- Lid geworden
- 12 jan 2005
Zo, Zo die gasten zijn wel groot.
MyOwN zei:David and Goliath......Wat een reus was Dillet toch....Ze zijn oud maar blijven indrukwekkend....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
boerenkool zei:Volgens mij blijkt uit deze foto's niet dat Cutler jaloers is. Op de eerste foto kijkt hij niet naar Dillet, maar kijkt naar iemand die achter hem staat. Op de tweede foto is hij aan het curlen en heeft geen tijd om jaloers te zijn.
Anoniem zei:In de eerste foto lijkt het verschil ook groter omdat Dillet een stuk dichter bij de camera staat. Verder dan dat vind ik Dillet maar een lelijke bodybuilder met als enige pluspunt zijn grootte.
hij doet het niet snel goed he?eduardjanssen zei:Te serieus bro...te serieus.
eduardjanssen zei:Te serieus bro...te serieus.
AreZje zei:GEK is gespierd!.. eej maar het enige probleem was die aderen? Hij is echt knettersgroot!! Is Jay daar significant kleiner dan nu eigenlijk?
.. ohja is er niet iets aan die aderen te doen? haha 1 of andere gekke spuit in je kont of wat dan ook?
ARMEN!! .. pffffffff die zijn 2x zo dik als jay. Wat zal die omtrek zijn? 80 a 85 cm!?![]()
builderB zei:OMG bicepscurl met een riem om![]()
S0m30n3 zei:Waarom zou je iets willen doen tegen die aderen dan zie je er alleen maar rippedter uit?! Ik vind die aderen juist vet.
LOOLLL 80cm, nee die armen zijn ook iets van 50cm ofzo hoor, denk zelfde grote als van jay.
S0m30n3 zei:Waarom zou je iets willen doen tegen die aderen dan zie je er alleen maar rippedter uit?! Ik vind die aderen juist vet.
LOOLLL 80cm, nee die armen zijn ook iets van 50cm ofzo hoor, denk zelfde grote als van jay.