Fitness Seller

Jay Cutler's: Living Large

Bezoekers in dit topic

JimGym

Cool Novice
Lid geworden
30 aug 2014
Berichten
92
Waardering
8
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Hallo beste mede DBB'ers,

Ik ben op zoek naar een nieuw schema en aangezien ik fan ben van Jay Cutler, leek het me leuk om net als hem te trainen. Maar omdat hij juiced(e) traint hij heel anders dan nattys. Maar ik kwam laatst een trainingsschema van hem tegen dat er vrij basic uitzag. Het heet jay cutlers living large, kwam het tegen op bodyspace.
Heeft iemand al ervaring met dit schema? De oefeningen enz zien er wel goed uit, maar je hebt 5 verschillende dagen [emoji15]. Je traint elke spiergroep dus 1x per week, ben nu gewend bijna alles 2x te doen. Wilde dus ff weten of iemand zijn ervaringen hierover kon delen

Bvd!
 
2xpw is imo veel effectiever als natty.
 
Ben nu aangekomen bij week 4. Het is een pittige trainingsschema zeker niet voor beginners.
De eerste 3 weken waren de trainingen gemiddeld 1,5uur. Zwaar en erg veel oefeningen.
Maar vind het bovenal een leuke manier om eens te wisselen.
Ik voel wel veel verschil met wat ik deed. En ik train al niet licht zeg maar.
 
Ben nu aangekomen bij week 4. Het is een pittige trainingsschema zeker niet voor beginners.
De eerste 3 weken waren de trainingen gemiddeld 1,5uur. Zwaar en erg veel oefeningen.
Maar vind het bovenal een leuke manier om eens te wisselen.
Ik voel wel veel verschil met wat ik deed. En ik train al niet licht zeg maar.


Oké, ik train nu nog geen jaar dus val waarschijnlijk nog onder de groep beginners, maar wil dit desondanks proberen. Waar heb je het complete schema vandaan? Via bodyspace kon ik alleen maar losse dagen vinden...
 
Oké, ik train nu nog geen jaar dus val waarschijnlijk nog onder de groep beginners, maar wil dit desondanks proberen. Waar heb je het complete schema vandaan? Via bodyspace kon ik alleen maar losse dagen vinden...

Yep via Bodyspace http://www.bodybuilding.com/fun/living-large-jay-cutlers-8-week-mass-building-trainer.html via de "quick navigation" vind je alle dagen.
Of het iets voor je is of a waste of time is wat je ermee doet. Je zal er hard tegenaan moeten.
Je kan via mijn log de trainingen volgen, althans min of meer. ;)
 
Thanks voor de link! Ga sowieso al hard tekeer op het ijzer... [emoji16] een training van ca. 1,5 uur is trouwens toch niet extreem lang?

Jay doet het in 45 min, claimt hij. :D
 
Met weinig rustig tussen de sets en iedereen die plek voor hem maakt als ze 'zijn' machine gebruiken...
 
Met weinig rustig tussen de sets en iedereen die plek voor hem maakt als ze 'zijn' machine gebruiken...

Nee hoor ik kan gewoon doorgaan en de rust tussen de sets is 30-60sec en dat houdt ik ook aan.
Ja moet zelf alles racken en opruimen maar dat maakt het verschil van 60 minuten niet.
Het is gewoon fucking lang en zwaar. Maar wel leuk om eens te doen. :p
 
Nee hoor ik kan gewoon doorgaan en de rust tussen de sets is 30-60sec en dat houdt ik ook aan.

Ja moet zelf alles racken en opruimen maar dat maakt het verschil van 60 minuten niet.

Het is gewoon fucking lang en zwaar. Maar wel leuk om eens te doen. :p


Doe t nu een week en verschilt qua lengte niet heel veel van mn andere workouts.. Uurtje + meestal
 
Back
Naar boven