MuscleMeat

Jay cutler (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sport2000

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
6.796
Waardering
29
weer eens een filmpje geleend van dungeon:cool:
dit is een filmpje met beelden uit ongeveer 10 verschillende dvd's en het ziet er zeer goed uit, en karma voor wie het eerste nummer voor mij online kan zetten:o

[Link niet meer beschikbaar]
 
damn wat een reacties:D 33 keer bekeken tegen 1 reactie:cool: hoe moet ik weten of ik meer moet posten zo:o
 
meer posten zo ;)
 
zeker meer posten zulke filmpjes zijn altijd leuk
 
Maaaaaaaaachtig mooi. Uit welke vid zijn die stukkies waar ie die witte tanktop draagt?
 
Mensen hij zij het bij de olympia al vroeg of laat ben ik de volgende mrO ik vind zelf lee priest hellemaal te gek.Iig mooier dan coleman met zijn dikke buik lee is een voorbeeld voor mij.
 
Hey sporter,waanzinnige film!
Meer is beter! ;)
 
fantastische kerel en dus ook een mooi filmpje!
 
Ik ben hem aan het downen ouwe karmaslet!
Eerst zien dan karma hoor ik zit nu op 30%
 
Jay is goed!!!

wat een superfysiek! k begin persoonlijk steeds meer voor Jay te gaan dan Ronnie
 
big kelvin zei:
Mensen hij zij het bij de olympia al vroeg of laat ben ik de volgende mrO ik vind zelf lee priest hellemaal te gek.Iig mooier dan coleman met zijn dikke buik lee is een voorbeeld voor mij.
alleen zal lee nooit de Mr.O winnen en ook steeds minder andere wedstrijden, te grote armen en schouders voor een veel te kleine borst, en met al die andere sub-toppers zal het afwachten worden of hij nog steeds hoog zal blijven scoren:cool:
 
wat is de titel van die song in het filmje

bedankt voor het oploaden ;)
 
tnx gozer, Jay Cutler is dé man. Na het zien van zijn dvd's heb ik echt een compleet ander beeld van die man gekregen, in positieve zin.
 
Sport2000 zei:
damn wat een reacties:D 33 keer bekeken tegen 1 reactie:cool: hoe moet ik weten of ik meer moet posten zo:o

Ik denk dat ik dadelijk dit in mijn sig zet:

Sport2000: kop houwe en video's posten, karmakreng!
 
Meer posten!!!
Karma als ik je weer wat kan geven ;)
 
Back
Naar boven