MuscleMeat

Jay Cutler Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Hij trainde zoals Arnold. Volumes van hier tot de maan.
 

Vanaf 4:40 (toen was hij al gestopt)
 
Transformatie Reeks Ep. 1 & 2


 

Aceto zonder ingevallen hoofd
 

Leuk cadeau :o (@ springmes)
 

Dacht dat Jay in de video zou zitten. :o
 
Laatst bewerkt:
De Mr. Olympia zou een epische YT kanaal kunnen hebben als ze alles van vroeger uploaden. :rolleyes: Al weet ik natuurlijk niet hoe het zit met de rechten.
 
Heb de indruk dat we in de periode van pakweg 2000 tot 2010 vrij veel Duitsers hadden.
  • Rühl
  • Schlierkamp
  • James (Duitse moeder)
  • Rockel
  • Wolf (Duitse afkomst)
+ Roland Cziurlok (1996)

Het lijkt niet veel, maar als je nagaat wat er pakweg uit Frankrijk of Canada komt, dan is het nog veel minder. Eerlijk gezegd is Nubret de enige Fransman die ik ken. (en dan komt hij nog uit Guadeloupe)
 
De Mr. Olympia zou een epische YT kanaal kunnen hebben als ze alles van vroeger uploaden. :rolleyes: Al weet ik natuurlijk niet hoe het zit met de rechten.

Dat zou wel vet zijn ja.

Eerlijk gezegd is Nubret de enige Fransman die ik ken. (en dan komt hij nog uit Guadeloupe)

Was Francis Benfatto niet een Fransman?
 
Vraag ik me ook af. Italiaanse achternaam, geboren in Marokko, Franse nationaliteit. :thinking: Lionel Beyeke is ook een Fransman. Al is hij er net zoals Nubret niet geboren.
 
Franse genetics behoren dus niet tot de beste
 
Komt ervan als je kikkers en slakken eet.
 
Op zich ook niet zoveel gasten uit het voormalige Oostblok. Terwijl er bij o.a. Powerlifting en Strongman altijd een paar tussen zitten.
 

Training van de Full Time Bodybuilder.
 
Back
Naar boven