taper, en natuurlijk de ergste rug in de geschiedenis van bodybuilding.

Ronnie is wel vet op zich, maar mijn absolute favoriet blijf Lee Priest....

I-vNVRhusoh7yb5GSUe7vmPHPEZAfohB.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Coole foto. Ik denk alleen dat deze foto een beetje een vertekend beeld geeft. Ook omdat ronnie die enige is met een hempie waardoor je de schouders van gunter en jay niet goed kan zien.(en de kwaliteit van de foto is ook slecht)

Maar ronnie ziet er idd het beste uit. Toch hoop ik dat iemand anders deze mr O gaat winnen.

sorry als het aan mij ligt maar lijkt net of ze allemaal bij elkaar zijn geplakt en de foto helemaal niet echt is ??? of ligt dat aan mij

wie zegt dat dit een recente foto is :S

Mars zei:
wie zegt dat dit een recente foto is :S

wat een ventjes zijn jullie toch ook he... "het is een geplakte foto, het is niet recent"... zo krijgen we zeker nog dat het die gebannede kerel Oli was die die foto zelf heeft gemaakt zeker?

Kijk naar de naam van de foto op Getbig.com

dan zie je dat het uit juli 2003 komt in Fullerton Gym

volgens mij is ie gephotoshopped door oom Oli!

en geplaatst door Bodyman!

:D

zeg nu zelf, die foto ziet er echt wel "photoshop" uit hoor

desalnietemin zal het wel een orginele foto zijn

:)

biceps_blitz zei:
Lauwe foto van Jay, Shawn, onbekend mannetje in mijn ogen, Milos Sarcev, Ronnie en Gunter:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Van een amerikaans Board geplukt. Veel mensen vinden daar dat Gunter's linkerarm er "verdacht uitziet". Kan natuurlijk aan de hoek liggen he. Synthollerig:p

Ronnie ziet er wreed uit. Dikke ronde schouders, tieten, armen en traps. Die Olympia heeft ie in ze zak. Die hele rage rondom Gunter en Jay. Gunter is alleen groot, heeft geen mooie vorm. En Jay is blokkerig en assymetrisch. Ronnie heeft een veel ergere V-taper, en natuurlijk de ergste rug in de geschiedenis van bodybuilding.

Ronnie is wel vet op zich, maar mijn absolute favoriet blijf Lee Priest....

Lee priest is in mijn opzicht ook de meest mooie bodybuilder ooit gewoon perfect detail heeft ie gewoon top :)

biceps_blitz zei:
wat een ventjes zijn jullie toch ook he... "het is een geplakte foto, het is niet recent"... zo krijgen we zeker nog dat het die gebannede kerel Oli was die die foto zelf heeft gemaakt zeker?

Kijk naar de naam van de foto op Getbig.com

dan zie je dat het uit juli 2003 komt in Fullerton Gym

Zeg er dan meteen bij dat het om een fake gaat :D

Shawn Ray een onbekend mannetje???? Waar kom jij vandaan??? Hij is de bodybuilder die al het langst meedraait al zo'n 12 keer meegedaan met de Olympia en iedere keer bij de top 5!!!!

bloop zei:

Shawn Ray een onbekend mannetje???? Waar kom jij vandaan??? Hij is de bodybuilder die al het langst meedraait al zo'n 12 keer meegedaan met de Olympia en iedere keer bij de top 5!!!!
Moeilijk heh lezen ;)
Hij doelt op de persoon rechts van Shawn

bloop zei:

Zoals Wout ook al zei, Einstein... Ik doelde op de persoon rechts naast Shawn Ray...

En hier nog meer pics:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

milos sarcev is trouwens ook niet onbekend :P was verantwoordelijk voor de introductie van insuline in de BB

Ronnie ziet er idd wel t beste uit.

maar wat al eerder is aangekaart, yt lijkt idd op een fakefoto al dan wel knap gedaan mocht t zo zijn:)

de reden dat Ronnie eruit sprint is ook omdat hij telkens op elke foto meer opvalt dan de rest en dan niet zozeer qua fysiek maar ook qua lichtinval. de rest valt beetje weg, duidelijk te zien bij de laatste link. lijkt wel of er een spot staat op Ronnie die hem precies weergeeft zoals die dat wil:)
tja, had de rest maa r een betere kledingkeuze moeten hebben he, gelukkig hebebn ze meer verstand van ..juist:D

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven