AndroidHealthClinic

Jay Cutler Wins the Austria Grand Prix

Bezoekers in dit topic

Dennis james zag er ook goed uit !
 
Eén overwinning... zou toeval kunnen zijn.
Twee overwinningen lijkt structureel te worden.

Als Jay in Amsterdam weer wint dan kan niemand er meer omheen:
het is dan definitief over met Ronnie!

Vergeet niet dat er bij al die Grand Prix wedstrijden dezelfde jury zit als bij de Olympia.
 
Dat ben ik niet lieverd :kiss: Maar ik ben ook geen Gutler fan. Brede Tailles vind ik geen kampioen waardig. Geef mij maar Dexter, Victor, Melvin of een andere bodybuilder met mooie massa , en toch een slanke taille.
Ben het volledig met je eens over brede tailles, maar op deze foto lijkt het wel mee te vallen met Jay: ik vind zijn buik hier beter dan die van de meneren voor ;) en achter hem...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eén overwinning... zou toeval kunnen zijn.
Twee overwinningen lijkt structureel te worden.

Als Jay in Amsterdam weer wint dan kan niemand er meer omheen:
het is dan definitief over met Ronnie!

Het is nu al over denk ik, hij lijkt wel een skippy-bal.
Je ziet dat die jongens redelijk wat vocht vast houden en daarom niet zo mooi ogen als een week geleden.
 
alsjeblieft zeg hij heeft wat blessures gehad. Volgend jaar worden er wat dingen rechtgezet en wordt jay weer verwezen naar zijn vaste plaats en ja dat is ver ver ver ver... achter ronnie

Wees eens realistisch, ik ben een grote bewonderaar van Ronnie maar dit trekt hij gewoon nooit meer gelijk.
Je blijft het altijd zien, daarbij komt dat Jay ca 10 jaar jonger is en nu pas echt gaat rijpen!
 
Ben het volledig met je eens over brede tailles, maar op deze foto lijkt het wel mee te vallen met Jay: ik vind zijn buik hier beter dan die van de meneren voor ;) en achter hem...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jay is op die foto de enige die er niet totaal ontspannen bij staat. Heb foto's van hem gezien en daar is zijn Gut ook stukken erger. Hij heeft m alleen goed onder controle.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedoelde meer dit. Erg brede taille waardoor hij blokkerig wordt. En daar ben ik geen fan van. Het oogt allemaal minder atletisch in vergelijking met andere BB. Check het verschil. Maar zijn massa is natuurlijk wel ongeevenaard waardoor hij door de meesten toch op 1 geplaatst wordt :)
 
Toon een beetje respect Jay-wannabees. Coleman is en blijft de beste bodybuilder aller tijden. Hij heeft de sport tot een grote hoogte gebracht. Ik hoop en geloof dat hij volgend jaar terugkomt en die respectloze Jay Cutler een goed pakslaag geeft.(ik zie het vooral aan die ogen van ronnie, dat ze koken van woede) Of in ieder geval Victor Martinez het een ander nog bijleert en dat hij de nieuwe Mr.O wordt.
 
Toon een beetje respect Jay-wannabees. Coleman is en blijft de beste bodybuilder aller tijden. Hij heeft de sport tot een grote hoogte gebracht. Ik hoop en geloof dat hij volgend jaar terugkomt en die respectloze Jay Cutler een goed pakslaag geeft.(ik zie het vooral aan die ogen van ronnie, dat ze koken van woede) Of in ieder geval Victor Martinez het een ander nog bijleert en dat hij de nieuwe Mr.O wordt.

Waar heb je het over, jay toont wel degelijk respect.
Trouwens ik zie niet hoe ronnie volgend jaar jay moet verslaan hahaha.
 
Kijk die Jay kijken, ''dat is en blijft toch de echte king''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ronnie ziet er naar mijn ogen voller uit dan jay, maar vind alle verhoudingen uit verhouding geraakt bij de ronster

Ronnies buik ziet er voller uit ja..

Jay is dé man!
 
Altijd lees ik maar over Jay vs. Ronnie...
No offence maar wanneer begrijpen jullie nou dat RUHL de man is! :D

Ruhl 3e YEAH!!! :banana:
 
Altijd lees ik maar over Jay vs. Ronnie...
No offence maar wanneer begrijpen jullie nou dat RUHL de man is! :D

Ruhl 3e YEAH!!! :banana:


IDD Heel vet, als iemand het verdient is het Ruhl, nu hopen dat hij nog eens een 3e plaats op de O of hoger mag pakken. Boegbeeld voor de sport :thumb:
 
Toon een beetje respect Jay-wannabees. Coleman is en blijft de beste bodybuilder aller tijden. Hij heeft de sport tot een grote hoogte gebracht. Ik hoop en geloof dat hij volgend jaar terugkomt en die respectloze Jay Cutler een goed pakslaag geeft.(ik zie het vooral aan die ogen van ronnie, dat ze koken van woede) Of in ieder geval Victor Martinez het een ander nog bijleert en dat hij de nieuwe Mr.O wordt.

die respectloze Jay Cutler?

Wie is hier nu respectloos, pffffffff
 
Toon een beetje respect Jay-wannabees. Coleman is en blijft de beste bodybuilder aller tijden. Hij heeft de sport tot een grote hoogte gebracht. Ik hoop en geloof dat hij volgend jaar terugkomt en die respectloze Jay Cutler een goed pakslaag geeft.(ik zie het vooral aan die ogen van ronnie, dat ze koken van woede) Of in ieder geval Victor Martinez het een ander nog bijleert en dat hij de nieuwe Mr.O wordt.

Toon jij een beetje respect tegenover Jay. Als je de persconferentie had gezien had je geweten dat Jay respect toont naar Coleman, hij noemt hem the greatest ever. Dus ligt niet te bitchen nu Coleman verliest.
 
Ik snap zowiezo de discussie niet:
in indere sport komen sterren op om later weer ten onder te gaan.
In het algemeen nemen de jongeren het over van de ouderen.

Ik keek (heel vroeger) graag naar tennisser Bjorn Borg, die maaide werkelijk iedereen van het veld inclusief McEnroe. Langzaam maar zeker werd die sterker om uiteindelijk Borg te verslaan en later werd McEnroe weer onttroond door een ander.

Heel normaal verschijnsel in iedere sport, wat het ook zo leuk maakt vind ik.

Alleen Chuck Norris blijft onverslaanbaar natuurlijk ;)
 
Toon een beetje respect Jay-wannabees[/B]. Coleman is en blijft de beste bodybuilder aller tijden. Hij heeft de sport tot een grote hoogte gebracht. Ik hoop en geloof dat hij volgend jaar terugkomt en die respectloze Jay Cutler een goed pakslaag geeft.(ik zie het vooral aan die ogen van ronnie, dat ze koken van woede) Of in ieder geval Victor Martinez het een ander nog bijleert en dat hij de nieuwe Mr.O wordt.

k*tpost...

Omg net of hebben we geen respect voor Ronnie.:rolleyes:
Wie is hier nou de wannebee...
 
Back
Naar boven