MuscleMeat

Jaytjuh's DNP log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

''babyvet''
 
DNP is een goed middel als je wat cardio en dieet erbij doet. Heb er een tijdje geleden 0.5kg per dag mee verloren op 200mg per dag voor 1 week. Ik herinner me wel dat ik geen vocht vasthield ervan, toch niet op men lichaam maar heb wel altijd een bolle kop. Denk dat ik er ook weer eens ga aan beginnen want ik heb weer zin om een 8pack te hebben.

Veel plezier nog met het branden. ;)
 
Ik heb vandaag trouwens weer af en toe wat hart kloppingen en nu na het anti-histamine pilletje heb ik het nog steeds dus ik ga morgen weer lekker naar 1 pilletje per dag nog voor 3 a 4 daagjes en dan ben ik er wel klaar mee. :)

DNP is een goed middel als je wat cardio en dieet erbij doet. Heb er een tijdje geleden 0.5kg per dag mee verloren op 200mg per dag voor 1 week. Ik herinner me wel dat ik geen vocht vasthield ervan, toch niet op men lichaam maar heb wel altijd een bolle kop. Denk dat ik er ook weer eens ga aan beginnen want ik heb weer zin om een 8pack te hebben.

Veel plezier nog met het branden. ;)

Op welke dosering en soort zat je?
Had je ook niet toen je stopte dat je ineens nog wat droger werd?

Ik heb echt het idee dat ik na een paar dagen al meteen wat vocht vast begon te houden aangezien mijn buikomtrek gestegen was...
 
Laatst bewerkt:
Dag 10 (2/2/2010) 200mg:
Vanochtend woog ik 99,3 met buikomtrek 84cm en armomtrek 40,5cm.
Ik heb nogal diep geslapen vannacht en ben niet één keer wakker geworden om water te drinken dus ik heb nogal een droge strot en ook heb had ik weer pijn in mijn heupen, ik heb alleen niet echt veel gezweet vannacht in vergelijk met de nachten daarvoor.
Tevens ben ik van 2 naar 1 pil per dag terug gegaan ivm hartkloppingen en dat gezweet was ik ook wel zat.
Oh ja, ook nog last van lichtelijk opkomende kriebelhoest, hopelijk zet dat niet door!
 
Ik heb zojuist besloten dat vandaag effe de laatste dag was en dan ik vanaf Zaterdag ga beginnen met een bulker. Ik ga zaterdag eerst eens een flinke CARB UP doen! en dan op 4000kcal per dag zitten de week daarna, dit bouw ik dan rustig uit naar 5000kcal.
 
Dan heb je de DNP dus voor niets gedaan?
 
Ik heb vandaag trouwens weer af en toe wat hart kloppingen en nu na het anti-histamine pilletje heb ik het nog steeds dus ik ga morgen weer lekker naar 1 pilletje per dag nog voor 3 a 4 daagjes en dan ben ik er wel klaar mee. :)



Op welke dosering en soort zat je?
Had je ook niet toen je stopte dat je ineens nog wat droger werd?

Ik heb echt het idee dat ik na een paar dagen al meteen wat vocht vast begon te houden aangezien mijn buikomtrek gestegen was...

Ik zat op 200mg poeder per dag. Niets van sides behalve zweten als ik bewoog.
Nee ik bleef zowat op het zelfde niveau hangen toen ik stopte.
 
Dan heb je de DNP dus voor niets gedaan?
Hoe kom je daar nou bij? :P

Ik zat op 200mg poeder per dag. Niets van sides behalve zweten als ik bewoog.
Nee ik bleef zowat op het zelfde niveau hangen toen ik stopte.

Ok, alsnog wel goed dan want ik ben een behoorlijk stuk droger

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Ik vind het trouwens raar dat ik van 86 naar 88cm buikomtrek ging in de eerste paar dagen. Ik had wel een carb up gedaan dat wel...
Het zou ook kunnen dat ik niet goed had gemeten toen ik 86 mat.
 
Hoe kom je daar nou bij? :P



Ok, alsnog wel goed dan want ik ben een behoorlijk stuk droger

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Ik vind het trouwens raar dat ik van 86 naar 88cm buikomtrek ging in de eerste paar dagen. Ik had wel een carb up gedaan dat wel...
Het zou ook kunnen dat ik niet goed had gemeten toen ik 86 mat.

Dat kan aan veel dingen liggen. Stress, slecht slapen, koolhydraten, zout, noem maar op kan er voor zorgen dat je wat meer vocht vasthoud en dergelijke. Of gewoon verkeerd gemeten kan ook. Houd je niet vast aan die meetdingen maar ga af op wat je ziet in de spiegel. Tevreden van de resultaten?
 
Dat kan aan veel dingen liggen. Stress, slecht slapen, koolhydraten, zout, noem maar op kan er voor zorgen dat je wat meer vocht vasthoud en dergelijke. Of gewoon verkeerd gemeten kan ook. Houd je niet vast aan die meetdingen maar ga af op wat je ziet in de spiegel. Tevreden van de resultaten?

Zeer zeker! Ik zou het zo weer doen in ieder geval. Ik blijf nog even door posten de komende week zodat men ook een beeld krijgt wat er gebeurd na de DNP kuur.
 
Dag 11 (3/2/2010) niks meer:
Vandaag niks meer genomen. Ik merk dat ik het meteen al een stuk minder warm heb, maar nog steeds geen last van de kou :)
Wanneer ik anti-histamine neem heb ik daarna geen last meer van dat mijn hart ineens een flinke bons of twee geeft, maar ongeveer 12 uur later heb ik het elk uur wel een keertje wanneer ik rustig zit (zo lang mijn hart snel klopt heb ik het niet)....raar he!
Ik woog vanochtend 98,7 kg met buikomtrek 85cm en armomtrek 40,5cm nog steeds.
Ik heb mijn carbup en dus de start van mijn bulker naar vrijdag verschoven aangezien ik 's avonds met XtremeBody ga trainen en mijn bench uberhaupt al pussy is vergeleken met die van hem en nu helemaal! haha
 
Dag 12 (3/2/2010) geen DNP:
Ik werd vanochtend wakker en dacht: "vandaag ga ik beginnen met mn kuur en me helemaal volvreten aan eenvoudige carbs!!" en toen heb ik dat maar gedaan. Ben me gigantisch te buiten gegaan en sta al weer een stukje voller :) vanaf morgen ga ik van 3300kcal naar 4000kcal over en dat zal ik dan geleidelijk verhogen.
Vanochtend was ik er weer 3 uur eerder uit dan normaal ivm met een klus dus mijn gewicht was 99,5kg wat waarschijnlijk nog een halve kilo pis scheelt als ik 3 uur later weer gepist had zoals ik normaal doe. Mijn buikomtrek was 84cm.
 
Hartklopping zijn trouwens helemaal gestopt :)
 
Ik vind het raar, je neemt dnp en dan ga je volop de bulk in? Als je een cleanbulk doet zou ik het nog verstaan... Waarom heb je dan precies de dnp gebruikt?
 
Vind je het niet zonde om gelijk weer een shitload aan carbs te nemen?
Laat je vetten op die dagen wel zoveel mogelijk weg?
Lijkt me dat je zo een deel van het resultaat van je DNP cycle verdoet.
Als je lichaam net een hoop vetreserves leeg geknepen heeft en je gaat overfeeden. Gaat een groot deel weer terug naar je vetreserves.
IMO beter rustig weer opbouwen en met schoone voeding de rebound benutten.
 
Dag 13 (5/2/2009):
Even voor de duidelijkheid. Gister was een uitzondering op de regel!
Ik heb expres zo veel carbs gegeten zodat ik meteen weer wat voller sta en heb hierbij vetten zoveel mogelijk vermeden (behalve dan die bigmac:o).
Vanaf vandaag ga ik weer CLEAN bulken op 4000kcal die langzaam verhoog naar 4500+ en bij is clean echt clean.

Mijn gewicht vandaag was zoals ik gister al gedacht had 101 kilo, mijn armen zijn nu een kleine 41cm in omvang en mijn buikomvang is nog 84cm.

Training ging weer heerlijk en ik ga vanavond met X to the B keihard borst trainen! YEAH!!

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Ik heb trouwens in de begin post mijn omtrek van 86 naar 88 cm veranderd want ik heb me kennelijk vergist. Ik heb nog eens gegeken naar omtrekken van daarvoor en die zijn aflopend 95 toen ik begon met cuttten, 92, 91, tijdje op 90, en een aantal dagen voor ik met dnp begon stond ie op 88 de hele tijd
 
Ik herinner me wel dat ik geen vocht vasthield ervan, toch niet op men lichaam maar heb wel altijd een bolle kop. Denk dat ik er ook weer eens ga aan beginnen want ik heb weer zin om een 8pack te hebben.

Vond jij het zo goed werken? Ik vond het tegenvallen. Beste resultaten boek ik met:

100+mcg t3 ED
1600/2000kcal ED
max100gram KH ED of KETO
2x45 minuten cardio ED
3/4keer fullbody

van 15% naar 6% in 6weken gaat heel snel zo.
 
Vond jij het zo goed werken? Ik vond het tegenvallen. Beste resultaten boek ik met:

100+mcg t3 ED
1600/2000kcal ED
max100gram KH ED of KETO
2x45 minuten cardio ED
3/4keer fullbody

van 15% naar 6% in 6weken gaat heel snel zo.

Ik verlies dan echt veel massa en kracht
 
heb je het echt weleens gedaan? Dnp verziekt juist massa en kracht
 
Back
Naar boven