Fitness Seller

JAY CUTLER wint mr olympia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ronnie heeft misschien wat meer en dikkere aders maar daar win je geen wedstrijd mee hoor:D

Op die foto heeft Jay betere borst, traps en abs, maar Ronnie haalt het met zijn schouders en biceps. Algemeen gezien was Ronnie gewoon in - voor hem - slechte vorm, maar begrijpelijk met die blessures.
 
Leuk voor Jay dat ie een keer de O gewonnen heeft, ik vraag me af hoe het voelt voor hem. Laten we eerlijk zijn, het is hetzelfde als een wedstrijd kickboxen tegen een tegenstander met een gebroken poot. Ronnie is gewoon niet 100% in shape door die blessures, zo ja dan ben ik bang dat Jay wederom teleurgesteld naar huis zou gaan. Ronnie was niet volledig in shape en Jay beter dan ooit dus wint ie terecht.

Het is gewoon een volwaardige winst. Ik denk niet dat hij zich met dat soort dingen bezig houdt.
 
ronnie is en blijft nr1 voor mij...niet dat ie daar wat aan heeft..maja
 
Het is gewoon een volwaardige winst. Ik denk niet dat hij zich met dat soort dingen bezig houdt.

Natuurlijk is het een volwaardige winst, maar toch heeft het een belangrijke rol gespeeld dat coleman zijn tricep en lat er zo slecht bij stonden.
 
Op die foto heeft Jay betere borst, traps en abs, maar Ronnie haalt het met zijn schouders en biceps. Algemeen gezien was Ronnie gewoon in - voor hem - slechte vorm, maar begrijpelijk met die blessures.

Met schouders en biceps? Ron's schouders doen me hier toch aan een jaren '60 gladde bol denken. De vasculairiteit op de armen is het enige dat ik aan Ron kan ontdekken dat hier beter is, armen van Jay zijn minstens even huge en gevormd.
 
Een waardige winnaar, hij heeft het harstikke dik verdiend onze Noorman
En wat is dit nou weer voor een gezeik met blessure, damn stelletje haters die kleine dingetjes gaan zoeken om te kloten
 
in ander nieuws: 5kg dumbbells zijn nauwelijks meer te verkrijgen :(

Met 5kg dumbbells kan je iig wel een Mr. O. fysiek opbouwen zonder zowel in 1 jaar tijd je lat en je triceps af te scheuren. :thumbup:
 
Natuurlijk is het een volwaardige winst, maar toch heeft het een belangrijke rol gespeeld dat coleman zijn tricep en lat er zo slecht bij stonden.

en zijn zwangerschap

Wel kicke muziek tijdens zijn posing routine. DMX met lord give me a sign. GaNgStA rap met referenties aan god :) echt iets voor hem
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft het verdiend, respect!
 
Een waardige winnaar, hij heeft het harstikke dik verdiend onze Noorman
En wat is dit nou weer voor een gezeik met blessure, damn stelletje haters die kleine dingetjes gaan zoeken om te kloten

:) :)

Toch een vreemd gevoel om opeens die Ronnie-haat en de 'IFBB houdt hem de hand boven het hoofd'-scheldkanonnades te kunnen laten vallen. Beetje onwerkelijk. :D
 
Op die foto heeft Jay betere borst, traps en abs, maar Ronnie haalt het met zijn schouders en biceps. Algemeen gezien was Ronnie gewoon in - voor hem - slechte vorm, maar begrijpelijk met die blessures.

Ben ik het niet mee eens. Op gebied van biceps wint Coleman het wel, absoluut, maar op gebied van schouders vind ik Jay toch beter. Jay heeft veel meer strepen op zijn schouders, en de afscheiding tussen de 3 schouderkoppen is veel beter zichtbaar.

Ik denk dat Ronnie té obsessed is geweest met het halen van die 300 pounds on stage. Volgens mij al had hij 10 pounds lichter gekomen, maar met veel diepere cuts had het er veel beter uit gezien. Ik denk dat hij dan nog niet had gewonnen, want zijn bovenlichaam was te veel uit balans, maar ik denk wel dat hij er dan beter had uit gezien.
 
jay cutler is de terrechte winnaar

dennis wolf zag er ook schitterend uit
 
ik vind jay weinig tot geen separatie en detail hebben... hij oogde ook soft
ronnie zou winnen indien hij het vershcil tussen linker- en rechterarm wat had teruggebracht.. ik vind btw jay alleen bij mm pose er significant beter uitzien dan ronnie.. maaar eigenlijk zijn het beide een aanfluiting voor de sport...geef mij de fysieken van badell en dexter
 
ik snap niet wat iedeen loopt te zeiken over mogeijke blessures van ronnie

BEKIJK de foto`s is van vorig jaar , ronnie zn rechter lat is gewoon groter!!!

aabn0695

aabj0474

jay is wel een stuk groter geworden ( en zn kop ook :eek: )
 
vorig jaar ging er ook al zn gerucht over zn tricep !! weten jullie dat nog

ik ben echt een ronnie fan , maar die blessures zijn volgens mij nie waar, en zo wel dan heb ik t verkeerd.. jay heeft gewoon flink wat massa xtra meegenomen en wat goed droog, en ronnie kon beter
 
Ben ik het niet mee eens. Op gebied van biceps wint Coleman het wel, absoluut, maar op gebied van schouders vind ik Jay toch beter. Jay heeft veel meer strepen op zijn schouders, en de afscheiding tussen de 3 schouderkoppen is veel beter zichtbaar.

Ik denk dat Ronnie té obsessed is geweest met het halen van die 300 pounds on stage. Volgens mij al had hij 10 pounds lichter gekomen, maar met veel diepere cuts had het er veel beter uit gezien. Ik denk dat hij dan nog niet had gewonnen, want zijn bovenlichaam was te veel uit balans, maar ik denk wel dat hij er dan beter had uit gezien.
Akkoord, zijn massa was goed als altijd, conditie en symmetrie minder.
 
ik vind jay weinig tot geen separatie en detail hebben... hij oogde ook soft
ronnie zou winnen indien hij het vershcil tussen linker- en rechterarm wat had teruggebracht.. ik vind btw jay alleen bij mm pose er significant beter uitzien dan ronnie.. maaar eigenlijk zijn het beide een aanfluiting voor de sport...geef mij de fysieken van badell en dexter

??? Geen seperatie, en soft?

Jay:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Coleman was degene die dit jaar te soft was, vooral aan de achterkant. Badell is trouwens flink wat naar beneden gezakt dit jaar, toch vreemd. 2 keer achter elkaar derde op de Olympia, en nu opeens 6e.
 
Voor mij is Jay een waardige tweede op de olympia , altijd geweest en zal blijven tot ronnie stopt.

Jay heeft de lelijkste buikspieren van bijna de hele top 10.
Ze staan helemaal niet in verhouding , en z'n taille is ook breder dan die van ronnie.
Wie dat niet ziet is stekeblind , ok , hij stond misschien hier en daar een beetje droger , maar de olympia winnen vind ik erover.

Zie Jay Cutler vs Ronnie Coleman - Google Video
 
Back
Naar boven