MuscleMeat

JC van Dammm is back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb hem altijd een goede acteur/atleet gevonden. Ik heb een pest hekel aan die aap met baard en cowboy hoed die naar de naam "Chuck Norris" luistert.
 
JC tot the resceu! Mooi lichaam alleen ze haar kammen en ze bril af mocht wel :roflol:
 
JC the beast, respect
 
haha ben ook opgegroeid met zijn films, vond hem altijd ****ing buff maar het is nu een beetje een pannenkoek zeg :D
 
JCVD, merciless beefcake, wifebeating ladykiller en sympathieke cokegek.
 
Ik vond zijn films toch altijd wel leuk om te zien.

Qua acteer skills is hij net zo slecht als Schwarzenegger en Stallone maar dat maakt het juist leuk om naar te kijken.

ik vind hun wel iets beter dan JC...
 
Wie weet zal hij net zo enthousiast reageren op de "hoe vaak zit jij aan de coke" topic als menig ander hier.
 
:roflol: @prit hij heeft een goed lichaam voor een vent van bijna 50 plus wat die allemaal nog gedaan heeft.
 
Hij was vroeger mijn held, heb ook nog een hele hoop films van hem op VHS.

Ziet er iig weer netjes uit!
 
Wordt 48 dit jaar. Lookin' good!


Voor die leeftijd ziet hij er goed uit. T enige wat minder is is dat hij een oude kop krijgt.

Ook jongere gasten zullen blij zijn wanneer ze er zo uit zouden zien. :D
 
Niets mis mee,
Zou graag ook zo lenig willen zijn.
Zit al aardig in zijn richting qua leeftijd en dan merk je dat het toch moeilijk is om op die leeftijd er zo uit te blijven zien.
Moet wel zeggen dat hij meer tijd heeft om zijn lichaam zo te houden het is toch zijn werk. Toch respect voor zijn body
 
Ik dacht altijd dat hij bij arnold en sly zat kwa leeftijd.
 
Niets mis mee,
Zou graag ook zo lenig willen zijn.
Zit al aardig in zijn richting qua leeftijd en dan merk je dat het toch moeilijk is om op die leeftijd er zo uit te blijven zien.
Moet wel zeggen dat hij meer tijd heeft om zijn lichaam zo te houden het is toch zijn werk. Toch respect voor zijn body


denk je niet dat die poederneus af en toe wat hulpmiddelen gebruikt?
 
Krijg spontaan weer zin om komende weken absurde stretch-regimes aan te gaan houden om weer die spagaat te kunnen. Is misschien 7 jaar geleden dat ik dat kon. Was toch ruig toen je een jaar of 16 was en je kon doodleuk ff een spagaatje showen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven