AndroidHealthClinic

Jay is jaloers :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BBnoel zei:
nog iets dikker waarschijnlijk, tenzij 65 bulk armen zijn.

Dat vroeg ik me ook al af, maar ze zijn zeker BIG

ff wat anders wat meten ronnie zn armen??
 
Het grootste wat Dillet zelf heeft opgegeven was 23 inch. Is 57,5-58cm.
Daar zaten al die beulen toen ongeveer op. Lees Levrone op zijn top, Ronnie toen, en nog wat anderen.
 
Gregg Valentino zit volgens mij op 25 inch :D
 
Mars zei:
Gregg Valentino zit volgens mij op 25 inch :D

Hehe Kovacs zat ook op 68 cm. En Manfred Hoeberl in 96 zal hij al op 66 cm. :D
 
Buffster zei:
Ik vind die bovenste foto de mooiste foto van Jay die ik ken, daar ziet zijn lichaam er echt close-to-perfect uit.

Ik vind dat ook, ziet er goed uit op die foto.
 
zijn dikker als 60 cm, men vorige sportschooleigenaar had 55 cm armen en die van dillet waren zeer zeker bigger.
 
ind. die armen zien er echt huge uit. Ronnie heeft volgens mij toch 61 cm? meen ik is gelezen te hebben in de metro :P
 
Beast N°1 zei:
zijn dikker als 60 cm, men vorige sportschooleigenaar had 55 cm armen en die van dillet waren zeer zeker bigger.

wie was die sportschooleigenaar dan, want ik heb in de 23 jaar dat ik nu in de sport zit nog nooit de eer gehad een Nederlander te ontmoeten met 55 cm armen, al heb ik Edje de laatste twee jaar niet meer gemeten.
 
55 cm is toch niet zo heel extreem? Tenminste offseason dan. Op een wedstrijd is idd ander verhaal.
 
ten eerste is het een belg, en ben er echt wel zeker van dat ze zo groot waren , wel niet droog, maar zeer zeker een BB arm om het zo te zeggen. willem heet hij, is eigenaar van een van de grootste en mooiste gym bij ons in de buurt. hij bankte vroeger over de 250kg.
 
S0m30n3 zei:
:roflol: Waarom zou je iets willen doen tegen die aderen dan zie je er alleen maar rippedter uit?! Ik vind die aderen juist vet.
LOOLLL 80cm, nee die armen zijn ook iets van 50cm ofzo hoor, denk zelfde grote als van jay.


50 cm armen word je niet pro mee de meeste hebben 55 cm of groter. Die van dillet waren volgens mij bij de 60.
 
Salden zei:
En dan te bedenken dat Paul Dillet maar 6"1 was ( 1.83 m ) ! ???

Lange mannen als Lou Ferrigno zie je tegenwoordig helaas minder. :(


6 ft 1 is nog altijd 1.85,5 m ;) 6 foot is 1,83 m.
 
firedsoul zei:
6 ft 1 is nog altijd 1.85,5 m ;) 6 foot is 1,83 m.

Volgens mij is een voet toch 30 cm? En een inch toch 2,5 cm?
Dus 1.83 afgerond klopt dan toch?
 
RichardV zei:
Volgens mij is een voet toch 30 cm? En een inch toch 2,5 cm?
Dus 1.83 afgerond klopt dan toch?
een foot is 30,78 cm en een inch 2,54 daar komt het verschil uit voort
 
Back
Naar boven