AndroidHealthClinic

Jay Cutler Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou wel gruwelijk zijn als hij een goede comeback kan maken.
 
Ik zei een midden juli al dat ik dacht dat Cutler en Victor niet gingen meedoen dit jaar.. Victor om voor de hand liggende redenen natuurlijk :), Jay deels door de operatie aan zn biceps waar ie veel op lijkt 'af te schuiven' (is natuurlijk ook niet niks) en deels door het feit dat ie een andere wending gaat geven aan zijn fysiek. Niet dat dat ergens letterlijk gezegd is geweest, maar zo vatte ik het op uit zn interviews met bv Shawn Ray. Verder zit er volgens mij ook wel de kans in dat ie zeer kort bij zn retirement is. Ik hoop het niet, maar je weet nooit.. :). Victor heeft nog niets officieel gemaakt tot vandaag dacht ik. Maar hij zei zelf dat een top 6 finish als een overwinning zou zijn voor em. Een Victor die 100% fit is, haalt dat wel. Deze Victor niet denk ik :). Dus bij hem is het nog altijd afwachten. Zou wel sterk zijn als ie gewoon meedoet.
 
Blijft een baas, net op z'n facebook gezet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is al gepost op de vorige pagina ;)
Maar die site kende ik nog niet!
 
Ik zei een midden juli al dat ik dacht dat Cutler en Victor niet gingen meedoen dit jaar.. Victor om voor de hand liggende redenen natuurlijk :), Jay deels door de operatie aan zn biceps waar ie veel op lijkt 'af te schuiven' (is natuurlijk ook niet niks) en deels door het feit dat ie een andere wending gaat geven aan zijn fysiek. Niet dat dat ergens letterlijk gezegd is geweest, maar zo vatte ik het op uit zn interviews met bv Shawn Ray. Verder zit er volgens mij ook wel de kans in dat ie zeer kort bij zn retirement is. Ik hoop het niet, maar je weet nooit.. :). Victor heeft nog niets officieel gemaakt tot vandaag dacht ik. Maar hij zei zelf dat een top 6 finish als een overwinning zou zijn voor em. Een Victor die 100% fit is, haalt dat wel. Deze Victor niet denk ik :). Dus bij hem is het nog altijd afwachten. Zou wel sterk zijn als ie gewoon meedoet.

Hij is vooral met zaken bezig nu en daardoor lekker druk, slimme kerel die Jay! Hij gaat voor 2013 en wil voor de tweede keer de titel terugpakken lees ik net in z'n verklaring.
 
Is hij nog met zijn vrouw? Die zie je nooit meer
 
Hij mag dan misschien de olympia overslaan, maar hij staat er wel erg netjes bij zo bij die pool foto. Goede massa & definitie combi voor "off-season".
 
Als een baas..
 
Hij mag dan misschien de olympia overslaan, maar hij staat er wel erg netjes bij zo bij die pool foto. Goede massa & definitie combi voor "off-season".


hier werkt die toch ook aan? ik geloof dat die in die intervieuws zei dat het hem niet zo zeer meer ging om de massa maar een compact en compleet lichaam wou bouwen.
 
Doet hij dus ook niet mee met die Sheru Classic in India dus ? Die organisatie zullen zich wel genaaid voelen.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van de Sheru.
 
Haha, epic, hij kijkt enigzins verdwaasd:P
 
Cutler en BPI Sports?
Of loop ik achter? Ik dacht dat Muscletech met Cutler pronkte en nu Alpha Helix USA?
 
Dat is al tijden niet meer, zelfs alpha helix is al weer verleden tijd.
 
Dat is al tijden niet meer, zelfs alpha helix is al weer verleden tijd.

Lijkt me niet ... Alpha Helix is nl Cutler zijn supp lijn ;)
 
hij wint nooit meer de olympia hoor
 
Back
Naar boven