XXL Nutrition

JAY getting deep tissue work by Farnsworth, 4 WEEKS OUT! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beetje fagggg door een man, en deep tissue klinkt ook echt gay.
maar verder wel buff fysiek man.


Baas
 
haha wat een gebreek aan die man
 
Die vent vind het wel lekker om Jay even te kneden:gay: Valt met wel op dat het eigenlijk altijd Jay is die een masseur of wat dan ook nodig heeft.
 
Haha, dit is nou interessant. (srs)
 
boeid niet echt dat die gekneed wordt door een man.

als die het maar goed doet :D
 
Die vent vind het wel lekker om Jay even te kneden:gay: Valt met wel op dat het eigenlijk altijd Jay is die een masseur of wat dan ook nodig heeft.

jay is de enigste die dat laat filmen.
alle pro's, zelfs roellie gaan vaak naar de fysio.
 
Die vent vind het wel lekker om Jay even te kneden:gay: Valt met wel op dat het eigenlijk altijd Jay is die een masseur of wat dan ook nodig heeft.

ja, en alle mannelijke kinesisten zijn homos ! :rolleyes:
 
Lol, hij is in principe gewoon de spieren aan het uitrekken.
 
Volgens mij zitten er hier echt een paar op het board die sterk twijfelen aan hun eigen geaardheid...

Volgens mij voel je ook pas hoeveel er niet klopt aan je lichaam als je dit soort mensen bezocht hebt.

En met betrekking tot de andere pro's die dit niet nodig zouden hebben, niet gaan wil niet zeggen dat ze er niet van zouden profiteren.
Denk dat dit een van Jay's manieren is om zo blessure vrij te kunnen knallen.
Heb wel van meerdere pro's gehoor dat ze zoiets als dit lieten doen maar nooit filmpjes van gezien.
Volgens mij was Phil Heat er een van die het laatst nog benoemde.

Edit:

Zie dat meerdere in de tussentijd dat ik het filmpje keek al soortgelijke reacties hadden gepost..
 
Lol die kneder vloekte meer tijdens de behandeling dan Jay.
 
Die vent vind het wel lekker om Jay even te kneden:gay: Valt met wel op dat het eigenlijk altijd Jay is die een masseur of wat dan ook nodig heeft.

Heel veel bb'ers hebben dat hoor.
Zoveel massa op je frame is echt niet comfortabel hoor, zeker niet als je een smalle waist hebt.
 
Op dit soort filmpjes zonder shirt zit je toch meer te wachten dan elke keer die trainingsfilmpjes waar ze een XXXXL shirt aan hebben (no homo)
 
****ing buff! Degene die hem behandeld is ook een IFBB pro maar ziet eruit als een kindje naast Jay...
 
Woot zieke armen heeft die therapeut ook.
 
Dat is toch een vriend/partner/bekende van jay? die kerel heeft ook een youtube channel met momenten van hem en jay in vrij tijd. ben naam ff vergeten.
 
Derik Farnsworth.
 
Kweet niet wie dat is, maar het is iig niet degene die hem behandeld in dat filmpje.
 
Back
Naar boven