Fitness Seller

jay of ronnie, zonder anabolen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram678

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
116
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
65kg
hallo,

had vandaag met een zeer koppige fitnessmaat een discussie, hij meent dat je ZONDER anabolen, net zo kunt worden als jay of ronnie.
wil je hem het even aan het verstand brengen dat dat niet mogelijk is!:D

dankjewel.
 
Zelfs MET anabolen kun je niet net zo worden als Jay of Ronnie. Zonder anabolen kom je geeneens in de buurt, wat denkt die gast wel niet, dat je net zo'n fysiek kunt krijgen als de wereldtop van bodybuilding, en dat zonder anabolen? :o
 
Zijn IQ is vast nog lager dan jouw lichaamsgewicht.
 
Hij heeft gewoon een hoog streven. Laat hem maar lekker in zijn fantasiewereld. Zolang hij er niemand pijn mee doet. :D
 
spam!
dit hoort in een andere sectie... gare knippenhok ofzo
 
Ik pas niet op de foto... :(

---------- Toegevoegd om 01:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------

5fnc5w.jpg


Zit in de bulk... Heb maar even m'n gezicht weggepaint. Wel zwart-wit foto :sd: naja boeiend :D
 
hahahahhahahahaha:D

:roflol:

overduidelijk een borst biceps mannetje, ik zou je traps wat meer trainen, loopt flink achter!
 
Zelfs als je alleen shakes drinkt en mac eet kan je zoals ronny en jay worden.
Laat staan als je beetje creatine neemt. Dan ben je echt een MONSTER.

Wat een gekheid dit weer, en in de AAS sectie. Jeeezzzz
 
Als je maatje wil geloven dat dat kan moet ie dat toch zelf weten? Ik denk dat er wel boeiendere dingen bestaan waar je je gelijk over kan krijgen. :P
 
Jay cutler is wel naturel dacht ik, van ronnie weet ik zeker dat hij naturel is want hij zei ooit na een zware legpress "thanks god for pure natural strenght" maar dat filmpje kan ik zo 1,2,3 niet vinden.
 
Hebben jullie nooit die reportage gezien van een (ik dacht) 12 jarig kind dat eruit ziet als een 'hulk'. Of die pa heeft hem vanaf zijn geboorte af aan een mooie kuur meegegeven of hele goede genen. Ik zal dat programma effe zoeken. In ieder geval dat kind druk al drie keer zijn eigen gewicht en is veruit sterker als de meeste mannen van 20 a 30 jaar in het fitness honk
 
Hebben jullie nooit die reportage gezien van een (ik dacht) 12 jarig kind dat eruit ziet als een 'hulk'. Of die pa heeft hem vanaf zijn geboorte af aan een mooie kuur meegegeven of hele goede genen. Ik zal dat programma effe zoeken. In ieder geval dat kind druk al drie keer zijn eigen gewicht en is veruit sterker als de meeste mannen van 20 a 30 jaar in het fitness honk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
little hercules sucks!:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven