Fitness Seller

Jay Cutler Wins the Austria Grand Prix

Bezoekers in dit topic

Toon een beetje respect Jay-wannabees. Coleman is en blijft de beste bodybuilder aller tijden. Hij heeft de sport tot een grote hoogte gebracht. Ik hoop en geloof dat hij volgend jaar terugkomt en die respectloze Jay Cutler een goed pakslaag geeft.(ik zie het vooral aan die ogen van ronnie, dat ze koken van woede) Of in ieder geval Victor Martinez het een ander nog bijleert en dat hij de nieuwe Mr.O wordt.

Ja, Jay toont absoluut geen respect tegenover Ronnie. Zeggen dat Ronnie de beste bodybuilder ooit is is absoluut respectloos inderdaad. Ronnie die zegt dat hij Jay niet als bedreiging ziet en Victor Martinez nog eerder Mr. O ziet worden dan Jay, dat getuigt van veel respect. Jaja, je hebt het helemaal bij het rechte eind hoor. Die Jay loopt altijd Coleman maar af te zeiken, het zou verboden moeten worden. Gelukkig maar dat er nog mensen zijn zoals jij met een objectieve mening :rolleyes:

Gelukkig spreken daden altijd nog harder dan worden, en Jay laat wéér zien dat hij de beste is. Waarom zijn het de Ronnie fans die nu opeens roepen dat Jay Cutler zijn midsection te groot is? :roflol: Coleman is dé uitvinder van de te grote midsection, niet Cutler. En Cutler naast Melvin Anthony plaatsen en dan roepen: "Kijk eens wat een grote midsection!!!!111!!" is wel heel erg makkelijk. 90% van alle ecto's hier op het board hebben nog een grotere taille dan Melvin Anthony. Eerst volledig pro-Coleman zijn, en als iemand anders dan wint snel roepen dat fysieken met smallere tailles zoals die van Dexter Jackson veel mooier zijn. It's time to face reality, the Cutler era has begun.
 
Wat een Bullshit Dutchie. Alsof Ronnie zoveel zou kunnen verbeteren in een week tijd :rolleyes:

Vind Ronnie er wel beter uitzien (voor zover ik kan zien) dan op de O en Jay iets minder.

no he DON'T he looks like SHIT

ronnie mag blij zijn met z'n 2e cadeauplaats want ruhl ziet er 100x beter uit,he even got dwarft by DJ

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

who's that junior national in the middle here??? ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja, Jay toont absoluut geen respect tegenover Ronnie. Zeggen dat Ronnie de beste bodybuilder ooit is is absoluut respectloos inderdaad. Ronnie die zegt dat hij Jay niet als bedreiging ziet en Victor Martinez nog eerder Mr. O ziet worden dan Jay, dat getuigt van veel respect. Jaja, je hebt het helemaal bij het rechte eind hoor. Die Jay loopt altijd Coleman maar af te zeiken, het zou verboden moeten worden. Gelukkig maar dat er nog mensen zijn zoals jij met een objectieve mening :rolleyes:
je ziet sinds z'n nederlaag dat hij niet meer zoveel noten op zijn zang heeft.tijdens persconferenties altijd iedereen afkraken, van niemand is een bedreiging en badell smoking crack en god hier en de reden waarom ik hier ben en blablabla,ik vind dat jay genoeg respect getoond heeft en nu dezelfde attitude mag hanteren
FACE IT MOZES YOU'RE OUT;) BIAATCH
 
jay en ronni zijn allebei schitterene bodybuilders
maar
ik versta niet dat iedereen altijd over hun praat en niet over Rühl
Rühl zou de olympia moeten winnen
hij is de beste en de grootste
 
no he DON'T he looks like SHIT

ronnie mag blij zijn met z'n 2e cadeauplaats want ruhl ziet er 100x beter uit,he even got dwarft by DJ


Aan de hand van deze foto's moet ik je gelijk geven. Ronnie staat er niet best bij.
 
Cool weer winnen en verdiend!!!
 
Verdiend!!!!
 
ja die laatste foto lijkt coleman idd gedwarfed...
 
ronnie heeft zijn tijd gehad...
Step Down And Let The Real Man Take Over :cool:
 
Zeker mooi voor Jay, maar ronnie gaat ziet 'r wel erg ongelukkig uit.
 
Back
Naar boven