MuscleMeat

JAY CUTLER wint mr olympia

Bezoekers in dit topic

Voor mij is Jay een waardige tweede op de olympia , altijd geweest en zal blijven tot ronnie stopt.

Jay heeft de lelijkste buikspieren van bijna de hele top 10.
Ze staan helemaal niet in verhouding , en z'n taille is ook breder dan die van ronnie.
Wie dat niet ziet is stekeblind , ok , hij stond misschien hier en daar een beetje droger , maar de olympia winnen vind ik erover.

Zie Jay Cutler vs Ronnie Coleman - Google Video

Gast buikspieren zijn genetisch gewoon zo en verder vind ik ze totaal niet belangrijk.
En wat lul jij over zijn taille, hij is tenminste niet zwanger zoals ronnie.
 
??? Geen seperatie, en soft?

Jay:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Coleman was degene die dit jaar te soft was, vooral aan de achterkant. Badell is trouwens flink wat naar beneden gezakt dit jaar, toch vreemd. 2 keer achter elkaar derde op de Olympia, en nu opeens 6e.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is je doel van deze foto? Coleman is daar bezig met zijn posing routine, al zal je eerder zeggen dat hij mentally retarded is als je naar deze foto kijkt, en Cutler staat daar totaal ontspannen. Cutler was daar al klaar met zijn routine, en die foto van Cutler komt uit de pre-judging. Het is wel schattig, die bij elkaar geplakte foto's, maar neem dan wel de goede, niet waar 1 bezig is met zijn posing routine, de ander ontspannen staat en ook nog eens van verschillende dagen.

Reality check, Cutler is nummer 1. Coleman mag blij zijn dat hij tweede is geworden. Cutler heeft alle 4 de rondes gewonnen, Coleman had geen kans dit jaar. Jammer dat je oogkleppen op hebt en niet objectief kan kijken, maar het ís nou eenmaal zo.
 
Finally is Jay number uno:cool:
 
Wat is je doel van deze foto? Coleman is daar bezig met zijn posing routine, al zal je eerder zeggen dat hij mentally retarded is als je naar deze foto kijkt, en Cutler staat daar totaal ontspannen. Cutler was daar al klaar met zijn routine, en die foto van Cutler komt uit de pre-judging. Het is wel schattig, die bij elkaar geplakte foto's, maar neem dan wel de goede, niet waar 1 bezig is met zijn posing routine, de ander ontspannen staat en ook nog eens van verschillende dagen.

Kerel, wat een gelul?

Dit is een foto die op milos zijn board staat. Het topic had daar als titel "foto's van de after party" en was als grappige foto bedoeld. Is trouwens een foto van een hele reeks...
 
Voor mij is Jay een waardige tweede op de olympia , altijd geweest en zal blijven tot ronnie stopt.

Jay heeft de lelijkste buikspieren van bijna de hele top 10.
Ze staan helemaal niet in verhouding , en z'n taille is ook breder dan die van ronnie.
Wie dat niet ziet is stekeblind , ok , hij stond misschien hier en daar een beetje droger , maar de olympia winnen vind ik erover.

Zie Jay Cutler vs Ronnie Coleman - Google Video


Dat vind ik zo'n bull. De buik van Cutler was dit jaar gewoon zwaar goed en ik vind het ook gewoon erg goed bij de rest van zijn fysiek passen. Iedereen is altijd zo vol lof over bijvoorbeeld de abs van Dexter maar ik vind die ook zwaar overrated. Nee Jay is dit jaar gewoon de man dit jaar.
 
SOFT!!!!!!:eek: face it jay was hard as nails this year;) en won terecht

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jay heeft terecht gewonnen van Ronnie, klaar is kees.

Trouwens, wat kan die Kolenboer slecht poseren zeg, mijn god. Hij komt echt over als een retarded freak. Ook met die zogenaamde gas-geven-op-je-motor-act.. :roflol:
 
Jay heeft terecht gewonnen van Ronnie, klaar is kees.

Trouwens, wat kan die Kolenboer slecht poseren zeg, mijn god. Hij komt echt over als een retarded freak. Ook met die zogenaamde gas-geven-op-je-motor-act.. :roflol:

Mwah, was toch goed genoeg om een 'paar' keer mr. Olympia te worden :rolleyes:
 
Vanaf nu dus een vierkantige MR O?! ???
Jammer dat Ronnie 2de is, maar hij stond dan ook niet zoals gewoonlijk.

Iets anders, imo verslaat Melvin Anthony (5de) die Cutler op alle vlakken, hij is mss niet zo zwaar als hem, maar hij heeft toch alles waar bodybuilding om draait, imo veel meer dus!

Hopelijk dat Martinez en Anthony zo verder doen als dit jaar, allebei geweldig vooruit gegaan imo. En mss dat die Phil Heath tegen klaar is om brokken te maken.
Zo snel mogelijk weg met die Cutler!! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt gelijk! :D
 
De rest van de ranking was trouwens schandalig...
 
Hoelang gaan we hier nog over doorpraten mensen? :D
 
Tot de volgende :yes:
 
Cutler is idd lelijk vergeleken met Anthony.
 
Jay heeft mss. de rugbreedte van ronnie bereikt (en mss lichtjes overschreden) maar hij heeft nog altijd de dikte van ronnie niet.
 
Ik word hier echt niet goed van al die mensen die menen Cutler of Coleman af te zeiken.
Weet je wel wat die gasten moeten doorstaan om op die plek te mogen staan.
Heb gewoon respect voor ze and enjoy the show...

En ik vind Cutler een geweldige ambassadeur voor de sport.

Greetzzzzz
 
Dexter, Victor en Melvin hebben veel mooiere fysieken dan Ronnie en Jay imo.
Maja t is om massa te doen tegenwoordig. Jay heeft terecht gewonnen over Ronnie. Ben benieuwd naar volgend jaar.
 
Back
Naar boven