Fitness Seller

JAY CUTLER wint mr olympia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bolle22

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
113
Waardering
0
ja mensen JAY CUTLER heeft de MR olympia 2006 gewonnen

uitslag:
1 Jay Cutler!
2 Ronnie Coleman
3 Victor Martinez
4 Dexter Jackson
5 Gustavo Badell
 
JEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH verdient... ik wist het well... ooeoeoehh hjeeeaaah baby!!!
 
JAY CUTLER IS MR OLYMPIA!!!
We have a new champ, ladies and gentleman. Jay Cutler, after numerous second-place finishes, has knocked out the champ. It's pandemonium here at the Orleans Arena. This is an amazing bodybuilding moment. Goosebumps.

Now Cutler is waving to the crowd, he has the stage to himself. The man has finally achieved his dream. Ronnie Coleman, who is an amazing, worthy champion, and still tied with Lee Haney for best Mr. O ever, is devastated.

Jay is speaking to the crowd. "This is a day no one thought they'd see. I broke the trend, you know. They said the champ can't be taken out. Well you know what? The new champ's in town. And the Sandow is staying in Las Vegas. And I get to keep my hair."

Will you be back? "Of course. I just want to thank Number 1 all the fans. Joe Weider and Ben to give me the opportunity to do all this. There's a lot of talk about compeitive organizations. The IFBB is the place. This is where you win Mr. Olympia."


:klink: :banana: :rocknana: :lifter: :rocker:
 
Goede uitslag , maar diep van binnen wilde ik toch dat ronnie hem nog 1 keer zou winnen .
Man wat zal die man wel niet denken na zoveel x king te zijn geweest ..???
 
Goede uitslag , maar diep van binnen wilde ik toch dat ronnie hem nog 1 keer zou winnen .
Man wat zal die man wel niet denken na zoveel x king te zijn geweest ..???

ik denk dat ie wel ff agressief gaat worden
 
werd tijd, mqqr eerlijk gezegd vondek jay en ronnie er niet volledig anders uitzien als vorig jaar, en toch is de uitslag anders
 
Man wat zal die man wel niet denken na zoveel x king te zijn geweest ..???
Ik denk dat ie uit frustratie maar n gruwelijke junkdag houdt :roflol:

OT: terecht uitslag!
 
PA014052.jpg

PA014028.jpg
 
Vind het terecht en gunde het Jay dit keer ook meer dan Ronnie

PA014030.jpg


Kijk Ronnie is boos zijn en Jay met een verliefde blik in de ogen on-stage :)
 
Laatst bewerkt:
Aaaight!
Eindelijk jay cutler, ik kon het niet geloven toen ik de uitslag op bb.com zag:eek:
 
Tja had Ronnie beter vorig jaar kunnen stoppen en bedanken :) Nu is ie verslagen..en dat zal zeer doen.

Hulde Jay Cutler!!!!!
 
Mooi. Had deze uitslag niet op voorhand vastgelegen dan was het mss een verassing geweest.
 
Mooi. Had deze uitslag niet op voorhand vastgelegen dan was het mss een verassing geweest.

Wat bazel jij nou, alsof Coleman daaraan mee zou doen. Jay is alleen al harder en symetrischer in de pre-judging. Zet hun most musculars eens naast elkaar, een pose waarin Ronnie normaliter toch echt king was.

Finale pics op bbszene zien er ook goed uit, Flex pics zoals altijd waardeloos. Wacht nog op close up finalepics. :)
 
PA014052.jpg


Haney is blij dat ie zijn record nog heeft.
 
Super!!!! Jay verdient dit echt, een echte kampioen als je na zo veel 2e plaatsen blijft gaan en uiteindelijk toch de titel kan pakken!
 
Vorig jaar kwamen de pics vrijwel rechtstreeks op MuscleMayhem, nu mogen we zeker weer tot morgen wachten op finale pics ???
 
Back
Naar boven