MuscleMeat

JAY CUTLER wint mr olympia

Dit is voorbeeld Nr. 589 dat IFBB judging zuigt.

Eindelijk!!!!!!!!

Zelfs Milos Sarcev zegt dat Ronnie van geluk mag spreken dat ie plaats 2 nog heeft gehaald. Ik denk dat Ronnie een beetje te laks is geworden en dacht dat ie toch niet kon verliezen. Ronnie is pas ook in januari weer voor de Olympia begonnen te trainen en Cutler meteen een week na de Olympia 2005.
Dat bewijst dus dat hard werken toch dubbel en dwars word uitbetaald;).

Zelfs Milos Sarcev zegt dat Ronnie van geluk mag spreken dat ie plaats 2 nog heeft gehaald. Ik denk dat Ronnie een beetje te laks is geworden en dacht dat ie toch niet kon verliezen. Ronnie is pas ook in januari weer voor de Olympia begonnen te trainen en Cutler meteen een week na de Olympia 2005.
Dat bewijst dus dat hard werken toch dubbel en dwars word uitbetaald;).

Milos gelooft ook in binnenkant borst.

Flexonline:

Jay Cutler dethrones Ronnie Coleman at the 2006 Olympia

September 30, 2006 is a day that will live in bodybuilding lore forever. A capacity crowd at the Orleans Arena in Las Vegas bore witness to history, but it was not the history many had expected. Ronnie Coleman, going for his record-breaking ninth Sandow trophy, instead lost to four-time runner-up Jay Cutler, and by a convincing margin by bodybuilding standards, 22 to 38 (lowest score wins). In fact, Cutler won all four rounds of the show.
Although Coleman was losing after yesterday's prejudging, the champ did not go down without a fight. In arguably the best posing routine ever seen on an Olympia stage, Coleman had world-famous boxing announcer Bruce Buffer step out on stage to announce him - Ronnie then came down through the crowd to a raucous ovation. After ducking backstage, a few moments later he reappeared in a Moses costume, long white beard and all.

But in the end, a slightly better physique beat the better showman on this night, as Cutler's extra 10 pounds of size and sharp improvements finally put him over the top.

Jay heeft alle 4 rondes gewonnen:)

Wat is er eigenlik gebeurd met Gunter :scratch: die versloeg als enige in 8 jaar Ronnie maar kon nooit meer een bedreiging vormen. Hij eindigt nu zelfs 10de :eek:

Darrem Charles staat ook weer schandalig hoog :no:

Als ik het zo zie heeft Jay hem gepakt op zjin sterkste punt zijn rug, Jay is gewoon wijder dan Ronnie. Zal Ronnie leren om te laks te zijn, moet volgend jaar gewoon weer als een freak zijn.

Het probleem met gunter is dat hij erg in size gekrompen is als hij zijn dikte van 2002 geloof ik of 2001 weer kan vinden zal hij zeker weer in de top 6 eindigen.

Yeahhhhh buddy!!!

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bitches! En gewoon helemaal niks op aan te merken. Het was toch lights out, game over voor Cutler? Coleman zag er toch veel beter uit? :roflol: Eindelijk is het gebeurd, en hij verdient het 100%! Coleman mag blij zijn dat hij nog 2e is geworden.

Ben niet in staat om er een profesioneel oordeel over te geven (net als jullie trouwens), maar als ik alleen al naar zn poten kijk wint Coleman toch al met een voorsprong?

Ben niet in staat om er een profesioneel oordeel over te geven (net als jullie trouwens), maar als ik alleen al naar zn poten kijk wint Coleman toch al met een voorsprong?

Moet je beter kijken naar de benen. De quads van Coleman zijn vanaf schuin gezien groter, er zit meer volume in. Maar de quads van Cutler zitten veel meer strepen op, net zoals zijn hamstrings én hij heeft goede kuiten, iets wat Coleman totaal mist. Jay kreeg vorig jaar de prijs voor beste benen ;) Het gaat niet allemaal om de massa, de cuts en seperatie is ook belangrijk.

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bitches! En gewoon helemaal niks op aan te merken. Het was toch lights out, game over voor Cutler? Coleman zag er toch veel beter uit? :roflol: Eindelijk is het gebeurd, en hij verdient het 100%! Coleman mag blij zijn dat hij nog 2e is geworden.

:D :woot:

Moet je beter kijken naar de benen. De quads van Coleman zijn vanaf schuin gezien groter, er zit meer volume in. Maar de quads van Cutler zitten veel meer strepen op, net zoals zijn hamstrings én hij heeft goede kuiten, iets wat Coleman totaal mist. Jay kreeg vorig jaar de prijs voor beste benen ;) Het gaat niet allemaal om de massa, de cuts en seperatie is ook belangrijk.

Kon het niet beter zeggen, wat een gebitch over die benen :spaz:

haha wat een idiote shit. gunter 10de. darrem bijna laatste. De top 6 wordt redelijk gejureerd, de rest van de uitslagen worden met een natte vinger bepaald. Politiek spelletje. Toch gefeliciteerd jay

2006olympia_mf306.jpg

Is Ronnie nou soms helemaal de weg kwijt?

Zo kan je natuurlijk ook je midsection verbergen:

2006olympia_mf314.jpg

En ja, dat was een grapje.

Terug
Naar boven