AndroidHealthClinic

Jay Cutler Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft hij zelf helemaal geen belang meer bij 4 x Mr Olympia, miljoenen op de bank en nog altijd populair en genoeg inkomsten.
Schijnt een en ander ook zeer goed geinvesteerd te hebben in oa vastgoed waardoor hij er beter schijnt bij te zitten als bijv connie roleman
 
En terecht wat mij betreft. Hij heeft veel betekent voor de sport, en is tot op de dag van vandaag een geweldige ambassadeur voor bodybuilding.

Met alle respect voor Ronny zijn prestaties, maar hij is een karikatuur geworden..
 
En terecht wat mij betreft. Hij heeft veel betekent voor de sport, en is tot op de dag van vandaag een geweldige ambassadeur voor bodybuilding.

Met alle respect voor Ronny zijn prestaties, maar hij is een karikatuur geworden..
Die gel of wat het ook was om buikvet weg te krijgen is wel een dieptepunt
 
Ja dat is allemaal gesponsord natuurlijk maar toch blijf ik een zwak houden voor ronnie.
Vond zijn fysiek op top echt zwaar indrukwekkend zowel de massa als de extreme hardheid en vasculariteit.
 
Heeft hij zelf helemaal geen belang meer bij 4 x Mr Olympia, miljoenen op de bank en nog altijd populair en genoeg inkomsten.
""Cutler is a four-time Mr. Olympia winner. Before he became a professional bodybuilder, he worked in his family’s concrete construction business. He began training when he was 18 years old as a senior at Wachusett Regional High School. As of 2021, Jay Cutler’s net worth is estimated to be roughly $30 million."

zit wel goed :D
 
Gaspari is de rijkste als we het puur over inkomsten uit bodybuilding hebben. Hij verdiende vast nog een aardig centje aan pro-hormonen voordat ze werden verboden.
 
Back
Naar boven