AndroidHealthClinic

JAY CUTLER wint mr olympia

Bezoekers in dit topic

Jammer voor Ronnie ; hij is toch meer mijn type BB.

En Jay moet wat collegialer zijn ; het enige wat hij tijdens zijn speech van enkele econden kon uitbrengen was dat er een "nieuwe king in town " was.

Geen uiting van respect tov de andere deelnemers of ook maar een woord over Ronnie ; tenslotte had die al 8x gewonnen....
 
Ik gooide zojuist mijn whey shake naar binnen.. liep naar mijn laptop en startte mijn browser op surfende naar flexmagazine.com waar ik de volgende tekst verwachtte "Ronnie makes history by taking his ninth sandow!"

HAAH fout! IK was even in een shock!

Geweldig voor deze man, niemand verdiend het meer dan hem. Een geweldig ambassadeur voor de sport!
 
Jammer voor Ronnie ; hij is toch meer mijn type BB.

En Jay moet wat collegialer zijn ; het enige wat hij tijdens zijn speech van enkele econden kon uitbrengen was dat er een "nieuwe king in town " was.

Geen uiting van respect tov de andere deelnemers of ook maar een woord over Ronnie ; tenslotte had die al 8x gewonnen....

Ik denk dat hij zelf ook een beetje speechless was, dit is namelijk niet iets voor jay.
 
Is het ook echt verdiend??
Massa aan onze Texaanse reus is toch wel iets beter vind ik!
 
Is het ook echt verdiend??
Massa aan onze Texaanse reus is toch wel iets beter vind ik!

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik ben geen fan van Ronnie maar hij zag er eerlijk gezegd wel beter en uit dan Jay. waarom vitor martinez voor dexter is geeindigd snap ik geen donder van ! Als het aan mij had gelegen was het dexter die de nieuwe Mr. O was geworden.
 
Pics van vlak voor de pre-judging. Dank aan ene Dave van musclemayhem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pics van zaterdag voor de finale.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is het ook echt verdiend??
Massa aan onze Texaanse reus is toch wel iets beter vind ik!

Hmm, lastig, op before pics ziet Ronnie er altijd wat harder en vasculairder uit, zou dat niet zijn omdat hij een neger is? Op de recente pics vind ik hem er echter niet denderend veel kwalitatiever uitzien.
 
Wat bazel jij nou, alsof Coleman daaraan mee zou doen. Jay is alleen al harder en symetrischer in de pre-judging. Zet hun most musculars eens naast elkaar, een pose waarin Ronnie normaliter toch echt king was.


Gast wat kom jij hier zeiken? Het is toch zo klaar als een klontje dat de Olympia slechts een marketinginstrument is waar supplementenfirma's het voor het zeggen hebben. Straks ga je nog vertellen dat er enkel maar naturals meedoen aan Mr Olympia hahaha:rolleyes:
 
Is maar goed dat cutler gewonnen heeft, coleman is hoogzwanger!
PA014043.jpg
 
Hehe waar zijn alle Ronnie lovers nu??

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben een groot fan van Ronnie. Echter ook van Jay en vond dat Jay er nu zeker beter uitzag. Andere jaren is het weleens discutabel geweest (vond 1x zelfs van Kevin 2e ook al discutabel).
 
ik had liever Martinez op de eerste plek gezien..

ik vond Jay er beter uit zien dan ooit, maar desondanks geen eerste plaats waardig..

wel leuk voor Jay though!
 
ronnie was veel vasculairder en had veel meer massa op de armen en benen...

denk dat het een 1 malige gebeurtenis zal zijn voor jay...

ronnie gaat volgend jaar gewoon harder terugkomen...
 
ronnie was veel vasculairder en had veel meer massa op de armen en benen...

denk dat het een 1 malige gebeurtenis zal zijn voor jay...

ronnie gaat volgend jaar gewoon harder terugkomen...

Die linker lat blessure zal ook wel meegeteld hebben :o Zag er niet uit.
 
Onbegrijpelijk... ???
 
Haha ik wist het!!! Geweldig voor Jay!
Jay verdiend em dubbel en dwars!!
Jammer voor Ronnie ; hij is toch meer mijn type BB.

En Jay moet wat collegialer zijn ; het enige wat hij tijdens zijn speech van enkele econden kon uitbrengen was dat er een "nieuwe king in town " was.

Geen uiting van respect tov de andere deelnemers of ook maar een woord over Ronnie ; tenslotte had die al 8x gewonnen....
Heb je de persconferentie niet gezien zeker? Daar heeft ie juist een goed woordje voor iedereen gedaan...
 
ronnie was veel vasculairder en had veel meer massa op de armen en benen...

denk dat het een 1 malige gebeurtenis zal zijn voor jay...

ronnie gaat volgend jaar gewoon harder terugkomen...


Mee eens!

Jay heeft dit keer z'n zaakjes op een rijtje, maar heeft het daarentegen heel vaak verknald op het laatste moment. Je kan van Ronnie zeggen wat je wilt, maar hij is en blijft toch net wat harder/vasculairder en dat op elke wedstrijd. Hij heeft er nog nooit 'off' bijgestaan op een Olympia. Ik denk idd ook dat dit eenmalig is voor Jay, tenzij Ronnie ermee stopt natuurlijk.

Leuk voor Jay een keertje Mr. Olympia, jammer van de koning die ontroont is...
 
uitslag:

1 Jay Cutler!
2 Ronnie Coleman
3 Victor Martinez
4 Dexter Jackson
5 Gustavo Badell

1. Jay Cutler

2. Ronnie Coleman

3. Victor Martinez

4. Dexter Jackson
5. Melvin Anthony
6. Gustavo Badell *
7. Toney Freeman
8. Markus Ruhl
9. Dennis James
10. Gunter Schlierkamp
11. Vince Taylor
12. Branch Warren
13. Johnnie Jackson
14. Darrem Charles
15. Troy Alves

*Badell is dus 6de een geen 5de ;)
 
Haha ik wist het!!! Geweldig voor Jay!
Jay verdiend em dubbel en dwars!!

Heb je de persconferentie niet gezien zeker? Daar heeft ie juist een goed woordje voor iedereen gedaan...


Helemaal mee eens!!!! En staat die persconf ergens op het net?
 
Back
Naar boven