XXL Nutrition

Jay's log: een nieuwe start

Bezoekers in dit topic

Sterk dat je zo vroeg zo kan trainen :thumbs:
zit er voor mij niet in hoor :D
 
Mooie bench kerel! Goeie training :D
 
Als het goed is morgen met dexie trainen, gaan we samen een pull training doen. Ook handig om dan deadlift en bor door te nemen want techniek check kan nooit kwaad. En post meal turkse pizza of kapsalon maar moet nog even kijken wat precies maar gaat iig gezellig worden :cool:

Kwam er vanmiddag achter dat Kixat op 3 minuten loopafstand van mij woont haha dan is de wereld soms klein. Verwacht ook binnenkort met Kixat te trainen maar dat bespreek ik nog :)


Sterk dat je zo vroeg zo kan trainen :thumbs:
zit er voor mij niet in hoor :D

Ja haha doe dat altijd op zondagmorgen dus ben het wel gewend, is ook gewoon een kwestie van wennen. Ga ook het liefst in de avond maar in weekend beperkte openingstijden en doordeweeks heb ik niet altijd tijd :o

Mooie bench kerel! Goeie training :D

Thx bro!
 
Vandaag met dexie gaan trainen bij hem in de gym. Was echt een hele vette training. Erg gezellig en ook lekker gekletst tussendoor. Anyway we deden dus pull en ik besloot maar eens deadlift te gaan maxen want wilde toch eens die 150kg gaan trekken. Als pwo turkse pizza en het was lekker!


Pull

Deadlift
10x50
8x70
5x90
5x110
3x130
1x150 pr
Yaaay gelukt. Was met belt trouwens, puur voor de zekerheid. Techniek was natuurlijk niet helemaal zuiver maar voor een max wel prima, dexie vond het ook wel ok voor een max want die zag het natuurlijk van de zijkant. Voorlopig ff niet maxen, gewoon lekker reps erbij snoepen dus even kijken op wel gewicht ik verder ga.

Pull ups
5xbw
5xbw+4
5xbw+6
5xbw
Prima, tijdje niet gedaan (wel chins) maar voelde ook eens goed aan, blijft er dus in. In principe moet 5x5xbw+5 wel lukken.

Bent over row
10x40
10x50

Seated row
12x41
12x45.5
12x50

Facepulls
2 setjes 12 reps, 1 setje 15 reps.

Incline dumbbell curls
3 setjes 12 reps
Damn dit blijft een heerlijke oefening :D

Wrist curls
3 setjes van 12-15 reps

Seated leg curl
3 setjes van 12 reps


Trainingsduur: 90 min ofzo

Rating:
Back: 4/5; deadlift en pull ups gingen prima. Bor iets minder maar kwam door dl en pull ups ervoor.
Delts: 4/5; traps brandden flink en rear delts ook
Arms: 4/5; goeie pomp en burn
Hams: 4/5; goeie burn, voelde ook lekker bij deadlift

Opmerking:
Deed nu iets andere volgorde. Bijv bor als 3e oefening, dat kwam omdat ik dl wilde maxen. Zal eerlijk zijn dat bor best zwaar aanvoelde maar doe het volgende keer toch als 1e oef. Rest beetje pompen :)
 
Ging lekker man, was gezellig en lekker getraind en gegeten! Hard gewerkt maar toch nog ruimte voor een praatje hehe. Congratz nogmaals met je PR! Spreek je binnenkort nog wel denk :)
 
Kijk mooie PR! BOR mag ook wel zwaar aanvoelen als dat je derde oefening is.



:yell::yell::yell::yell:

Thx bro! Ja bor viel echt zwaar, niet normaal :o

Ging lekker man, was gezellig en lekker getraind en gegeten! Hard gewerkt maar toch nog ruimte voor een praatje hehe. Congratz nogmaals met je PR! Spreek je binnenkort nog wel denk :)

Thx man!

Bij jou ging het ook prima ondanks je er een tijdje uit was. Vond je kracht nog best prima hoor. Pull ups en rows waren gewoon netjes en deadlift bouw je zo weer op. Facepulls en curls was gewoon pompen :D

Ja idd moeten we binnenkort weer doen ;)
 
Mooie training Jay. Lekker PR op je Deadlift!
 
Gezellig gekletst? Tis toch geen theekransje jay? :o


Congratz met de deadlift kerel, mirrin.
 
lekkere deadlift man! im a jellyfish with some mirrinsauce.
 
Mooie deadlift gek :thumbs:

Damn, die deadlift! Lekker man :thumb:

Mooie training Jay. Lekker PR op je Deadlift!

Thanks mannen!

Gezellig gekletst? Tis toch geen theekransje jay? :o


Congratz met de deadlift kerel, mirrin.

Sorry daan, zal het niet meer doen :sad:

Het praten tussen de setjes viel op zich mee, was meer na de training eigenlijk.

En thx man :)

lekkere deadlift man! im a jellyfish with some mirrinsauce.

Thx :roflol::roflol:
 
Woow thanks man! Zal ze zeker bekijken.

Ik ga ook maar eens filmpjes van bor bekijken want houding is nog steeds niet top :o
 
Vandaag samen met Kixat getraind in mn homegym. Was beetje improviseren qua oefeningen en opzet haha maar was chille training :cool:

Push

Bench press
12x30
12x40
5x60
2x80
toen 92.5 geprobeerd maar failde. Was wel close 1e keer, daarna nog 2x geprobeerd maar lukte echt voor geen meter, achja moet ik bench ook maar eens fatsoenlijk opbouwen :o
10x60

Incline dumbbell press
12x15
12x20
10x25
10x25
Lekker!

Dips
5xbw
5xbw+5
5xbw+5
5xbw+5
5xbw+5
Voelde super chill, dankzij kixat vanaf setje 2 weighted gedaan want was van plan 5x5xbw te doen.

Ohp
Ging k*t, voelde niet lekker dus gewoon weer dbsp :)

Side raises
3 setjes van 12 reps


Trainingsduur: 90 min

Opmerking:
Leuke training, was gezellig om met kixat te trainen. Dips ging echt super lekker en voelde ook goed aan. Benches gingen ook wel ok, jammer van fail maar ga nu 3x5 doen om gestructureerd op te bouwen. Lekker dbsp 2xpw doen en die k*t ohp eruit.
 
Niet slecht man :thumbs:
Bench vereist (bij mij) wel wat geduld, soms gaat het verhogen lekker en dan in eens een plateau, die vervolgens weer doorbroken wordt na 1 á 2 trainingen ;)
 
Waar in utrecht zaten jullie ook al weer? In Zuilen toevallig? anders kom ik ook keertje mee trainen.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Nette training trouwens kerel
 
Netjes man lekkere training, elkaar beetje opjutten tijdens de training doet ook wonderen he.
 
Back
Naar boven