MuscleMeat

JAY CUTLER wint mr olympia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand al gemeld dat dit best een goed topic is? :D

Iemand zin om even alle quotes van mensen die er zo van overtuigd waren dat Coleman ging winnen op te zoeken en te posten? :D :thumbup:

Zoek dan ook gelijk alle quotes op van mensen die doen alsof hun moeder net genezen is van kanker.
 
En voor iedereen, ja, Coleman's benen waren groter, en nee, dat betekend niet dat het mooier is. De quads en hamstrings van Cutler zaten vol met strepen, terwijl die van Coleman gewoon grote hompen vlees waren.

idd...ik wens gunter ook het beste maar hij werd ook geklopt en terecht,hij heeft zo hard aan tricep en rug gewerkt dat hij al de rest blijkbaar vergeten heeft
 
WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D::bow: :banana: :rocknana: :bierbang: :zuip: :klink: :slap: :brew: :rocker: :dance: :rocker2: :woot: :yarly: :orly: :nowai: :bow2: :birthday:
EINDELIJK HEEFT IE GEWONNEN!!!!!YEEEEEHAAAAAAAAAW!!!!hij verdiende het ook eindelijk!!!!
 
Zoek dan ook gelijk alle quotes op van mensen die doen alsof hun moeder net genezen is van kanker.

De Coleman homeboys zijn wel weer erg snel op hun pikkie getrapt blijkt maar weer. :D
 
En Jay moet wat collegialer zijn ; het enige wat hij tijdens zijn speech van enkele econden kon uitbrengen was dat er een "nieuwe king in town " was.

Geen uiting van respect tov de andere deelnemers of ook maar een woord over Ronnie ; tenslotte had die al 8x gewonnen....

Bij de bekendmaking heb ik Jay niet echt uitbundig zien vieren dat getuigd van genoeg respect.

Hij had evengoed een dansje kunnen maken en zijn blote kont tonen aan Ronnie.
 
netjes dat hij respect toonde hij ronnie spande wel de kroon en dan mag je best respect hebben .ben benieuwd hoelang cutler het volhoud.en wat zullen de reakties zijn van lee haney,arnold,dorian??
 
Respect? Respect? Komop gasten het is hier een wedstrijd, geen kinderfeestje. Het is toch de bedoeling dat ze elkaar beetje afzeiken en allemaal doen alsof ze al de nieuwe Mr. O zijn. Part of the show.
 
Eindelijk! Jay Rulez!

Het werd tijd dat separatie en mooie strepen het winnen van lompe massa.

Nu ben ik een cutler fan, maar afgaande op de foto's had Ronnie dit keer toch echt een beter definitie dan Jay, en dan vooral het bovenlichaam.
Eigenlijk vind ik ze beide winnaars... zowel Jay als Ronnie hadden plusjes en minnetjes.
 
Ik vind het leuk voor Jay, echt waar, hij verdiend het!
 
Nu ben ik een cutler fan, maar afgaande op de foto's had Ronnie dit keer toch echt een beter definitie dan Jay, en dan vooral het bovenlichaam.
Eigenlijk vind ik ze beide winnaars... zowel Jay als Ronnie hadden plusjes en minnetjes.

Betere definitie? Dat kan je niet menen? ??? Ronnie zag er dit jaar echt niet zo scherp uit als andere jaren.
 
Leuk voor Jay dat ie een keer de O gewonnen heeft, ik vraag me af hoe het voelt voor hem. Laten we eerlijk zijn, het is hetzelfde als een wedstrijd kickboxen tegen een tegenstander met een gebroken poot. Ronnie is gewoon niet 100% in shape door die blessures, zo ja dan ben ik bang dat Jay wederom teleurgesteld naar huis zou gaan. Ronnie was niet volledig in shape en Jay beter dan ooit dus wint ie terecht.
 
Als Coleman in "vorm" was geweest had Jay Cutler ook gewonnen. Coleman is afgekeurd op die uitpuilende pens van em. Cutler staat veel beter in proportie en heeft daarnaast voldoende zware massa (rug, triceps, kuiten) om winnaar te zijn.
 
mooi mooi. had het op voorhand niet verwacht maar kvind het wel goed :)
 
Nu ben ik een cutler fan, maar afgaande op de foto's had Ronnie dit keer toch echt een beter definitie dan Jay, en dan vooral het bovenlichaam.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Misschien Ronnie's armen, maar ik denk dat dat zo lijkt omdat die wat vasculairder zijn...
 
Biceps van Ron zijn de beste, zonder twijfel, Jay heeft imo een meer softe look op veel plaatsen van zijn bovenlichaam.
 
ach rocky won ook niet al z'n wedstrijden

zult wel zien, volgend jaar komt ronnie back en improved ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ronnie heeft misschien wat meer en dikkere aders maar daar win je geen wedstrijd mee hoor:D
 
and after all's been said and done, there can be only one!

en het is voor velen dan misschien discutabel, hij heeft die sandow, en niemand pakt die hem meer af, wat er volgend jaar gebeurd is maar weer afwachten:)
 
Even vermelden: Die eerste foto's hier gepost van flexonline zijn die van de predjudging, naargelang de wedstrijd vorderde ging Jay er beter uitzien
 
Back
Naar boven