XXL Nutrition

Jay is jaloers :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MyOwN zei:
David and Goliath......Wat een reus was Dillet toch....Ze zijn oud maar blijven indrukwekkend....:P


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij blijkt uit deze foto's niet dat Cutler jaloers is. Op de eerste foto kijkt hij niet naar Dillet, maar kijkt naar iemand die achter hem staat. Op de tweede foto is hij aan het curlen en heeft geen tijd om jaloers te zijn.
 
boerenkool zei:
Volgens mij blijkt uit deze foto's niet dat Cutler jaloers is. Op de eerste foto kijkt hij niet naar Dillet, maar kijkt naar iemand die achter hem staat. Op de tweede foto is hij aan het curlen en heeft geen tijd om jaloers te zijn.


Te serieus bro...te serieus.
 
In de eerste foto lijkt het verschil ook groter omdat Dillet een stuk dichter bij de camera staat. Verder dan dat vind ik Dillet maar een lelijke bodybuilder met als enige pluspunt zijn grootte.
 
Anoniem zei:
In de eerste foto lijkt het verschil ook groter omdat Dillet een stuk dichter bij de camera staat. Verder dan dat vind ik Dillet maar een lelijke bodybuilder met als enige pluspunt zijn grootte.

Tuurlijk lijkt het verschil veel groter,maar als je ze naast elkaar zet is Cutler maar een klein ventje naast Dillet.
Vergeet niet dat die armen van Dillet al 60+zijn,kun je nagaan hoe groot de rest is.

Ik weet niet of je wel eens een filmpje van Dillet hebt gezien,maar hij wel degelijk een heel goede BB met eigenlijk maar 1 groot minpunt ; het is een houten Klaas die niet kan poseren.
 
was gewoon een massamonster!!!
 
eduardjanssen zei:
Te serieus bro...te serieus.

Nou ik wil nog een stap verder gaan, op die tweede foto zie ik Paul Dillet naar Jay Cutler kijken, terwijl hij lijkt te denken: ik ben wel groot, maar kom nooit zo ver als die Cutler....
 
Damn! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
OMG bicepscurl met een riem om :D

hehe, maar wat een freak... Als hij zo hard was gegaan als Ronnie, had niemand ooit van Coleman gehoord :D
 
AreZje zei:
GEK is gespierd! :) .. eej maar het enige probleem was die aderen? Hij is echt knettersgroot!! Is Jay daar significant kleiner dan nu eigenlijk?

.. ohja is er niet iets aan die aderen te doen? haha 1 of andere gekke spuit in je kont of wat dan ook?

ARMEN!! .. pffffffff die zijn 2x zo dik als jay. Wat zal die omtrek zijn? 80 a 85 cm!? :eek:
:roflol: Waarom zou je iets willen doen tegen die aderen dan zie je er alleen maar rippedter uit?! Ik vind die aderen juist vet.
LOOLLL 80cm, nee die armen zijn ook iets van 50cm ofzo hoor, denk zelfde grote als van jay.
 
zijn echt wel groter dan 50cm hoor :D
met 50cm wordt je recht van het prof podium afgetrapt :D (tenzij je 1m40 bent ofzo:p)
 
Die van ahnuld waren toch al 56cm ofzo?
 
builderB zei:
OMG bicepscurl met een riem om :D

Idd, dat is zo fout. Moet ie hier niet doen - ik kick hem er zo uit..... tsjeees man.



:D
 
S0m30n3 zei:
:roflol: Waarom zou je iets willen doen tegen die aderen dan zie je er alleen maar rippedter uit?! Ik vind die aderen juist vet.
LOOLLL 80cm, nee die armen zijn ook iets van 50cm ofzo hoor, denk zelfde grote als van jay.

Zn armen zien er in vooraanzicht minstens even breed uit als die van cuttler in zijaanzicht en die heeft al armen van zeker 57 cm... wss nog wel meer dan dat

denk zelf dat ie armen heeft van ong 63-64 cm ofsow :eek: ... iig the biggest mofo die ik ooit gezien heb
 
Waar is die gast nu en wat is er van hem gekomen?
 
En dan te bedenken dat Paul Dillet maar 6"1 was ( 1.83 m ) ! ???

Lange mannen als Lou Ferrigno zie je tegenwoordig helaas minder. :(
 
S0m30n3 zei:
:roflol: Waarom zou je iets willen doen tegen die aderen dan zie je er alleen maar rippedter uit?! Ik vind die aderen juist vet.
LOOLLL 80cm, nee die armen zijn ook iets van 50cm ofzo hoor, denk zelfde grote als van jay.


zijn armen waren 65cm hoor chef
 
Wat zouden zijn armen in de bulk meten :eek:
 
Back
Naar boven