Fitness Seller

JAY CUTLER wint mr olympia

Bezoekers in dit topic

Ronnie is wel de meest gecontesteerde Mr O van allen, op 2 jaar na toen iedereen het erover eens was

Vergelijk dat eens met Haney of Yates, toen was er geen discussie achteraf

Haney heeft ook regelmatig gewonnen toen Lee Labrada en Yates er beter bij stonden.
Datzelfde gold voor Yates in het jaar dat hij zijn biceps scheurde.

Zoals ik al zij. Het is altijd hetzelfde. Subjectief.

Alwin.
 
Brute pics mugje, waarvandaan?
 
leuke uitslag hoor:( mijn type BB,r is het niet, maar coleman ook zekers niet.
of het terecht gewonnen is doet voor mij niet terzake das iets voor de jury-leden die hebben er iets meer verstand van dan alle DBB,rs bij elkaar lijkt me.
toppie dat men er zulke mooie foto,s opgezet hebben jogens sjapo!
 
vette foto's mugje!
 
Cutler ziet er toch wel echt vet uit, ik vind zijn buik ook zekers zwaar goed, je ziet hem echt nergens met een dikke gut.
 

Na deze foto's gezien te hebben vind ik de uitslag terecht, Ronnie's afgescheurde triceps is duidelijk nog zichtbaar, zn afgescheurde lat idem; dus totaal niet meer symmetrisch. Had hij deze blessures niet gehad hadden we vast dezelfde uitslag gehad als vorig jaar. Jay heeft nu echter VERUIT het beste totaalpakket! Dus stop bitching over gefixte uitslagen!!!

Wat is er nog te zeggen; Wel, Dexter got robbed! De enige atleet die in de top 5 die messcherp stond en symmetrisch een echte beauty! Komt wat massa te kort algeheel en vooral op de kuiten maar Vic daarentegen stond belange zo hard niet als hem en heeft geen thigh separatie! Vind hem echter wel verbeterd, voornamelijk van de rug gezien zijn zn hamstrings en rug goed geworden!

Super prestatie van Vince Taylor ook, petje af!
 
Erg jammer.. maarja.. ik zal er verder geen slaap over verliezen.
 
Quote van Ruhl tijdens de presentatie : ik kom hier niet om te winnen, Ronnie is niet te verslaan, behalve als hij een blessure krijgt of stopt met bodybuilding.:rolleyes:
 
Zijn Frank Zane-style poses vind ik het mooist.
 
Quote van Ruhl tijdens de presentatie : ik kom hier niet om te winnen, Ronnie is niet te verslaan, behalve als hij een blessure krijgt of stopt met bodybuilding.:rolleyes:
of als het doorgestoken kaart is :(
 
Hehe, ik dacht dat Coleman ging winnen (voorberiedingspics), maar ben blij dat Jay hem eens gepakt heeft...Jay is a Pitbull;)
 
Hij heeft een titel verdiend idd!!
 
niemand zit ook te wachten op iemand die ze uit pure medelijde is een keertje hebben laten winnen.
 
niemand zit ook te wachten op iemand die ze uit pure medelijde is een keertje hebben laten winnen.

Dat is dan ook niet het geval. Hij was al jaren lang nr. 2, heeft zijn kans afgewacht en profiteert nu van een duidelijk tekort schietende tegenstander. Maar Cutler zal denk ik snel afgetroefd worden door een ander.
 
niemand zit ook te wachten op iemand die ze uit pure medelijde is een keertje hebben laten winnen.

Waar slaat dat nou weer op???Wil je zeggen dat er iemand beter bijstond dan cutler?
 
niemand zit ook te wachten op iemand die ze uit pure medelijde is een keertje hebben laten winnen.

Gozer hou alsjeblieft is op met je gemekker over Jay, hij is gewoon baas je laatste 10 post gaan echt nergens over dat je het er niet mee eens bent weet ik wel maar waarom het zo vaak herhalen
 
Back
Naar boven