XXL Nutrition

JC van Dammm is back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tuurlijk was hij vroeger cool. Maar toen was jezelf ook pas 10 jaar. Hij zal op dit moment wel cliënt zijn bij een of andere "anti-aging" kliniek. Net als Stallone, etc
 
JCV -> 1960
Arnold ->1947

Toch 13 jaar verschil.

Ben eens benieuw of hij er ook lijk Arnold gaat uitzien:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**** off met die fake shit man!
 
denk je niet dat die poederneus af en toe wat hulpmiddelen gebruikt?

Tuurlijk als het mijn werk is om er goed uit te zien voor de film, dan vreet en spuit ik alles om groter te worden.
Maar toch, hij ziet er niet gek uit en dat beentje even zo omhoog doe ik hem niet na:p
 
ik vind hun wel iets beter dan JC...

JC vond ik als kind toch wel goed, maar dat geldt voor die andere twee ook.

'hun' is toch bezittelijk ? :P
 
Ik herinner me nog wel dat ene nieuwsbericht, dat zijn twee stuntmannen hem neergeklopt hadden omdat hij ze had uitgedaagd oid. Tot zo ver zijn échte vechtkunsten :roflol:

JCV -> 1960
Arnold ->1947

Toch 13 jaar verschil.

Ben eens benieuw of hij er ook lijk Arnold gaat uitzien:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Afgezaagde foto, na hartoperatie en in herstel. Daarna zag hij er voor T3 weer buff uit.
 
Ik begrijp niet goed waarom er altijd zo gelachen wordt met JC, hij is toch nooit een echte bodybuilder geweest?
Ja hij is een coke verslaafde geweest en wat dan nog, ik zou er direct voor tekenen om er zo uit te zien op zijn leeftijd.


251519807_small.jpg

wel :) zelfs Mr Belgium geweest:D
 
Ik herinner me nog wel dat ene nieuwsbericht, dat zijn twee stuntmannen hem neergeklopt hadden omdat hij ze had uitgedaagd oid. Tot zo ver zijn échte vechtkunsten :roflol:


Afgezaagde foto, na hartoperatie en in herstel. Daarna zag hij er voor T3 weer buff uit.

Ah wist ik niet. Goed om weten!
 
JC ziet er best goed uit voor z'n leeftijd(toch enigszins lenig gebleven lijkt 't) en wat 'ie allemaal niet heeft uitgespookt.
Alleen kan hij niet acteren :lol:
 
JC ziet er best goed uit voor z'n leeftijd(toch enigszins lenig gebleven lijkt 't) en wat 'ie allemaal niet heeft uitgespookt.
Alleen kan hij niet acteren :lol:

Ik stoor me tegenwoordig aan die bult op z'n kop. Die heeft ie al eeuwen, maar sinds het me ooit is opgevallen tijdens een film vind ik het wel zwaar irritant om te zien. :D
 
nog knap lenig op die ene foto V Damme
 
Ik stoor me tegenwoordig aan die bult op z'n kop. Die heeft ie al eeuwen, maar sinds het me ooit is opgevallen tijdens een film vind ik het wel zwaar irritant om te zien. :D

Shit, nu ga ik ook op die bult letten :p
 
Heeft lijk wel nog serieuze hams.
 
Back
Naar boven