MuscleMeat

JC van Dammm is back

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
gallery_main-0519_jean_claude_va-2.jpg

gallery_main-0519_jean_claude_va-1.jpg

gallery_main-0519_jean_claude_van_d.jpg



monsterbeast
 
zie 'm lachen :D

hoe oud is ie ondertussen al ? een stuk in de veertig ?
 
ziet er goed uit voor zijn leeftijd
 
Ik begrijp niet goed waarom er altijd zo gelachen wordt met JC, hij is toch nooit een echte bodybuilder geweest?

Ja hij is een coke verslaafde geweest en wat dan nog, ik zou er direct voor tekenen om er zo uit te zien op zijn leeftijd.
 
respect. hij was echt helmeaal verloren. hij ziet er top uit en hij is er nog trots op ook volgens mij! prima dus.
 
Heef JC dan ook coke genomen ? :(

Die eerste 2 foto's vind ik niet echt ongelooflijk, maar die derde doe ik hem niet na :D
 
JC ziet er goed uit voor z'n leeftijd.

Lang leve de mussels from Brussels!
 
Ziet er redelijk uit, maar wat een verschil in zijn gezicht buiten vroeger. Is vast de coke geweest, die zijn fysiek toch ook wel aantastte.
 
Ik begrijp niet goed waarom er altijd zo gelachen wordt met JC, hij is toch nooit een echte bodybuilder geweest?

Ja hij is een coke verslaafde geweest en wat dan nog, ik zou er direct voor tekenen om er zo uit te zien op zijn leeftijd.

niemand lacht hur:D, hij ziet er idd goed uit ( hij heeft er al altijd goed uitgezien)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hah hier zie je wel dat zijn bovenarm echt even groot is als zijn bovenbeen:P
 
dacht bij de eerste foto even dat het een look a like nerd was met een bril op..:D na goed kijken zag ik het pas
 
Is zeker voor zijn nieuwe film dat hij terug zo droog staat.
Gaat een film over zijn leven maken, dacht ik gehoord opgevangen te hebben.
 
Back
Naar boven